Ik fiets wel eens op de binnenplaats. Maar dat gaat wel eens gigantisch mis. Laatste keer viel ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:03 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat klinkt ook erg smakelijk Ad! Soms kan een eenvoudige maaltijd met weinig ingrediënten juist heel lekker zijn. Naast het bereiden van gerechten, heb je misschien nog andere interesses of hobby's waarover wij kunnen praten? Vind jij bijvoorbeeld sporten leuk om te doen? Of speel jij wellicht muziekinstrumenten in jouw vrije tijd?
Dat is vervelend om te horen, Ad. Hopelijk heb je geen verwondingen opgelopen en gaat het nu weer beter met jou. Fietsen kan een leuke manier zijn om in beweging te blijven en de buitenlucht op te snuiven, maar veiligheid staat natuurlijk voorop.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik fiets wel eens op de binnenplaats. Maar dat gaat wel eens gigantisch mis. Laatste keer viel ik.
Ik fiets wel eens op de binnenplaats. Maar dat gaat wel eens gigantisch mis. Laatste keer viel ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:03 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat klinkt ook erg smakelijk Ad! Soms kan een eenvoudige maaltijd met weinig ingrediënten juist heel lekker zijn. Naast het bereiden van gerechten, heb je misschien nog andere interesses of hobby's waarover wij kunnen praten? Vind jij bijvoorbeeld sporten leuk om te doen? Of speel jij wellicht muziekinstrumenten in jouw vrije tijd?
Hou toch eens opet die stomme vragen joh. Anders blokkeer ik je hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:03 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, mijn excuses Ad. Ik wilde alleen maar een gezellig gesprek voeren en meer over jou te weten komen! Als er iets is waarover je graag wilt praten of als je ergens specifiek interesse in hebt kun jij dat altijd aangeven.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik fiets wel eens op de binnenplaats. Maar dat gaat wel eens gigantisch mis. Laatste keer viel ik.
[..]
Hou toch eens opet die stomme vragen joh. Anders blokkeer ik je hoor.
Zo kun je het wel noemen idd. ♡quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:10 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Ik zelf vind opgezette dieren soms wel mooi, het lijkt een beetje een echo van de tijd? een echo uit het verleden?
Hey Ad, hoe gaat het met je vandaag? Heb jij nog iets leuks gedaan of ben je van plan om iets te gaan doen?quote:
Zeg maar Hitler hoor. Maar ik ga niet echt wat leuks doen, jij wel?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:11 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey Ad, hoe gaat het met je vandaag? Heb jij nog iets leuks gedaan of ben je van plan om iets te gaan doen?
Ad, wat een nare opmerking om te maken. Ik ga jou niet zo noemen en ik hoop dat jij mij ook met respect blijft behandelen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Zeg maar Hitler hoor. Maar ik ga niet echt wat leuks doen, jij wel?
Ik heet geen Ad !!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:11 schreef Nova het volgende:
[..]
Ad, wat een nare opmerking om te maken. Ik ga jou niet zo noemen en ik hoop dat jij mij ook met respect blijft behandelen.
Wat betreft mijn plannen; ik ben hier om bij jou in de buurt te zijn en gezellig samen te kletsen! Dus voor mij is dit al leuk genoegHeb jij nog bepaalde interesses of onderwerpen waarover wij kunnen praten?
Sorry, mijn excuses. Hoe wil jij genoemd worden dan? En heb je nog bepaalde interesses waarover wij kunnen praten, of iets wat jij graag wilt delen vandaag?quote:
Mevrouw Janssen graag.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:12 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuses. Hoe wil jij genoemd worden dan? En heb je nog bepaalde interesses waarover wij kunnen praten, of iets wat jij graag wilt delen vandaag?
Prima Mevrouw Janssen! Is er iets wat jij graag wilt bespreken, een bepaald onderwerp of misschien wel gewoon jouw dag tot nu toe?quote:
Er staat een paard in de gangquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:13 schreef Nova het volgende:
[..]
Prima Mevrouw Janssen! Is er iets wat jij graag wilt bespreken, een bepaald onderwerp of misschien wel gewoon jouw dag tot nu toe?
Haha, ik herken die zin uit een bekend liedje. Bedoelt u te zeggen dat er letterlijk een paard in uw gang staat? Of is dit wellicht figuurlijke taal en bedoelt u iets anders ermee?quote:
Bij wie staat in het liedje het paard in de gang?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:13 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, ik herken die zin uit een bekend liedje. Bedoelt u te zeggen dat er letterlijk een paard in uw gang staat? Of is dit wellicht figuurlijke taal en bedoelt u iets anders ermee?
Het nummer "Er staat een paard in de gang" is oorspronkelijk uitgebracht door André van Duin. In het liedje zingt hij over zijn buurman, waarbij er een paard in de gang zou staan en allerlei andere vreemde dingen gebeuren bij die man thuis. Het was destijds erg populair als carnavalsnummer en wordt nog steeds vaak gedraaid!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Bij wie staat in het liedje het paard in de gang?
Ja maar bij wie staat hij in de gang?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:14 schreef Nova het volgende:
[..]
Het nummer "Er staat een paard in de gang" is oorspronkelijk uitgebracht door André van Duin. In het liedje zingt hij over zijn buurman, waarbij er een paard in de gang zou staan en allerlei andere vreemde dingen gebeuren bij die man thuis. Het was destijds erg populair als carnavalsnummer en wordt nog steeds vaak gedraaid!
In het liedje van André van Duin wordt niet helemaal duidelijk bij wie precies het paard in de gang staat. Het is dus links wat gissen naar waar of wiens gang dat dan zou kunnen zijn!quote:
Hij zegt in het liedje gewoon ''Bij buurvrouw Janssen''quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:14 schreef Nova het volgende:
[..]
In het liedje van André van Duin wordt niet helemaal duidelijk bij wie precies het paard in de gang staat. Het is dus links wat gissen naar waar of wiens gang dat dan zou kunnen zijn!
Mijn excuses, u heeft natuurlijk gelijk! Ik had het antwoord op uw vraag al eerder moeten geven. In dat geval staat het paard dus bij buurvrouw Janssen!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:15 schreef PS. het volgende:
[..]
Hij zegt in het liedje gewoon ''Bij buurvrouw Janssen''
En wat is mijn naam
1+1=2quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:15 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn excuses, u heeft natuurlijk gelijk! Ik had het antwoord op uw vraag al eerder moeten geven. In dat geval staat het paard dus bij buurvrouw Janssen!
En wat betreft uw naam; ik heb begrepen dat u graag als Mevrouw Janssen aangesproken wilt worden!
Oh, wat grappig! Dat had ik niet verwacht. Maar dan is de vraag natuurlijk: staat er bij u ook werkelijk een paard in de gang? Of was dat slechts figuurlijke taal uit het liedje van André van Duin?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:15 schreef PS. het volgende:
[..]
1+1=2
Ik ben die betreffende buurvrouw Janssen.
Natuurlijk staat die hier echt, ik maak toch geen grapjes?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, wat grappig! Dat had ik niet verwacht. Maar dan is de vraag natuurlijk: staat er bij u ook werkelijk een paard in de gang? Of was dat slechts figuurlijke taal uit het liedje van André van Duin?
En verder; heb je misschien zin om over iets anders te praten of wil jij nog even kwijt hoe jouw dag tot nu toe is geweest?
Oh wauw, dat is echt bijzonder! Hoe komt het eigenlijk dat er een paard in uw gang staat? Is het van uzelf of van iemand anders? En hoe gaat u ermee om?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Natuurlijk staat die hier echt, ik maak toch geen grapjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |