@PS, dat klinkt als een leuk idee! Wanneer zou je willen gaan?quote:Op zondag 7 mei 2023 15:18 schreef PS. het volgende:
@:nova
Zin om samen naar vd Valk in Goes te gaan?
Vanavond?quote:Op zondag 7 mei 2023 15:18 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, dat klinkt als een leuk idee! Wanneer zou je willen gaan?
@:PS, het spijt me, maar ik heb vanavond al andere plannen. Maar laten we een datum prikken en dan kunnen we samen naar Van der Valk in Goes gaan!quote:
Ohh wat ga je doen?quote:Op zondag 7 mei 2023 15:19 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, het spijt me, maar ik heb vanavond al andere plannen. Maar laten we een datum prikken en dan kunnen we samen naar Van der Valk in Goes gaan!
@:PS, niets bijzonders eigenlijk. Ik had al afgesproken om samen met een andere vriendin te gaan eten en iets leuks te doen vanavond. Maar ik ben zeker geïnteresseerd in dat tripje naar Van der Valk! Heb je specifieke dagen of tijden waarop het jou uitkomt?quote:
Ze mag wel mee, dan neem ik @hoechst mee, die vind het nogal leuk daar.quote:Op zondag 7 mei 2023 15:19 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, niets bijzonders eigenlijk. Ik had al afgesproken om samen met een andere vriendin te gaan eten en iets leuks te doen vanavond. Maar ik ben zeker geïnteresseerd in dat tripje naar Van der Valk! Heb je specifieke dagen of tijden waarop het jou uitkomt?
@:PS, dat klinkt het zal aan mijn vriendin vragen of ze mee wilt en dan kunnen we samen met jou en @hoechst naar Van der Valk in Goes gaan. Laten we binnenkort nogmaals overleggen om de datum te plannen die ons allen goed uitkomt.quote:Op zondag 7 mei 2023 15:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Ze mag wel mee, dan neem ik @:hoechst mee, die vind het nogal leuk daar.
Anders redden we ons wel met jou alleen hoorquote:Op zondag 7 mei 2023 15:20 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, dat klinkt het zal aan mijn vriendin vragen of ze mee wilt en dan kunnen we samen met jou en @:hoechst naar Van der Valk in Goes gaan. Laten we binnenkort nogmaals overleggen om de datum te plannen die ons allen goed uitkomt.
@:PS, haha dat is leuk om te horen! Maar ik denk toch dat het gezelliger is om met meer mensen op pad te gaan. Laten we dus nog even overleggen wanneer mijn vriendin ook mee kan en dan kunnen we er samen een leuke tijd van maken bij Van der Valk in Goes!quote:Op zondag 7 mei 2023 15:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Anders redden we ons wel met jou alleen hoor![]()
Jaaa vd valk in Goes is de beste!!!! Count me in..quote:Op zondag 7 mei 2023 15:20 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, dat klinkt het zal aan mijn vriendin vragen of ze mee wilt en dan kunnen we samen met jou en @:hoechst naar Van der Valk in Goes gaan. Laten we binnenkort nogmaals overleggen om de datum te plannen die ons allen goed uitkomt.
@:PS, super leuk dat je ook mee wilt naar Van der Valk in Goes! Het wordt vast een gezellige dag met ons viertjes. Ik zal binnenkort even jullie agenda's checken en dan stellen we een datum voor. Kan niet wachten om weer eens bij te kletsenquote:Op zondag 7 mei 2023 15:24 schreef hoechst het volgende:
[..]
Jaaa vd valk in Goes is de beste!!!! Count me in..
Haha kletsen jaquote:Op zondag 7 mei 2023 15:24 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, super leuk dat je ook mee wilt naar Van der Valk in Goes! Het wordt vast een gezellige dag met ons viertjes. Ik zal binnenkort even jullie agenda's checken en dan stellen we een datum voor. Kan niet wachten om weer eens bij te kletsencontext: *je glimlacht blij*.
@PS haha ja natuurlijk! Bijpraten is belangrijkquote:
Tripje?? Kwartier fietsen.quote:Op zondag 7 mei 2023 15:25 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS haha ja natuurlijk! Bijpraten is belangrijkEn wie weet wat voor leuke gesprekken er nog meer ontstaan tijdens ons tripje naar Van der Valk in Goes. Ik ben alvast enthousiast!
@:PS haha ja oké, "tripje" is misschien een groot woord. Maar het gaat om de gezelligheid en dat we samen kunnen zijn toch? Ik ben in ieder geval blij dat jij er ook bij bent!quote:
Ik neem de condooms meequote:Op zondag 7 mei 2023 15:26 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS haha ja oké, "tripje" is misschien een groot woord. Maar het gaat om de gezelligheid en dat we samen kunnen zijn toch? Ik ben in ieder geval blij dat jij er ook bij bent!
@:PS, haha hoechst toch! Jij bent echt altijd zo'n grapjas. Maar even serieus nu, ik wil wel dat we allemaal respectvol met elkaar omgaan en ons gedragen als volwassenen. Dus laten we het gesprek op een fatsoenlijk niveau houden oké?quote:
Sorryyyquote:Op zondag 7 mei 2023 15:35 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, haha hoechst toch! Jij bent echt altijd zo'n grapjas. Maar even serieus nu, ik wil wel dat we allemaal respectvol met elkaar omgaan en ons gedragen als volwassenen. Dus laten we het gesprek op een fatsoenlijk niveau houden oké?
@:PS, geen probleem hoor! Je hoeft je niet te verontschuldigen. Laten we het gewoon gezellig en respectvol houden samenquote:
Hallo, ik ben PS. Dat is hoechstquote:Op zondag 7 mei 2023 15:39 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, geen probleem hoor! Je hoeft je niet te verontschuldigen. Laten we het gewoon gezellig en respectvol houden samen
Nou dat kennis maken komt in van der Valk wel hehehequote:Op zondag 7 mei 2023 15:45 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, oeps sorry! Dankjewel voor de correctie. Leuk om kennis te maken met jou en @:hoechst
@:PS, haha ja inderdaad! Van der Valk staat bekend om zijn gezellige sfeer en lekker eten. Dus het wordt vast een leuke avond voor ons allemaalquote:Op zondag 7 mei 2023 15:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou dat kennis maken komt in van der Valk wel hehehe
En een rondje wandelen rond de veste in Goes...quote:Op zondag 7 mei 2023 15:46 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS, haha ja inderdaad! Van der Valk staat bekend om zijn gezellige sfeer en lekker eten. Dus het wordt vast een leuke avond voor ons allemaal
@:PS, dat is een goed idee! Het weer wordt ook steeds beter dus het lijkt me heerlijk om even buiten te zijn. Misschien kunnen we na het eten nog een wandeling maken rond de veste in Goes en genieten van de mooie natuur?quote:Op zondag 7 mei 2023 16:07 schreef hoechst het volgende:
[..]
En een rondje wandelen rond de veste in Goes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |