Janetquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:23 schreef Monique___ het volgende:
pannen van 300 / 400 per stuk zegt oude vrouw
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kost ook het meeste met dat gerook en gezuip
Ook dat is overdrevenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kost ook het meeste met dat gerook en gezuip
Die is ook alleen maar aan het zeurenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:30 schreef ledn81 het volgende:
Rupi en Mori willen geld voor een soort van Bingoo incl prijsjes e.d. 100 euro voor het hele feestje.
Sjenet : "moet dat 100 euro kosten"
Die ze met alle plezier sloopt, net als de keukenmessen en het broodrooster (kost ook nogal wat)quote:
oke, ik zag ze vaak alleen zitten als ze mails aan het typen waren e.d.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zag ik ook altijd wel iemand bij de voormalige managers zitten.
Tis gewoon een lompe koequote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die ze met alle plezier sloopt, net als de keukenmessen en het broodrooster (kost ook nogal wat)
ja en erik wil een specifieke kleur blauwquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:32 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft verf nodig voor een evenement.
Janet: maar we hebben nog verf.
Erik: blauw en Rood
Janet:we hebben nog rood dat kun je toch mengen met terpentine.
Erik zucht: niet genoeg en dit is de stelling.
De vorige managers zaten inderdaad ook maar weinig alleen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zag ik ook altijd wel iemand bij de voormalige managers zitten.
Janet moet ook eens niet overal om zeurenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en erik wil een specifieke kleur blauw
en het rare is, dat Janet behoorrrrrlijk op de penning is, maar dat ze constant dingen sloopt door haar lompe manier van doen, dat interesseert haar totaal niet, ze is vaak zo onverschillig als het om haar eigen 'vernielen' gaatquote:
Die kwamen vaak spontaan Zoë roept ze op werkbezoekquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vorige managers zaten inderdaad ook maar weinig alleen.
Heb het al eerder geschreven, ze zit er net, alles is nieuw.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kwamen vaak spontaan Zoë roept ze op werkbezoek
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:38 schreef greysbones het volgende:
Zitten zoe en Babs nu weer over een te roddelen?
Ik denk dat ze een beetje onzeker is en daarom graag wat hulp krijgt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kwamen vaak spontaan Zoë roept ze op werkbezoek
Jeff wil elke dag bier.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zoë ineens moeilijk doen omdat Jeff bier wilt ?
Zegt het meisje die een paar dagen terug weer bier verstopte……
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |