komt straks weerquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb haar weinig met JW samen gezien vandaag
Ik hoorde haar daarnet tegen Mirthe iets zeggen als 'geen relatie of zo', een eenmalig iets (het ging over bedden verbreden of zo)quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb haar weinig met JW samen gezien vandaag
Ze roept al weken dat ze niets hebben maar zijn wel heel veel samen behalve vandaag.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik hoorde haar daarnet tegen Mirthe iets zeggen als 'geen relatie of zo', een eenmalig iets (het ging over bedden verbreden of zo)
Dat is het avond eten?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
Ze mogen allemaal 1 boterham en 1 hamburger pakken
Het is toch geen bonnetjes systeem wie het meeste doet? Iedereen doet zijn corvee taken, sommige zitten in een kookteam, anderen organiseren dingen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ongeveer het leukst evenement tot nu is georganiseerd door Jappie en Jeff, racen op die karretjes. Jeff gaat elke dag sporten met Moraima, sinds Kim weg is. Jeff kookt al maanden elke vrijdag en helpt ook al een hele tijd bijna dagelijks in de keuken, is een maand manager geweest, wat veel tijd kost. Maar idd ieder zijn mening
Volgens mij maakt moes er ook geen bonnetjes systeem vanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is toch geen bonnetjes systeem wie het meeste doet? Iedereen doet zijn corvee taken, sommige zitten in een kookteam, anderen organiseren dingen.
Want dan zou Wendy namelijk winnenDie doet het meeste van allemaal.
En dat Bern en Erik doen alsof ze de pot gewonnen hebben, is natuurlijk hun goed recht, ze zitten er al 8 maanden en zijn nog niet weggestuurd, dus hun kans om te winnen wordt steeds groter.
Maar eigenlijk zag ik ook altijd wel iemand bij de voormalige managers zitten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Laten we het hopen, want tot nu toe zorgt ze dat er constant iemand bij haar op audiëntie zit (waar ze de laatste roddels en inhoud van mailtjes aan kwijt kan)
Zijn ze wel geroepen dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:20 schreef Monique___ het volgende:
zitten er te eten en zitten er wat te uh stretchen of zo
En opdrachten winnen voor geld, dit in tegenstelling tot Bern die hier regelmatig in faalt of het net minder doet dan Jeff. Jeff is met recht koning en wint alles!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ongeveer het leukst evenement tot nu is georganiseerd door Jappie en Jeff, racen op die karretjes. Jeff gaat elke dag sporten met Moraima, sinds Kim weg is. Jeff kookt al maanden elke vrijdag en helpt ook al een hele tijd bijna dagelijks in de keuken, is een maand manager geweest, wat veel tijd kost. Maar idd ieder zijn mening
Je kunt overdrijvenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En opdrachten winnen voor geld, dit in tegenstelling tot Bern die hier regelmatig in faalt of het net minder doet dan Jeff. Jeff is met recht koning en wint alles!
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En opdrachten winnen voor geld, dit in tegenstelling tot Bern die hier regelmatig in faalt of het net minder doet dan Jeff. Jeff is met recht koning en wint alles!
Nee een maand geleden ofzoquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:24 schreef Monique___ het volgende:
wat is dat met die gele horloges?
kregen ze die in het begin of zo?
ah bedankt voor de uitlegquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee een maand geleden ofzo
Stappenteller
Via prijzenpot
Dat valt dus behoorlijk tegen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt overdrijven
Bern is over het algemeen gewoon goed in opdrachten
Hij kost ook het meeste met dat gerook en gezuipquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |