Omdat hij lui is en altijd op rood ging staan, behalve voor zijn viool en deed of de pot al van hem wasquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sneren doen ze allemaal over elkaar en prima dat mensen een hekel aan elkaar hebben, uiteindelijk heeft een ieder zijn voor en afkeuren voor bepaalde mensen
maar ik snap zijn haat naar Bern niet.
Heftig hoor zo jong alquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daarom hebben ze hem waarschijnlijk een ICD gegeven, deze kan/moet iedere 5 jaar vervangen worden. Zo kunnen ze heel wat jaren overbruggen voordat ze tot transplantatie over moeten gaan.
(mijn man heeft ook jaren een ICD gehad, vandaar deze info)
Het is een ICD een Interne defibrilator die een schok geeft wanneer de hartslag onder en boven een bepaald aantal is. Het voelt aan als de trap van een paard als dat ding afgaat (om het ff simpel uit te leggen)quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:53 schreef engine het volgende:
[..]
Weet het niet exact te zeggen maar hij heeft een soort pacemaker. Kunt dat kastje goed zien zitten als hij zijn shirt uit heeft.
bern deed genoeg maar je moet willen zien ,en erik doet ook of de pot al van hem wasquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat hij lui is en altijd op rood ging staan, behalve voor zijn viool en deed of de pot al van hem was
Er is goed mee te leven (oke, je moet een speciaal rijbewijs aanvragen, mag dingen als karate e.d. niet meer doen).quote:
Klopt Erik ook, maar die doet meer dan Bern. Naast zijn corvee voert Bern weinig uit. Spelletjes doen. Erik heeft al een paar keer gekookt voor de groep, ruimt na een evenement altijd meteen op. Kan je van Bern niet zeggen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern deed genoeg maar je moet willen zien ,en erik doet ook of de pot al van hem was
Vliegen, daar hebben ze vorig jaar ook vreselijk veel last van gehad, maar ze dachten dat het kwam omdat Janet (de oude vrouw in de keuken) een composthoop aangelegd hadquote:
Janetquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:08 schreef Monique___ het volgende:
oude vrouw staat in de keuken (vergeet altijd haar naam)
Net adviseerde Wendy om een vraag meteen in 1x te stellen over de slang die ze besteld hadden voor het zwembad.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:09 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë gebruikt het mailen als een soort chatfunctie lijkt het wel, ze doet niets anders (die lui 'achter' moeten toch knettergek van haar worden...... en dat nog 5 weken)
bern heeft al cabaret, roast , moorspel ea dingen bedacht en gedaan kan ik van jef niet zeggen , wat betreft koken geef ik u gelijk , ieder zijn meningquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt Erik ook, maar die doet meer dan Bern. Naast zijn corvee voert Bern weinig uit. Spelletjes doen. Erik heeft al een paar keer gekookt voor de groep, ruimt na een evenement altijd meteen op. Kan je van Bern niet zeggen.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vliegen, daar hebben ze vorig jaar ook vreselijk veel last van gehad, maar ze dachten dat het kwam omdat Janet (de oude vrouw in de keuken) een composthoop aangelegd had
Ze zit echt hele dagen daar op kantoor gaat haar nog wel vervelen denk ik. Nu is het nog nieuwquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:09 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë gebruikt het mailen als een soort chatfunctie lijkt het wel, ze doet niets anders (die lui 'achter' moeten toch knettergek van haar worden...... en dat nog 5 weken)
Alles draait om Zoë (denkt Zoë), ze heeft volgens mij een ietwat vertekend beeld van allesquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Net adviseerde Wendy om een vraag meteen in 1x te stellen over de slang die ze besteld hadden voor het zwembad.
Zoe "Neejoh, vraag ik wel als ze antwoord geven. Vinden ze gezel toch lekker. Hebben ze wat te doen"
Alsof die productie daar zit te wachten op het geouweneel met Zoe
Laten we het hopen, want tot nu toe zorgt ze dat er constant iemand bij haar op audiëntie zit (waar ze de laatste roddels en inhoud van mailtjes aan kwijt kan)quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zit echt hele dagen daar op kantoor gaat haar nog wel vervelen denk ik. Nu is het nog nieuw
Janetquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:08 schreef Monique___ het volgende:
oude vrouw staat in de keuken (vergeet altijd haar naam)
Ongeveer het leukst evenement tot nu is georganiseerd door Jappie en Jeff, racen op die karretjes. Jeff gaat elke dag sporten met Moraima, sinds Kim weg is. Jeff kookt al maanden elke vrijdag en helpt ook al een hele tijd bijna dagelijks in de keuken, is een maand manager geweest, wat veel tijd kost. Maar idd ieder zijn meningquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern heeft al cabaret, roast , moorspel ea dingen bedacht en gedaan kan ik van jef niet zeggen , wat betreft koken geef ik u gelijk , ieder zijn mening
Ik heb haar weinig met JW samen gezien vandaagquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:13 schreef Monique___ het volgende:
eunice heeft last van haar handjes
vannacht natuurlijk veel te verduren gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |