Maar Jeff is geen vrouw.Want anders.quote:
Vrijdag vijf uur geweest....quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:37 schreef Monique___ het volgende:
marci: wat is er met jeff trouwens he?
brabbel: altijd zo, komt terug op hetzelfde punt.. kim.. zakt even weg..
en weer sneren naar bernquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:43 schreef Monique___ het volgende:
jefff: bern kon wel door de grond zakken
wendy: hij ging door zijn knieen
jeff: lachen
wendy: ja dat zou ik dan ook niet doen
Ciano met zijn cornettoquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:47 schreef Monique___ het volgende:
wie zit daar zo te kraken is dat jappie?
Best heftig wat hij verteld. Nooit echt bij stil gestaan.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Ze wilde Marciano op de lijst zetten voor een harttransplantatie maar hij was nog erg jong en zo dan niet oud worden
Sneren doen ze allemaal over elkaar en prima dat mensen een hekel aan elkaar hebben, uiteindelijk heeft een ieder zijn voor en afkeuren voor bepaalde mensenquote:
wat heeft hij aan zijn hart dan? is dat bekend?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Best heftig wat hij verteld. Nooit echt bij stil gestaan.
Ja heel heftig en het is hem niet meer aan te zien ondanks dat hij geen transplantatie gehad heeftquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Best heftig wat hij verteld. Nooit echt bij stil gestaan.
Weet het niet exact te zeggen maar hij heeft een soort pacemaker. Kunt dat kastje goed zien zitten als hij zijn shirt uit heeft.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wat heeft hij aan zijn hart dan? is dat bekend?
ja dat zie je wel zitten een icd.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:53 schreef engine het volgende:
[..]
Weet het niet exact te zeggen maar hij heeft een soort pacemaker. Kunt dat kastje goed zien zitten als hij zijn shirt uit heeft.
Volgens mij is dat een ingebouwde defibrillator die het hart en schok geeft als het stopt met kloppenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:53 schreef engine het volgende:
[..]
Weet het niet exact te zeggen maar hij heeft een soort pacemaker. Kunt dat kastje goed zien zitten als hij zijn shirt uit heeft.
icdquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een ingebouwde defibrillator die het hart en schok geeft als het stopt met kloppen
Is dus een defibrillator lees ik net een buurman van mij had het ook die kreeg wel eens schokken en dat was best naar om te zien. \quote:
De ICD reguleert een te snel of te langzaam tempo van het hart. Als dat niet voldoende lukt, geeft een ICD een stroomstoot waardoor het hart alsnog in het juiste ritme schiet. Waar het op neerkomt: elke AED is een defibrillator, maar niet elke defibrillator is een AEDquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dus een defibrillator lees ik net een buurman van mij had het ook die kreeg wel eens schokken en dat was best naar om te zien. \
Een ICD (Implanteerbare Cardioverter Defibrillator) is een hulpmiddel voor mensen met ernstige, levensbedreigende hartritmestoornissen. Het is een minicomputer die lichte, elektrische schokken geeft als het hart te langzaam klopt.
Daarom hebben ze hem waarschijnlijk een ICD gegeven, deze kan/moet iedere 5 jaar vervangen worden. Zo kunnen ze heel wat jaren overbruggen voordat ze tot transplantatie over moeten gaan.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Ze wilde Marciano op de lijst zetten voor een harttransplantatie maar hij was nog erg jong en zo dan niet oud worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |