Dat is nog behoorlijk hoog voor haar. Dacht dat ze op het niveau Bonnie st. Clair zatquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klopt denk dat haar loods iq iets van 70 was
ik kijk nog niet zo lang naar JAAquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is nog behoorlijk hoog voor haar. Dacht dat ze op het niveau Bonnie st. Clair zat
Wie?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is nog behoorlijk hoog voor haar. Dacht dat ze op het niveau Bonnie st. Clair zat
Nouja ze maken vaak simpele maar leuke decoraties. Ze zouden ook een paar potten verf uit de prijzenpot kunnen halen voor de hele groep te gebruiken.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja snap niet dat erik hier speciale verf voor wil gaan kopen
uhm. check: die leeuw.. vind je dat ook een leuke decoratie?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:29 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ze maken vaak simpele maar leuke decoraties. Ze zouden ook een paar potten verf uit de prijzenpot kunnen halen voor de hele groep te gebruiken.
Mirthe is een leuke meid, zou ik op kunnen vallen. Spontaan en een leuke uitstraling. Ik ga dan uit op basis van wat ik zie, ken haar niet persoonlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Qua fysieke aantrekkingskracht totaal niet m'n type maar in de loods zitten sowieso vrij weinig tot geen aantrekkelijke vrouwen
Zou ik binnen een uur klaar mee zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mirthe is een leuke meid, zou ik op kunnen vallen. Spontaan en een leuke uitstraling. Ik ga dan uit op basis van wat ik zie, ken haar niet persoonlijk.
Dit is toch die dame die vandaag veel geld heeft binnen geharkt? Ow wacht, ze had 0 euroquote:
Heb het eindresultaat nog niet gezienquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uhm. check: die leeuw.. vind je dat ook een leuke decoratie?
Haal die twijfel maar wegquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik kijk nog niet zo lang naar JAA
geef haar nog het voordeel van de twijfel![]()
ja hey dan heb je het forum niet doorgespit.. het ding hangt al op boven haar bed.... |quote:
Ik heb inderdaad het forum niet doorgespitquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja hey dan heb je het forum niet doorgespit.. het ding hangt al op boven haar bed.... |
profi door jappie neergehangen...
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad het forum niet doorgespit
ja kan echt niet hequote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:34 schreef engine het volgende:
Wat aso van JW om halverwege het koffie zetten vast uit te gaan schenken. Jappie en Babbel hebben nu een soort koffiewater. Kunt er bijna doorheen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |