En dan zegt ze dat deanderen de messen en apparatuur vernielen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en het rare is, dat Janet behoorrrrrlijk op de penning is, maar dat ze constant dingen sloopt door haar lompe manier van doen, dat interesseert haar totaal niet, ze is vaak zo onverschillig als het om haar eigen 'vernielen' gaat
Ze verstopte het niet, ze ging het terugbrengen, want er waren wat biertjes voorgeschoten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zoë ineens moeilijk doen omdat Jeff bier wilt ?
Zegt het meisje die een paar dagen terug weer bier verstopte……
Oké verkeerd gezien.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze verstopte het niet, ze ging het terugbrengen, want er waren wat biertjes voorgeschoten.
De omstandigheden zijn er daar niet echt naar om elke dag bier te drinken.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En ? Ik lust iedere dag wel een wijntje 😁😜 tis dat ik werk 😂😂😂
De andere managers hadden allemaal een first lady, En bij de bro's kwamen de oude managers ook maar al te graag erbij zitten om hun invloed te laten gelden.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kwamen vaak spontaan Zoë roept ze op werkbezoek
Dat is waar maar wel lekker 😉quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De omstandigheden zijn er daar niet echt naar om elke dag bier te drinken.
Jeffrey had elke avond tot in de nacht drankbroeders in die kamer.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
De andere managers hadden allemaal een first lady, En bij de bro's kwamen de oude managers ook maar al te graag erbij zitten om hun invloed te laten gelden.
Leuke dingen klapper 😁quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:41 schreef Monique___ het volgende:
in wat voor een klapper zit wendy nu te bladeren?
snap ik niet helemaal nog
en met welk geld kunnen ze dit dan doen??quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Leuke dingen klapper 😁
Huren of kopen.
Entertainmentboekquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:41 schreef Monique___ het volgende:
in wat voor een klapper zit wendy nu te bladeren?
snap ik niet helemaal nog
Geld van de prijzenpotquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en met welk geld kunnen ze dit dan doen??
Uit de potquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en met welk geld kunnen ze dit dan doen??
Daarom moest het ook stiekemquote:
Zit nog geld genoeg in, iets van 8,9 ton.quote:
Vergeet soms hoe waanzinnig veel geld hier te winnen valt..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zit nog geld genoeg in, iets van 8,9 ton.
Voor sommigen daar al te weinig.
Zo moet Erik nu tot z'n tachtigste doorwerken voor hij met pensioen kan met dat geld.
Die snap ik nog steeds niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo moet Erik nu tot z'n tachtigste doorwerken voor hij met pensioen kan met dat geld.
Ze pakte gewoon een paar biertjes uit een krat en liep de loods door om ze bij iemand te brengen.quote:
Tot zijn 80stequote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik drink alleen als ik werk thuis niet😆quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En ? Ik lust iedere dag wel een wijntje 😁😜 tis dat ik werk 😂😂😂
😂😂😂😂😂😂quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik drink alleen als ik werk thuis niet😆
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |