Gezellig regen op het zolderraam en haar rolluiken zijn weer omlaag..wat zou ze denken, ik wil zo graag uitslapen morgen, de goeie ouwe tijd..vermoeiend die 2.quote:
Waar was je nou?quote:
Wat heeft ze ervan te vinden. Ze heeft geen relatie met Jappie en tot die tijd mogen ze beide doen en laten wat ze willen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:10 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vraag me wel af wat Wanda nu zal denken (geen idee of ze de streams gezien heeft), wetende dat Jasper destijds ook hun sex bleef ontkennen, terwijl iedereen (zij natuurlijk in de eerste plaats) wist dat het wel degelijk gebeurd was........ die moet zich nu toch echt achter haar oren krabbelen (nadat ze -tig keer haar haren naar achteren heeft gegooid) en denken: tja joh toen loog je ook glashard, nu ook???
Dit gaat haar wel opbreken hoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Gezellig regen op het zolderraam en haar rolluiken zijn weer omlaag..wat zou ze denken, ik wil zo graag uitslapen morgen, de goeie ouwe tijd..vermoeiend die 2.
quote:
Vakantie en vakantie.quote:
Het is vooral wat de COS wil maar nergens op gebaseerd.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wat heeft ze ervan te vinden. Ze heeft geen relatie met Jappie en tot die tijd mogen ze beide doen en laten wat ze willen.
Als ze er nou alleen was en lag te slapen ok, maar nu waren Moraima en Babs gewoon in gesprek op die kamer dus zie eigenlijk het probleem niet zo.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ze er nou alleen was en lag te slapen ok, maar nu waren Moraima en Babs gewoon in gesprek op die kamer dus zie eigenlijk het probleem niet zo.
Vreselijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:37 schreef Silves het volgende:
Die zooi steeds alles vertellen tegen jan en alleman wat kamer % zit te zeggen, gisteren ook al tig keer een soundlock omdat ze alles hardop zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |