Maar wie weet ze gaan zometeen verder in de kas..en met zijn dagelijkse portie whiskey krijgen we wel de waarheid te horen..quote:
Dat zei hij destijds met Wanda toch ook of vergis ik me??quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:58 schreef Silves het volgende:
Jappie die zich verantwoord tegenover sasgrijn..heeft niks gedaan![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat zei hij destijds met Wanda toch ook of vergis ik me??
Ontkennen en niet weten is wel een Jappie dingetje.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat zei hij destijds met Wanda toch ook of vergis ik me??
En dan gewoon volhouden dat er echt niets gebeurd is he...... terwijl er 'toeschouwers' warenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ontkennen en niet weten is wel een Jappie dingetje.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:07 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë zit nu alweer een tijdje met Eunice (die inmiddels weg is) en Mirthe boodschappen te doen....... die 2 met elkaar is echt niet te doen......dat wordt voor een vermogen aan boodschappen, straks zal Wendy wel weer moeten komen
Die zal toch heus wel berichten krijgen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:10 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vraag me wel af wat Wanda nu zal denken (geen idee of ze de streams gezien heeft), wetende dat Jasper destijds ook hun sex bleef ontkennen, terwijl iedereen (zij natuurlijk in de eerste plaats) wist dat het wel degelijk gebeurd was........ die moet zich nu toch echt achter haar oren krabbelen (nadat ze -tig keer haar haren naar achteren heeft gegooid) en denken: tja joh toen loog je ook glashard, nu ook???
pfffffff haar telefoon loopt vol, zeker te weten!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zal toch heus wel berichten krijgen.
Lijkt mij ook.Als het een vriendin van mij was(wat god verhoede) zou ik haar zeker even appen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
pfffffff haar telefoon loopt vol, zeker te weten!
jaja en Mirthe komt er net achter dat rundergehakt duurder is dan schnitzels, die zijn zoooooo goedkoop!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:12 schreef ledn81 het volgende:
Met Mirthe en Zoe gaan we van garnalen gaan we naar runderreepjes. ongeveer net zo duur![]()
Dit gaat nog wel ff duren
Toch maar de zigeuner gehaktsnitsel van 1 euro.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:12 schreef ledn81 het volgende:
Met Mirthe en Zoe gaan we van garnalen gaan we naar runderreepjes. ongeveer net zo duur![]()
Dit gaat nog wel ff duren
Wat denk je van alle niet-vrienden op social media??quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.Als het een vriendin van mij was(wat god verhoede) zou ik haar zeker even appen.
Die 2 zijn lekker bezig..... straks houden ze nog geld overquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Toch maar de zigeuner gehaktsnitsel van 1 euro.
ja zooi gaat later even kijken..ik denk dat ze manager Wendy weer erbij gaat halen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die 2 zijn lekker bezig..... straks houden ze nog geld over![]()
oke, boodschappen tekort, want ze lijken geen van beiden enig idee te hebben hoeveel ze voor 17 man in moeten kopen
Het doet me denken aan 2 meisjes die 'winkeltje' aan het spelen zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:17 schreef Silves het volgende:
[..]
ja zooi gaat later even kijken..ik denk dat ze manager Wendy weer erbij gaat halen.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het doet me denken aan 2 meisjes die 'winkeltje' aan het spelen zijn
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het doet me denken aan 2 meisjes die 'winkeltje' aan het spelen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |