Dit is dus gebeurd inmiddels. 😀 (Typ ik met een 12 dagen oude baby op mijn buik, warm!)quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:12 schreef archito het volgende:
Ik meld me toch ook even hier want ben straks waarschijnlijk ook in het babytopic te vinden. 😜
Vriendin en ik verwachten half juni ons eerste kindje. De laatste 2 maanden zijn nu dus in gegaan. Vriendin voelt zich buiten de reguliere ongemakken wel goed en we zijn aardig op weg met inkopen en het huis voorbereiden.
Begin er wel echt steeds meer naar uit te kijken (als man iets makkelijker te doen zonder bevalling in het vooruitzicht) maar spannend is het wel.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 juni 2023 21:40 schreef archito het volgende:
[..]
Dit is dus gebeurd inmiddels. 😀 (Typ ik met een 12 dagen oude baby op mijn buik, warm!)
Precies met 39 weken begon het om 12 uur snachts te rommelen. Vanaf 2 uur weeën en die waren direct al regelmatig om de 5 minuten.
Om 5 uur mochten we naar het ziekenhuis waarbij er bij de eerste controle om 6 uur al 5cm ontsluiting was en om 8 uur al 9cm. Uiteindelijk is ze om half 11 al geboren.
Supertrots op hoe goed mijn vriendin het heeft gedaan. Van onverwachts een week te vroeg bevallen tot aan wegpuffen van pijnlijke weeën, persen en borstvoeding geven.
Ongelooflijk hoe je instant verliefd kan worden op zo'n klein nieuw mensje en je als ouders ook direct een andere band voelt met elkaar.
Als het op de plek is waar normaliter je darmen zitten dan voel je de baby. Je darmen zijn namelijk aan de kant geduwd door je baarmoeder.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 06:21 schreef Rearviewmirror het volgende:
Gefeliciteerd archito en Bienelientjee! Ik wens jullie veel geluk met je kleine.
Bij mij gaat alles goed. Ik had afgelopen week m'n 20-weken echo en alles lijkt in orde. Intussen twijfel ik soms of ik m'n darmen of toch echt een baby voel, maar ik durf het nog niet met zekerheid te zeggen. Ik vind m'n werk wel vermoeiend nu, maar dat ligt vooral aan de hitte. Voor m'n zwangerschap waren 25 pubers voor m'n neus ook vermoeiend in deze warmte 😅
Welkom @Mahra!quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:28 schreef Mahra het volgende:
Ik kom me voorzichtig melden hier. Gisteren een mooie echo gehad met 7 weken en over drie weken mogen we weer. In februari heb ik helaas een miskraam gehad en dat maakt het wel dat ik nog een slag om de arm hou.
Welkom!!!quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:28 schreef Mahra het volgende:
Ik kom me voorzichtig melden hier. Gisteren een mooie echo gehad met 7 weken en over drie weken mogen we weer. In februari heb ik helaas een miskraam gehad en dat maakt het wel dat ik nog een slag om de arm hou.
Oh aftellen!quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:41 schreef Debsterr het volgende:
Nog 9 weken en 6 dagen, dan zit ik op m'n UD. Zo'n gek idee! En nog 3 weken en 6 dagen en ik heb lekker verlof. Aan toe!
Spannend! Dat verlof is zo lekker.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:41 schreef Debsterr het volgende:
Nog 9 weken en 6 dagen, dan zit ik op m'n UD. Zo'n gek idee! En nog 3 weken en 6 dagen en ik heb lekker verlof. Aan toe!
Kan me voorstellen dat je je dan weer instelt op een latere bevallingquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:06 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Spannend! Dat verlof is zo lekker.
Ik zit over 2 dagen op mijn UD. Wel spannend dat het nu elk moment kan gebeuren. Ik heb nog niet echt gerommel en onze dame kwam ook pas met 41+3 dus verwacht hem nog niet ineens. Maar wie weet ☺
Hahah nee beide is niet echt lekker. Hou zelf al niet zo van die warmte. De ventilator draait nu overuren. Zag dat het wel wat koeler gaat worden. Dus hoop dat hij dan komt. Dan plakken we wat minder.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je je dan weer instelt op een latere bevalling. En ach, met deze hitte bevallen.. aan de andere kant, met deze hitte hoogzwanger zijn zal ook niet fantastisch zijn
.
Ga je in het ziekenhuis bevallen? Volgens mij hebben ze daar aircoquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:27 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Hahah nee beide is niet echt lekker. Hou zelf al niet zo van die warmte. De ventilator draait nu overuren. Zag dat het wel wat koeler gaat worden. Dus hoop dat hij dan komt. Dan plakken we wat minder.
Maar aan de andere kant wil ik hem zo graag zien en knuffelen.
De bedoeling is gewoon thuis te bevallen. Vorige week is mijn schoonzus in het ziekenhuis bevallen en vond het daar ook bloedheetquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ga je in het ziekenhuis bevallen? Volgens mij hebben ze daar airco
Spannendquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
Nog 5 uurtjes en dan hebben we de 20 weken echo. Aan de ene kant super fijn om weer even naar haar te mogen kijken, maar aan de andere kant ook weer spannend of alles goed is Vandaag ook precies 20 weken, dus over de helft!!
Welkom! Hopelijk kan je er ook ondanks de slag om de arm van genieten!quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:28 schreef Mahra het volgende:
Spannend! Succes, maar vooral veel kijkplezierquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
Nog 5 uurtjes en dan hebben we de 20 weken echo. Aan de ene kant super fijn om weer even naar haar te mogen kijken, maar aan de andere kant ook weer spannend of alles goed is Vandaag ook precies 20 weken, dus over de helft!!
Ik begrijp je voorzichtigheid, hoop dat je toch kan genieten en vooral dat het deze keer allemaal goed mag gaanquote:Op woensdag 21 juni 2023 22:28 schreef Mahra het volgende:
Spannend! Succes en veel plezierquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, van mij mag mijn dame ook wel komen. Droomde het vannacht zelfsquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:55 schreef Anne het volgende:
Bij mij mag ie komen! (vind ik).
Verveel mij een beetje.
Spannend, veel plezier!quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |