abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209505087
Heel veel succes en geluk vandaag, Bienelientjee.
O+ O+
  woensdag 14 juni 2023 @ 06:03:26 #252
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_209505137
Dankjewel :D

Heb natuurlijk geen oog dicht gehad afgelopen nacht van de zenuwen! En flink wat oefenweeen. Denk ik. Lengte wijs zijn ze oefenweeen (20 seconden harde buik), pijn wijs zijn het net echte weeen (onderbuik en onderrug). Maar heb al drie weken lang dat soort opspelingen gehad, waar er echt wel regelmaat ook in zit en het dan gewoon stopt, maar ik was afgelopen zaterdag toch nog helemaal gesloten van binnen. Zal er eens naar vragen in het ziekenhuis!

Hopelijk is alles goed met mijn meisje en zijn we de eerste vandaag! Aaaaaahh! Pas 5 uur hier en moet er om 7 uur zijn!
pi_209505299
Veel succes @Bienelientjee je gaat je meisje ontmoeten O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 14 juni 2023 @ 13:05:26 #254
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_209508662
Gisteren suikertest gedaan, net de uitslag gehad. Geen zwangerschapsdiabetes *O* VK bevestigde ook dat er rond deze termijn een flinke foutmarge op zit dus dat ik me vooral geen zorgen hoef te maken. Maandag gaan ze voelen en dinsdag weer kijken. Pfiew O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 14 juni 2023 @ 14:04:51 #255
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_209509281
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 06:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Dankjewel :D

Heb natuurlijk geen oog dicht gehad afgelopen nacht van de zenuwen! En flink wat oefenweeen. Denk ik. Lengte wijs zijn ze oefenweeen (20 seconden harde buik), pijn wijs zijn het net echte weeen (onderbuik en onderrug). Maar heb al drie weken lang dat soort opspelingen gehad, waar er echt wel regelmaat ook in zit en het dan gewoon stopt, maar ik was afgelopen zaterdag toch nog helemaal gesloten van binnen. Zal er eens naar vragen in het ziekenhuis!

Hopelijk is alles goed met mijn meisje en zijn we de eerste vandaag! Aaaaaahh! Pas 5 uur hier en moet er om 7 uur zijn!
Succes vandaag!
With love :*
  woensdag 14 juni 2023 @ 16:32:13 #256
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_209510594
Alles is super goed gegaan! Ze is er veilig en wel! Wat een verschil tussen een geplande en emergency keizersnede! Alles ging zo rustig!

Ik had ook het hoogste team binnen ziekenhuis vamdaag omdat alle junior werknemers aan het staken waren vandaag! :D

Haar naam is e.m.m.a.!

Zal morgen fotootje plaatsen. Nu lekker knuffelen (maar het is ook mega warm hier, bleeeeg!)
pi_209510805
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 16:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Alles is super goed gegaan! Ze is er veilig en wel! Wat een verschil tussen een geplande en emergency keizersnede! Alles ging zo rustig!

Ik had ook het hoogste team binnen ziekenhuis vamdaag omdat alle junior werknemers aan het staken waren vandaag! :D

Haar naam is e.m.m.a.!

Zal morgen fotootje plaatsen. Nu lekker knuffelen (maar het is ook mega warm hier, bleeeeg!)
Gefeliciteerd!! Wat fijn dat ze er is! Leuke naam! Heel veel plezier met lekker knuffelen.
  woensdag 14 juni 2023 @ 17:01:12 #258
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_209510824
quote:

Haar naam is e.m.m.a.!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!! O+ Veel babyknuffelplezier!! O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 14 juni 2023 @ 17:41:38 #259
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_209511167
quote:

Haar naam is e.m.m.a.!

Gefeliciteerd!! Mooie naam en wat fijn dat het zo rustig verliep :)
  woensdag 14 juni 2023 @ 18:56:23 #260
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_209511753
quote:

Haar naam is e.m.m.a.!

Van harte gefeliciteerd O+ en wat fijn dat je het zo positief hebt ervaren!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_209511822
quote:

Haar naam is e.m.m.a.!

Wat ontzettend fijn!’ Gefeliciteerd met jullie dochter O+
Sarcasme. Herken het.
pi_209512212
quote:

Haar naam is e.m.m.a.!

Van harte O+
pi_209512811
Mooie naam O+ ! Van harte gefeliciteerd!!
pi_209516015
quote:

Haar naam is e.m.m.a.!

Gefeliciteerd! Mooie naam. Fijn dat alles zo goed en relaxed verlopen is. Geniet van jullie kleine meisje 💗
pi_209518405
Gefeliciteerd Bien! Fijn dat het zo’n goede ervaring voor je is geweest. (wederom herkenbaar voor mij)
Een vlot herstel gewenst, maar doe niet eigenwijs zoals ik door te snel te veel te (willen) doen. Een tweede keer is het herstel echt pittiger.

[ Bericht 0% gewijzigd door eponine op 15-06-2023 08:00:40 ]
pi_209518546
Gefeliciteerd Bien!
Protège moi de mes désirs.
  donderdag 15 juni 2023 @ 13:26:12 #267
431496 girlnextdoor.
pi_209521495
quote:

Haar naam is e.m.m.a.!

Gefeliciteerd, mooie naam :)
pi_209524061
Vandaag controle ziekenhuis gehad. Vorige week vrijdag gestart met medicatie en bloeddruk is nu helemaal geweldig! Meisje doet het ook goed dus nu wachten op de 20-weken echo (4 juli bij 19+1 zwangerschap).
pi_209524150
Gefeliciteerd Bien O+ Wat een leuke naam!
Een heel spoedig herstel toegewenst :*
pi_209530985
Gefeliciteerd Bien! Hele leuke naam O+
pi_209565468
Goedemorgen! Hoe is het hier met iedereen?
Sarcasme. Herken het.
  maandag 19 juni 2023 @ 13:19:15 #272
431496 girlnextdoor.
pi_209566893
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 11:21 schreef Spirit82 het volgende:
Goedemorgen! Hoe is het hier met iedereen?
Goedemiddag! Rustig, al denkt mn man dat mn vruchtwater is gebroken en ik denk van niet. Zat gisteren ineens een vlek in mn jurk (die niet nat was verder) wat kan komen door wat slijmverlies maar dat is volgens de verloskundige normaal, zei ze vrijdag. Meteen gaat hij in paniekmodus terwijl er de hele nacht niets meer is gebeurd. Broer stand by zetten voor de hond en uiteindelijk zijn moeder appen (zit momenteel in Spanje) die dan mij weer gaat appen dat ik de verloskundige moet bellen.. echt het drama.. Ik ben echt boos op hem geworden. Enige wat is nu voel is heeel af en toe een beetje lichte pijn onder in mijn buik. Uitgerekende datum is de 30ste dus het kan elk moment gebeuren maar dat mijn schoonfamilie er zo op aanslaat terwijl ik weet dat er niets aan de hand is, is vet irritant. Heb nu de neiging pas bericht te geven als de kleine al geboren is want ik merk dat ik dus echt niet op die hysterie zit te wachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door girlnextdoor. op 19-06-2023 13:39:37 (Typo's) ]
pi_209567216
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 13:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
uiteindelijk zijn moeder appen (zit momenteel in Spanje) die dan mij weer gaat appen dat ik de verloskundige moet bellen.
Whut. M'n vriendin zou m'n kop er af trekken als ik m'n moeder (of wie dan ook) ga appen als het begint (ook als het écht begint) :D
pi_209567391
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 13:19 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Goedemiddag! Rustig, al denkt mn man dat mn vruchtwater is gebroken en ik denk van niet. Zat gisteren ineens een vlek in mn jurk (die niet nat was verder) wat kan komen door wat slijmverlies maar dat is volgens de verloskundige normaal, zei ze vrijdag. Meteen gaat hij in paniekmodus terwijl er de hele nacht niets meer is gebeurd. Broer stand by zetten voor de hond en uiteindelijk zijn moeder appen (zit momenteel in Spanje) die dan mij weer gaat appen dat ik de verloskundige moet bellen.. echt het drama.. Ik ben echt boos op hem geworden. Enige wat is nu voel is heeel af en toe een beetje lichte pijn onder in mijn buik. Uitgerekende datum is de 30ste dus het kan elk moment gebeuren maar dat mijn schoonfamilie er zo op aanslaat terwijl ik weet dat er niets aan de hand is, is vet irritant. Heb nu de neiging pas bericht te geven als de kleine al geboren is want ik merk dat ik dus echt niet op die hysterie zit te wachten.
Ohhh grote ergernis!! Maar aan de andere kant ook wel heel lief dat hij het zo spannend vindt allemaal en zorgzaam is naar jou toe. Hij wil waarschijnlijk gewoon niet dat er iets met jou of jullie kindje gebeurt en moet maar lijdzaam vanaf de zijlijn toezien. Dit is waarschijnlijk zijn manier om een beetje mee te kunnen helpen (ook al werkt dat volledig averechts :D)

Zou overigens zelf ook mijn vriend zijn hoofd eraf bijten als hij zo zou doen O-) Wat ook goed helpt is gesprekken archiveren in whatsapp, of muten, dan krijg je geen notificaties als je daar niet op zit te wachten (pro-tip).
Sarcasme. Herken het.
  maandag 19 juni 2023 @ 15:12:31 #275
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_209568225
Pfoe dat klinkt echt heel irritant @girlnextdoor. - zeker ongevraagd schoonfamilie appen!

Hier is alles prima in orde. Wel snotverkouden op het ogenblik, maar meisje is lekker actief in de buik, intake kraamzorg gehad vandaag en verder aftellen richting verlof :D!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')