Kan uiteraard altijd! Maar heel eerlijk voelde dat bolletje wel altijd hetzelfde aan (en dat bleek nu dus zijn koppie).quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:28 schreef Debsterr het volgende:
Sterkte met het draaien @:Anne, hopelijk valt het mee en snapt baby dat meewerken maar het beste is! Wel naar zo dat de vervangend VK het zo verkeerde ingeschat lijkt te hebben. Kan het zijn dat baby zelf nog last minute weer gedraaid is, of tussentijds? Dat het daardoor anders gevoeld is dan wat jij ervoer?
Fijn iig dat je vaste VK je nu weer begeleiden het wel serieus neemt ook!
Wat fijn dat dat nu zo snel gelukt is! Ik weet nog niet zoveel van de laatste zwangerschapsweken, dus misschien een domme vraag, maar weet je nu zeker dat die baby zo blijft liggen tot je bevalling? Als hij of zij zo 'makkelijk' omgedraaid kan worden, draait ie dan niet terug?quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Kan uiteraard altijd! Maar heel eerlijk voelde dat bolletje wel altijd hetzelfde aan (en dat bleek nu dus zijn koppie).
En nu (want het draaien is gelukt!!), ziet mijn buik er ineens ook heel anders uit! Het zit allemaal niet meer zo hoog, lijkt iets minder groot.
Wat een ontlading kwam er vrij bij mijn vriend (stoere kerel, klein hartje dus) en mij toen het (heel snel) lukte zeg! Allebei een goede traan. Dat wordt saampjes straks janken geblazen bij de bevalling![]()
.
Ahhhh zo liefquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Kan uiteraard altijd! Maar heel eerlijk voelde dat bolletje wel altijd hetzelfde aan (en dat bleek nu dus zijn koppie).
En nu (want het draaien is gelukt!!), ziet mijn buik er ineens ook heel anders uit! Het zit allemaal niet meer zo hoog, lijkt iets minder groot.
Wat een ontlading kwam er vrij bij mijn vriend (stoere kerel, klein hartje dus) en mij toen het (heel snel) lukte zeg! Allebei een goede traan. Dat wordt saampjes straks janken geblazen bij de bevalling![]()
.
Fijn!!quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:01 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Die kans bestaat inderdaadquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:18 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Wat fijn dat dat nu zo snel gelukt is! Ik weet nog niet zoveel van de laatste zwangerschapsweken, dus misschien een domme vraag, maar weet je nu zeker dat die baby zo blijft liggen tot je bevalling? Als hij of zij zo 'makkelijk' omgedraaid kan worden, draait ie dan niet terug?
Heel graag!!!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:56 schreef Clubsoda het volgende:
Hoi allemaal, ik doe een heel verzameling positiekleding (vooral maat L) en (jongens/unisex) babykleding in mat 50 en 56 in de verkoop. Mocht iemand naar iets specifieks op zoek zijn, geef dan even een gil, dan stuur ik foto's voor ik alles op Vinted zet.
Ik loop sinds vandaag voorbij de uitgerekende datum. Hectische zwangerschap gehad en ben hier ook niet zo actief geweest, wel meegelurkt. Baby is nog niet ingedaald maar gelukkig lijkt ze wel gezond, voor de rest was het wel behapbaar tot dat het zo warm werd. Ben er nu wel klaar mee. Ook met mijn omgeving, ik weet vanuit mijn vorige zwangerschap dat ik mijn "village" niet vanuit mijn familie hoef te verwachten en heb gelukkig lieve vrienden en schoonfamilie, maar onder invloed van de hormonen vind ik het dan toch weer verrassend en volkomen kut dat het nu weer zo lijkt te zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vandaag af en aan harde buiken. Af en toe ook wel een beetje pijnlijk. Pff. En die hitte mag van mij snel weer minder, ja. Vind het niet leuk meer![]()
Hoe is het met @:Michelangela en @:Bienelientjee?
Dat van je village begrijp ik helemaal, vanwege vergelijkbare situatiequote:Op maandag 12 juni 2023 04:21 schreef Michelangela het volgende:
[..]
Ik loop sinds vandaag voorbij de uitgerekende datum. Hectische zwangerschap gehad en ben hier ook niet zo actief geweest, wel meegelurkt. Baby is nog niet ingedaald maar gelukkig lijkt ze wel gezond, voor de rest was het wel behapbaar tot dat het zo warm werd. Ben er nu wel klaar mee. Ook met mijn omgeving, ik weet vanuit mijn vorige zwangerschap dat ik mijn "village" niet vanuit mijn familie hoef te verwachten en heb gelukkig lieve vrienden en schoonfamilie, maar onder invloed van de hormonen vind ik het dan toch weer verrassend en volkomen kut dat het nu weer zo lijkt te zijn.
Oh wat super spannend!!! Nou hopen dat je überhaupt nog kunt slapen nu je dit weetquote:Op maandag 12 juni 2023 13:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik voel me gelukkig weer een stuk beter, maar de hitte helpt inderdaad echt niet.
Heb vandaag de verloskundige gesproken en heb besloten toch een keizersnede in te plannen ipv een normale bevalling te proberen. Ben er klaar mee, voel me gestresst en wil haar gewoon veilig in mijn armen en het hele idee van vaginale bevalling na keizersnede begint beetje eng te worden. En alles was nog gesloten en geen enkel teken dat iets staat te gebeuren.
En toen ze het allemaal geregeld had voelde ik vrijwel meteen een hele rust over mij heen komen.
Nog twee nachtjes slapen dus....!
En ze was de hele tijd aan het wriemelen tijdens onderzoek. Haar hoofd lag niet eens vast of zelfs maar in (en ook nog geen enkel teken van de slijmprop), dus we verwachten vandaag of morgen geen spontane verrassingen.
Voel me er goed bij!
Wat fijn dat het zoveel rust geeft! Spannend joh, nog twee nachtjes en dan mag je haar ontmoetenquote:Op maandag 12 juni 2023 13:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik voel me gelukkig weer een stuk beter, maar de hitte helpt inderdaad echt niet.
Heb vandaag de verloskundige gesproken en heb besloten toch een keizersnede in te plannen ipv een normale bevalling te proberen. Ben er klaar mee, voel me gestresst en wil haar gewoon veilig in mijn armen en het hele idee van vaginale bevalling na keizersnede begint beetje eng te worden. En alles was nog gesloten en geen enkel teken dat iets staat te gebeuren.
En toen ze het allemaal geregeld had voelde ik vrijwel meteen een hele rust over mij heen komen.
En ze was de hele tijd aan het wriemelen tijdens onderzoek. Haar hoofd lag niet eens vast of zelfs maar in (en ook nog geen enkel teken van de slijmprop), dus we verwachten vandaag of morgen geen spontane verrassingen.
Voel me er goed bij!
Succes Bien, ik herken alles wat je schrijft (vooral de mentale rust nu het allemaal vast staat). Fijn dat je je beter en rustiger voelt, nu echt aftellenquote:Op maandag 12 juni 2023 13:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Voel me er goed bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |