abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209442414
quote:
17s.gif Op donderdag 8 juni 2023 09:28 schreef Debsterr het volgende:
Sterkte met het draaien @:Anne, hopelijk valt het mee en snapt baby dat meewerken maar het beste is! Wel naar zo dat de vervangend VK het zo verkeerde ingeschat lijkt te hebben. Kan het zijn dat baby zelf nog last minute weer gedraaid is, of tussentijds? Dat het daardoor anders gevoeld is dan wat jij ervoer?

Fijn iig dat je vaste VK je nu weer begeleid :) en het wel serieus neemt ook!
Kan uiteraard altijd! Maar heel eerlijk voelde dat bolletje wel altijd hetzelfde aan (en dat bleek nu dus zijn koppie).

En nu (want het draaien is gelukt!! *O*), ziet mijn buik er ineens ook heel anders uit! Het zit allemaal niet meer zo hoog, lijkt iets minder groot.

Wat een ontlading kwam er vrij bij mijn vriend (stoere kerel, klein hartje dus) en mij toen het (heel snel) lukte zeg! Allebei een goede traan. Dat wordt saampjes straks janken geblazen bij de bevalling :D O+.
pi_209443157
quote:
3s.gif Op donderdag 8 juni 2023 15:01 schreef Anne het volgende:

[..]
Kan uiteraard altijd! Maar heel eerlijk voelde dat bolletje wel altijd hetzelfde aan (en dat bleek nu dus zijn koppie).

En nu (want het draaien is gelukt!! *O*), ziet mijn buik er ineens ook heel anders uit! Het zit allemaal niet meer zo hoog, lijkt iets minder groot.

Wat een ontlading kwam er vrij bij mijn vriend (stoere kerel, klein hartje dus) en mij toen het (heel snel) lukte zeg! Allebei een goede traan. Dat wordt saampjes straks janken geblazen bij de bevalling :D O+.
Wat fijn dat dat nu zo snel gelukt is! Ik weet nog niet zoveel van de laatste zwangerschapsweken, dus misschien een domme vraag, maar weet je nu zeker dat die baby zo blijft liggen tot je bevalling? Als hij of zij zo 'makkelijk' omgedraaid kan worden, draait ie dan niet terug?
pi_209444950
quote:

[..]

Ahhhh zo lief O+ O+
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 8 juni 2023 @ 21:47:58 #229
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_209446584
quote:

[..]

Fijn!!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_209447618
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 16:18 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]
Wat fijn dat dat nu zo snel gelukt is! Ik weet nog niet zoveel van de laatste zwangerschapsweken, dus misschien een domme vraag, maar weet je nu zeker dat die baby zo blijft liggen tot je bevalling? Als hij of zij zo 'makkelijk' omgedraaid kan worden, draait ie dan niet terug?
Die kans bestaat inderdaad :Y.
De kans is wel klein overigens, maar het zou zeker kunnen. Hij beweegt ontzettend veel ook weer en op dit moment herken ik helemaal niks meer, dus bij elk dingetje denk ik nu; hij is weer teruggedraaid :o, maar dat zit denk ik tussen mijn oren.

Heb overigens ook het advies gekregen om veel in kleermakerszit te zitten en om veel te drinken en plassen, zodat ie hopelijk wat indaalt (en daardoor niet makkelijk meer kan draaien).

Ik heb maandag ook weer een afspraak, dus ben benieuwd of ie dan nog steeds goed ligt. Fingers crossed!
  zaterdag 10 juni 2023 @ 13:43:45 #231
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_209463297
Bleh, werd vanochtend wakker en was super duizelig en misselijk. Zachtr ontlasting, nog net geen diarree. En constant harde buiken. Na twee uur stopte het nog niet, dus ziekenhuis gebeld.

Daar aan de monitor gelegen en alles is gechecked. Baby is blij en doet het goed. Licht eiwit in urine gevonden. Maar verder geen symptomen van pre eclampsia, geen infecties, uitstrijkje gehad en ook niets. Helaas is alles van binnen ook nog gesloten.

Dus ben nu weer thuis met pilletjes tegen de misselijkheid en afwachten. Wordt het erger dan terugkomen.

Maandag zie ik mijn midwife weer en ik zit nu echt hard te neigen naar zsm een keizersnede inplannen ipv een normale bevalling proberen. Wil haar gewoon veilig in mijn armen hebben nu.
pi_209465384
Hoi allemaal, ik doe een heel verzameling positiekleding (vooral maat L) en (jongens/unisex) babykleding in mat 50 en 56 in de verkoop. Mocht iemand naar iets specifieks op zoek zijn, geef dan even een gil, dan stuur ik foto's voor ik alles op Vinted zet.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209465478
Zwanger en dit hete weer vind ik best pittig. Extra moe ben ik ervan. Heb de eerste pigmentvlekken ook al te pakken zie ik :').

Terwijl ik mij goed heb ingesmeerd...
pi_209478651
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 16:56 schreef Clubsoda het volgende:
Hoi allemaal, ik doe een heel verzameling positiekleding (vooral maat L) en (jongens/unisex) babykleding in mat 50 en 56 in de verkoop. Mocht iemand naar iets specifieks op zoek zijn, geef dan even een gil, dan stuur ik foto's voor ik alles op Vinted zet.
Heel graag!!!
Sarcasme. Herken het.
pi_209478702
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 17:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
Heel graag!!!
Specifieke wensen?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209478728
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 17:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Specifieke wensen?
PB O+
Sarcasme. Herken het.
  zondag 11 juni 2023 @ 19:10:26 #237
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_209479652
Vandaag af en aan harde buiken. Af en toe ook wel een beetje pijnlijk. Pff. En die hitte mag van mij snel weer minder, ja. Vind het niet leuk meer ;(

Hoe is het met @Michelangela en @Bienelientjee?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_209483928
quote:
17s.gif Op zondag 11 juni 2023 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vandaag af en aan harde buiken. Af en toe ook wel een beetje pijnlijk. Pff. En die hitte mag van mij snel weer minder, ja. Vind het niet leuk meer ;(

Hoe is het met @:Michelangela en @:Bienelientjee?
Ik loop sinds vandaag voorbij de uitgerekende datum. Hectische zwangerschap gehad en ben hier ook niet zo actief geweest, wel meegelurkt. Baby is nog niet ingedaald maar gelukkig lijkt ze wel gezond, voor de rest was het wel behapbaar tot dat het zo warm werd. Ben er nu wel klaar mee. Ook met mijn omgeving, ik weet vanuit mijn vorige zwangerschap dat ik mijn "village" niet vanuit mijn familie hoef te verwachten en heb gelukkig lieve vrienden en schoonfamilie, maar onder invloed van de hormonen vind ik het dan toch weer verrassend en volkomen kut dat het nu weer zo lijkt te zijn. :')
  maandag 12 juni 2023 @ 06:34:08 #239
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_209484084
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 04:21 schreef Michelangela het volgende:

[..]
Ik loop sinds vandaag voorbij de uitgerekende datum. Hectische zwangerschap gehad en ben hier ook niet zo actief geweest, wel meegelurkt. Baby is nog niet ingedaald maar gelukkig lijkt ze wel gezond, voor de rest was het wel behapbaar tot dat het zo warm werd. Ben er nu wel klaar mee. Ook met mijn omgeving, ik weet vanuit mijn vorige zwangerschap dat ik mijn "village" niet vanuit mijn familie hoef te verwachten en heb gelukkig lieve vrienden en schoonfamilie, maar onder invloed van de hormonen vind ik het dan toch weer verrassend en volkomen kut dat het nu weer zo lijkt te zijn. :')
Dat van je village begrijp ik helemaal, vanwege vergelijkbare situatie :* En die hormonen, tja :') Fijn dat je wel lieve vrienden en schoonfamilie hebt. Probeer je daar aan vast te houden O+

Spannend zo, voorbij je uitgerekende datum. Hopelijk heb je gauw een voorspoedige bevalling en kan je haar lekker knuffelen. Veel succes met de laatste loodjes nog :*
|| justdiggit.org ||
pi_209485385
Die hitte is echt vreselijk. Vind het normaal al niet geweldig. Maar met dik 38 weken, vind ik er nog minder aan. Vooral in de avond krijg ik het ineens bloedheet. Vaak heb ik dan ook de meeste harde buiken en is de kleine man het actiefst. Hopelijk koelt het snel wat af.
pi_209487361
Als lurker die ooit in een hittegolf de laatste loodjes had wil ik jullie even sterkte wensen met de dikke voeten en enkels.. veel ijsbadjes voor de voeten en ijsjes voor de inwendige mens. :*
S. 2014
J. 2016
  maandag 12 juni 2023 @ 13:40:33 #242
318361 Bienelientjee
pi_209487627
Ik voel me gelukkig weer een stuk beter, maar de hitte helpt inderdaad echt niet.

Heb vandaag de verloskundige gesproken en heb besloten toch een keizersnede in te plannen ipv een normale bevalling te proberen. Ben er klaar mee, voel me gestresst en wil haar gewoon veilig in mijn armen en het hele idee van vaginale bevalling na keizersnede begint beetje eng te worden. En alles was nog gesloten en geen enkel teken dat iets staat te gebeuren.

En toen ze het allemaal geregeld had voelde ik vrijwel meteen een hele rust over mij heen komen.

Nog twee nachtjes slapen dus....! :D

En ze was de hele tijd aan het wriemelen tijdens onderzoek. Haar hoofd lag niet eens vast of zelfs maar in (en ook nog geen enkel teken van de slijmprop), dus we verwachten vandaag of morgen geen spontane verrassingen.

Voel me er goed bij!
pi_209487728
Oh over 2 dagen mag je je kleintje ontmoeten!!

Wat fijn dat je het zo hebt kunnen regelen en dat het jou zoveel rust geeft.

Geniet nog even van het gefriemel in je buik.
pi_209493010
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik voel me gelukkig weer een stuk beter, maar de hitte helpt inderdaad echt niet.

Heb vandaag de verloskundige gesproken en heb besloten toch een keizersnede in te plannen ipv een normale bevalling te proberen. Ben er klaar mee, voel me gestresst en wil haar gewoon veilig in mijn armen en het hele idee van vaginale bevalling na keizersnede begint beetje eng te worden. En alles was nog gesloten en geen enkel teken dat iets staat te gebeuren.

En toen ze het allemaal geregeld had voelde ik vrijwel meteen een hele rust over mij heen komen.

En ze was de hele tijd aan het wriemelen tijdens onderzoek. Haar hoofd lag niet eens vast of zelfs maar in (en ook nog geen enkel teken van de slijmprop), dus we verwachten vandaag of morgen geen spontane verrassingen.

Voel me er goed bij!
Oh wat super spannend!!! Nou hopen dat je überhaupt nog kunt slapen nu je dit weet O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 juni 2023 @ 21:39:01 #245
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_209493126
quote:

Voel me er goed bij!
Wat fijn dat het zoveel rust geeft! Spannend joh, nog twee nachtjes en dan mag je haar ontmoeten O+ Succes en veel babyknuffelplezier alvast O+
|| justdiggit.org ||
pi_209493874
quote:

Voel me er goed bij!
Succes Bien, ik herken alles wat je schrijft (vooral de mentale rust nu het allemaal vast staat). Fijn dat je je beter en rustiger voelt, nu echt aftellen O+
pi_209495572
Ooh, dat is heel fijn Bienelientje O+
Ik weet ook nog wel goed hoeveel mentale rust ik had om te kunnen aftellen naar een datum. Een hele fijne ontmoeting gewenst morgen O+
  dinsdag 13 juni 2023 @ 08:38:31 #248
318361 Bienelientjee
pi_209495614
Dankjewel allemaal! :D

Heel vreemd die deken van rust ineens. Misschien dat ik onbewust, meer zelfs dan ik dacht, toch veel meer gespannen was (mischien dat er daarom nog niets gestart was ook?)

Hopelijk blijft ze vandaag dus nog lekker zitten, zonder verrassingen! Vooral nu ik meer ontspannen ben.

Mijn braxton hicks zijn soms echt wel wat scherp. En vanochtend al drie keer naar de wc gegaan, maar hopelijk zijn dat gewoon gezonde zenuwen en de hitte, haha!

Doe het lekker rustig aan. Heb mijn bal al leeg laten lopen, geen wandelingen in de hitte en schoonmoeder komt helpen met J. Ben ook zo benieuwd wat hij van baby gaat vinden. Hij denkt nu nog speelmaatje, maae dat duurt nog wel even natuurlijk! :D

Over 24 uur zit ik in ziekenhuis en hopelijk ben ik de eerste van de dag!!
pi_209496717
Succes en vooral veel plezier (is dat het juiste woord? :D) morgen, Bienelientjee O+
  dinsdag 13 juni 2023 @ 20:08:12 #250
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_209501929
Aaaah @Bienelientjee morgenochtend heb je gewoon 2 kindjes O+! Geniet van de ontmoeting met jullie baby!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')