quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:32 schreef Debsterr het volgende:
Vandaag is het precies een jaar geleden dat we het nieuws kregen dat Mina was overleden in de buik. Rare dag.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:32 schreef Debsterr het volgende:
Vandaag is het precies een jaar geleden dat we het nieuws kregen dat Mina was overleden in de buik. Rare dag.
Och Debsterr, een dag die jullie altijd bij zal blijvenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:32 schreef Debsterr het volgende:
Oh nee.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:48 schreef Ceviche het volgende:
De echo was niet goed, blijkbaar is het hartje vorige week toch nog gestopt met kloppen.
Was nog wel een beetje onverwacht, uiteindelijk 3 echo's gehad die goed waren en de verwachting was dat het goed zou aflopen maar helaas toch niet.
Iedereen veel geluk en succes gewenst met de zwangerschappen (en daarna), en heel erg bedankt voor het meeleven eerder![]()
Hopelijk tot ziens.
Ah wat kutquote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:48 schreef Ceviche het volgende:
De echo was niet goed, blijkbaar is het hartje vorige week toch nog gestopt met kloppen.
Was nog wel een beetje onverwacht, uiteindelijk 3 echo's gehad die goed waren en de verwachting was dat het goed zou aflopen maar helaas toch niet.
Iedereen veel geluk en succes gewenst met de zwangerschappen (en daarna), en heel erg bedankt voor het meeleven eerder![]()
Hopelijk tot ziens.
Oh nee, wat verdrietigquote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:48 schreef Ceviche het volgende:
Hopelijk tot ziens.
Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar dit hoeft gelukkig echt niet zo te zijn. Mijn persoonlijke ervaring (ik heb ook twee miskramen gehad voor ik mijn eerste kindje kreeg) is dat het vasthouden van die gezonde baby echt alle pijn van die miskramen weg heeft genomen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:55 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat een verdrietig nieuws @:Ceviche . Heel veel sterkte gewenst. Het is niet niks.
@:Debsterr die datums sla je ongewild toch op.. ik had dat op 20 april en weet dat ik dat 10 juni weer ga krijgen. Het voelt echt niet fijn zo'n dag, ik liep half huilend rond in het besef dat ik al een kind had moeten hebben maar ik voelde ook dankbaarheid dat het kindje wat nu in mijn buik zit het zo goed doet. Laatst toen ik een intake had bij de kraamhulp gingen ze gegevens checken en zei de kraamhulp: het klopt dat het je derde zwangerschap is? Had er geen rekening mee gehouden dat dat naar boven kwam en moest ik tranen ook weer wegslikken. Het zal atijd beladen blijven.
Mijn partner is er redelijk hetzelfde onder, het kwam voor hem wel een stuk onverwachter en het is voor hem wat meer beladen, maar in grote lijnen ervaren we het wel hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:35 schreef Debsterr het volgende:
Heel begrijpelijk @:cevichesowieso alle gevoel mag er zijn in zo’n situatie, helaas teveel ervaring mee. Hoe is je partner eronder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |