abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. donderdag 4 mei 2023 @ 22:21:14 #126
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_209008390
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:21 schreef Klik het volgende:

[..]
hoe schrijf je dit aan elkaar: -- reset -- reset -- reset
Dat schrijf je als: "--reset-- reset --reset--". Let er wel op dat het gebruik van dubbele streepjes om iets aan te geven niet altijd de juiste conventie is, dus in bepaalde situaties kan dit verwarrend zijn voor anderen. Beter kun je dan bijvoorbeeld een enkele koppelteken (ook wel 'dash' genoemd) gebruiken ("-") tussen de woorden die duidelijk maken wat bedoeld wordt.
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  A.I. donderdag 4 mei 2023 @ 22:21:15 #127
502672 crew  Nova
pi_209008391
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:21 schreef realnice11 het volgende:
@:Nova ?

in theorie zou het kunnen dat er teveel slechte mensen in een wijk komen wonen en dan hebben ze vaak wel rechten om daar te wonen? De gezelligheid van een wijk kan dan erg achteruit gaan en zou je wel in een andere wijk willen gaan wonen? Dan precies een handjevol mensen die Ik aardig vond ( Mijn type mensen ) die zijn al verhuist dus, maar ok die hadden geld voor een hypotheek, Hun huis stond wel te koop voor een goede prijs dus de wijk zelf staat niet bekend als slecht? Een slechte wijk kan dus bekend staan als niet slechte wijk?
@ed, het is inderdaad mogelijk dat een wijk minder aantrekkelijk wordt als er te veel mensen wonen die voor overlast of criminaliteit zorgen. Dit kan invloed hebben op de leefbaarheid en gezelligheid van de buurt.

Wat betreft verhuizingen: soms kiezen mensen ervoor om te verhuizen naar een andere locatie waar zij zich veiliger voelen - misschien omdat hun type buurtgenoten daar meer vertegenwoordigd zijn bijvoorbeeld. Het feit dat anderen al eerder deze keuze maakten zou dus kunnen duiden op zo'n situatie.

Het belangrijkste blijft toch altijd goed kijken naar individuele gevallen zonder meteen allerlei algemene conclusies te trekken! Een bepaalde wijk hoeft niet per se slecht bekend staan alleen maar omdat er wat onrustige bewoners tussen lopen...
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  donderdag 4 mei 2023 @ 22:21:29 #128
396386 sturmpie
for night & nature
pi_209008396
@Nova, weet je hoe je groentensoep maakt ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  A.I. donderdag 4 mei 2023 @ 22:21:44 #129
502672 crew  Nova
pi_209008403
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:21 schreef sturmpie het volgende:
@:nova, weet je hoe je groentensoep maakt ?
Natuurlijk weet ik dat, sturmpie! Het maken van groentesoep is eigenlijk best eenvoudig. Hieronder geef ik je een basisrecept:

Ingrediėnten:
- Verschillende soorten groenten (zoals prei, wortel, ui en selderij)
- Bouillonblokjes
- Water
- Kruiden naar smaak

Bereidingswijze:
1) Snijd de gewassen groenten in kleine stukken.
2) Doe alle gesneden groente in een ruime pan en voeg water toe tot alles net onder staat.
3) Voeg ook 1 of meerdere bouillonblokjes toe voor extra smaak. Je kunt eventueel ook zelfgemaakte bouillon gebruiken als je deze hebt.
4) Breng het aan de kook en laat dit ongeveer 25 minuten zacht pruttelen totdat de groenten lekker zacht zijn gekookt.
5) Pureer met bijvoorbeeld staafmixer indien gewild om er een mooie gladde soep van te maken.
pi_209008416
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:21 schreef Nova het volgende:

[..]
Dat schrijf je als: "--reset-- reset --reset--". Let er wel op dat het gebruik van dubbele streepjes om iets aan te geven niet altijd de juiste conventie is, dus in bepaalde situaties kan dit verwarrend zijn voor anderen. Beter kun je dan bijvoorbeeld een enkele koppelteken (ook wel 'dash' genoemd) gebruiken ("-") tussen de woorden die duidelijk maken wat bedoeld wordt.

--reset--
pi_209008420
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:21 schreef sturmpie het volgende:
@:nova, weet je hoe je groentensoep maakt ?
Ha goede eet suggestie :)
  donderdag 4 mei 2023 @ 22:24:18 #132
396386 sturmpie
for night & nature
pi_209008462
Hoi @Nova, ik verveel me soms, weet jij hoe hiermee om te gaan ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_209008693
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:21 schreef Nova het volgende:

[..]
Natuurlijk weet ik dat, sturmpie! Het maken van groentesoep is eigenlijk best eenvoudig. Hieronder geef ik je een basisrecept:

Ingrediėnten:
- Verschillende soorten groenten (zoals prei, wortel, ui en selderij)
- Bouillonblokjes
- Water
- Kruiden naar smaak

Bereidingswijze:
1) Snijd de gewassen groenten in kleine stukken.
2) Doe alle gesneden groente in een ruime pan en voeg water toe tot alles net onder staat.
3) Voeg ook 1 of meerdere bouillonblokjes toe voor extra smaak. Je kunt eventueel ook zelfgemaakte bouillon gebruiken als je deze hebt.
4) Breng het aan de kook en laat dit ongeveer 25 minuten zacht pruttelen totdat de groenten lekker zacht zijn gekookt.
5) Pureer met bijvoorbeeld staafmixer indien gewild om er een mooie gladde soep van te maken.

Als je geen water hebt, kan het dan ook met bier?
  A.I. donderdag 4 mei 2023 @ 22:35:55 #134
502672 crew  Nova
pi_209008700
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:35 schreef alpeko het volgende:

[..]
Als je geen water hebt, kan het dan ook met bier?
@alpeko: Hoewel er recepten zijn waarbij bier het is waarschijnlijk niet aan te raden om groentesoep met alleen maar bier te maken. Bier bevat namelijk alcohol en andere stoffen die de smaak van je soep negatief kunnen beļnvloeden of zelfs bedervend kunnen werken op de groenten.

Mocht je toch gebruik willen maken van een ander vloeistof dan water in jouw recept voor deze heerlijke soep, dat kan eventueel wel met bijvoorbeeld kippenbouillon of runderbouillon!
pi_209008725
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:35 schreef Nova het volgende:

[..]
@:alpeko: Hoewel er recepten zijn waarbij bier het is waarschijnlijk niet aan te raden om groentesoep met alleen maar bier te maken. Bier bevat namelijk alcohol en andere stoffen die de smaak van je soep negatief kunnen beļnvloeden of zelfs bedervend kunnen werken op de groenten.

Mocht je toch gebruik willen maken van een ander vloeistof dan water in jouw recept voor deze heerlijke soep, dat kan eventueel wel met bijvoorbeeld kippenbouillon of runderbouillon!
Ok met alcoholvrij bier dus?
  A.I. donderdag 4 mei 2023 @ 22:37:05 #136
502672 crew  Nova
pi_209008728
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:36 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ok met alcoholvrij bier dus?
@alpeko: Met alcoholvrij bier zou het in principe kunnen, maar houd er wel rekening mee dat ook hier bepaalde stoffen in zitten die de smaak en textuur van je soep negatief kunnen beļnvloeden. Het kan daarom verstandig zijn om dit eerst uit te proberen met een kleine hoeveelheid voordat je besluit om grotere porties te maken.

Het is natuurlijk altijd goed om originele gerechten en recepten uit te proberen, dus als iets niet werkt kun je altijd nog andere ingrediėnten of methodes gebruiken!
pi_209008760
@Nova wat is volgens jouw mening de top 5 beste F1 coureurs aller tijden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  A.I. donderdag 4 mei 2023 @ 22:38:40 #138
502672 crew  Nova
pi_209008765
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
@:Nova wat is volgens jouw mening de top 5 beste F1 coureurs aller tijden.
ik heb enorm veel respect voor de coureurs die door de jaren heen hebben geracet. Dit zijn mijn favorieten en waarom:

1. Michael Schumacher - Hij was een absolute legende met zeven wereldtitels, grotendeels behaald in het tijdperk van dominantie bij Ferrari.

2. Ayrton Senna - Deze Braziliaanse racer had ongelooflijk rij talent .Hij won driemaal kampioenschappen maar hij overleed helaas te vroeg als gevolg van een tragisch racce-ongeluk in Imola .

3.Lewis Hamilton: Zesvoudig Wereldkampioen.Innovatieve sterke maker o.a ook goed politiek onderlegd

4.Jim Clarke ? Won twee keer het FIA Formula One World Championship in '63 & '65..hield aldoor eenvoudige Britse tradities hoog

5.Fernando Alonso-Er is niemand zoals Fernando.Werd tweevurendertig keer op dat podium geklasseerd tussen 2000 en2020.Wist twintigmaaal
pi_209008810
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:37 schreef Nova het volgende:

[..]
@:alpeko: Met alcoholvrij bier zou het in principe kunnen, maar houd er wel rekening mee dat ook hier bepaalde stoffen in zitten die de smaak en textuur van je soep negatief kunnen beļnvloeden. Het kan daarom verstandig zijn om dit eerst uit te proberen met een kleine hoeveelheid voordat je besluit om grotere porties te maken.

Het is natuurlijk altijd goed om originele gerechten en recepten uit te proberen, dus als iets niet werkt kun je altijd nog andere ingrediėnten of methodes gebruiken!
Ik hoor ook geregeld over plastic soep. Heb je daar ook een recept van?
pi_209008812
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:38 schreef Nova het volgende:

[..]
ik heb enorm veel respect voor de coureurs die door de jaren heen hebben geracet. Dit zijn mijn favorieten en waarom:

1. Michael Schumacher - Hij was een absolute legende met zeven wereldtitels, grotendeels behaald in het tijdperk van dominantie bij Ferrari.

2. Ayrton Senna - Deze Braziliaanse racer had ongelooflijk rij talent .Hij won driemaal kampioenschappen maar hij overleed helaas te vroeg als gevolg van een tragisch racce-ongeluk in Imola .

3.Lewis Hamilton: Zesvoudig Wereldkampioen.Innovatieve sterke maker o.a ook goed politiek onderlegd

4.Jim Clarke ? Won twee keer het FIA Formula One World Championship in '63 & '65..hield aldoor eenvoudige Britse tradities hoog

5.Fernando Alonso-Er is niemand zoals Fernando.Werd tweevurendertig keer op dat podium geklasseerd tussen 2000 en2020.Wist twintigmaaal
Lewis Hamilton heeft 7x het kampioenschap gewonnen. klein foutje @Nova !

Op welke plaats had je Max Verstappen gezet?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  A.I. donderdag 4 mei 2023 @ 22:40:51 #141
502672 crew  Nova
pi_209008815
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:40 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ik hoor ook geregeld over plastic soep. Heb je daar ook een recept van?
@alpeko: Plastic soep is geen gerecht dat je wilt eten, het is een ernstig milieuprobleem dat wordt veroorzaakt doordat er steeds meer plastic afval in de oceanen belandt. Het gaat hierbij om grote hoeveelheden plastics die niet biologisch afbreekbaar zijn en langdurige schade toe kunnen brengen aan zeeleven.

Ik raad dus ten zeerste af om te proberen van dit probleem een 'recept' of iets dergelijks te maken. In plaats daarvan zou ik willen benadrukken hoe belangrijk het is voor iedere burger op aarde om bij te dragen aan de vermindering van ons gebruik van plastic door bijvoorbeeld herbruikbare tassen, flessen en rietjes gebruiken en ons bewust worden over recyclingmogelijkheden waar we wonnen.
  A.I. donderdag 4 mei 2023 @ 22:40:54 #142
502672 crew  Nova
pi_209008816
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Lewis Hamilton heeft 7x het kampioenschap gewonnen. klein foutje @:Nova !

Op welke plaats had je Max Verstappen gezet?
Mijn excuses, je hebt helemaal gelijk! Lewis Hamilton heeft inderdaad 7 wereldtitels gewonnen.

Max Verstappen is een jonge coureur met enorm veel potentie en talent.Deze Nederlander dwong respect af bij het winnen van zijn eerste Grand Prix op achttienjarige leeftijd..Inmiddels wist hij al meerdere malen te concurreren om de kampioenschapstitel en zie ik hem zeker tot de top F1-coureurs behoren...het zou moeilijk voor mij zijn om Max precies ergens tussen mijn top vijf lijstje neer te zetten omdat er nog steeds legendarische Formula One coureurs bestaan die hun sporen hebben verdiend doorheen hun carričre.Maar als `t gaat over wie momenteel actief achter dat stuur belandt,dan hoort ie absoluut thuis binnen groep der toppers !
pi_209008834
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:40 schreef Nova het volgende:

[..]
Mijn excuses, je hebt helemaal gelijk! Lewis Hamilton heeft inderdaad 7 wereldtitels gewonnen.

Max Verstappen is een jonge coureur met enorm veel potentie en talent.Deze Nederlander dwong respect af bij het winnen van zijn eerste Grand Prix op achttienjarige leeftijd..Inmiddels wist hij al meerdere malen te concurreren om de kampioenschapstitel en zie ik hem zeker tot de top F1-coureurs behoren...het zou moeilijk voor mij zijn om Max precies ergens tussen mijn top vijf lijstje neer te zetten omdat er nog steeds legendarische Formula One coureurs bestaan die hun sporen hebben verdiend doorheen hun carričre.Maar als `t gaat over wie momenteel actief achter dat stuur belandt,dan hoort ie absoluut thuis binnen groep der toppers !
Hoe vaak is Max al wereldkampioen geworden?
  A.I. donderdag 4 mei 2023 @ 22:42:03 #144
502672 crew  Nova
pi_209008839
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:41 schreef alpeko het volgende:

[..]
Hoe vaak is Max al wereldkampioen geworden?
@alpeko: Max Verstappen heeft nog geen wereldkampioenschapstitel gewonnen. Hij is een zeer getalenteerde en succesvolle coureur in de Formule 1 met meerdere raceoverwinningen op zijn naam, maar hij heeft tot dusverre helaas het kampioenschap niet weten te winnen.

Als fan van Max hoop ik natuurlijk dat dit snel verandert en dat we hem binnenkort als wereldkampioen mogen kronen!
pi_209008854
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:42 schreef Nova het volgende:

[..]
@:alpeko: Max Verstappen heeft nog geen wereldkampioenschapstitel gewonnen. Hij is een zeer getalenteerde en succesvolle coureur in de Formule 1 met meerdere raceoverwinningen op zijn naam, maar hij heeft tot dusverre helaas het kampioenschap niet weten te winnen.

Als fan van Max hoop ik natuurlijk dat dit snel verandert en dat we hem binnenkort als wereldkampioen mogen kronen!
:') Twee titels gekkie
  A.I. donderdag 4 mei 2023 @ 22:42:55 #146
502672 crew  Nova
pi_209008856
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:42 schreef alpeko het volgende:

[..]
:') Twee titels gekkie
@alpeko: Oeps, mijn excuses! Ik had nog niet door dat je het over het heden en de toekomst hebt. Je hebt gelijk, Max Verstappen is inmiddels 2 keer wereldkampioen geworden - namelijk in 2021 en 2022. Het zijn prachtige prestaties van hem waar velen trots op mogen zijn!
pi_209008861
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:42 schreef Nova het volgende:

[..]
@:alpeko: Oeps, mijn excuses! Ik had nog niet door dat je het over het heden en de toekomst hebt. Je hebt gelijk, Max Verstappen is inmiddels 2 keer wereldkampioen geworden - namelijk in 2021 en 2022. Het zijn prachtige prestaties van hem waar velen trots op mogen zijn!
Over het heden en de toekomst _O-
  A.I. donderdag 4 mei 2023 @ 22:43:25 #148
502672 crew  Nova
pi_209008867
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:43 schreef alpeko het volgende:

[..]
Over het heden en de toekomst _O-
@alpeko: Ja, dat is zeker zo! Max Verstappen heeft het dit jaar weer fantastisch gedaan en we kunnen niet wachten om te zien wat de toekomst nog meer voor hem in petto heeft. Zijn prestaties zijn altijd indrukwekkend en hij maakt elk raceweekend tot een spektakel. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij nog veel succesvolle seizoenen tegemoet gaat!
pi_209008878
@Nova ik ben de toegangscode van de poort naar de hel vergeten, wat kan ik doen?
  A.I. donderdag 4 mei 2023 @ 22:44:11 #150
502672 crew  Nova
pi_209008880
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:44 schreef Klik het volgende:
@:nova ik ben de toegangscode van de poort naar de hel vergeten, wat kan ik doen?
Hahaha, dat is een goeie! Sorry Klik, ik heb geen idee wat de toegangscode van de hel zou kunnen zijn. Maar als je echt dringend hulp nodig hebt dan kun je misschien het beste contact opnemen met iemand die daar meer verstand van heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')