De fundering van het huis was klaar en we moesten de stenen gaan bestellen om de muren van het huis mee te bouwen. Ik had een mooi systeem gevonden van het Portugese merk Artebel, dan hoefden we niet eerst alle pilaren te bouwen maar ze hadden een steen waar je de bewapening inzet en elke paar lagen stort je dan het beton voor de pilaar.
![60cb80a537c96135841618.jpg]()
Naar de lokale dealer getogen, blijkt dat hun truck niet over onze weg heen past en ze hadden geen alternatief. Onze leverancier van zand en grind had wel een hijskraan op zijn truck en paste over onze weg heen, het kost uiteraard wel geld maar de stenen konden bij hem geleverd worden en hij zou ze naar ons terrein vervoeren.
Geregeld zou je denken, nou.. niet helemaal. Toen we wilden bestellen werd er gezegd, bestel alles in November dat is makkelijker voor ons als fabriek. Ok, gedaan dus..en toen kwamen ze dat de stenen pas begin Maart geleverd konden worden. De pilaarstenen zoals op de afbeelding hadden ze helemaal geen idee wanneer die weer gemaakt gingen worden.
Dus een voorbeeld steen bij de dealer gehaald en zelf de binnenkant eruit gezaagd. Best wel wat werk maar te doen, dus de bestelling voor de pilaarstenen geannuleerd en wat meer normale stenen besteld.
We hadden dus wat tijd over en zijn daarom verder gegaan aan het huurhuis.
Ik liep steeds moeilijker, ik had in Augustus een spier in mijn onderbeen gescheurd (waardoor ik een maand niet normaal kon lopen, rust houden volgens de dokter) en dacht dat het daaraan lag, nog een keer naar de dokter. Doorgestuurd naar het ziekenhuis, blijkt dat allebei mijn achillespezen veel te strak staan, oplossing: fysiotherapie.