Ja, en die hügel heeft nog een ander doel. Het plastic loopt door dus de hügel houdt ook de kas op zijn plaats.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toffe kas. Slim gedaan ook met die hugel, vooral in een omgeving waar weinig regen valt.
Locatie nieuwe huis is het hoogste punt, terras 8 en 13 liggen lager. Terras 7 en 8 liggen hoger dan 6. Terras 1 en 7 liggen op hetzelfde niveau. In feite bestaat terras 7 uit 2 delen, het laagste gedeelte, een stuk achter de kas ligt gelijk aan terras 1.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:04 schreef yinu het volgende:
Oh super die plattegrond. En loopt het terrein op of af vanaf terras 1 naar 13? Op de een of andere manier denk ik dat terras 6 het hoogste punt is, maar ik weet niet precies waarom…
Aha! Duidelijk.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:22 schreef Managarm het volgende:
[..]
Locatie nieuwe huis is het hoogste punt, terras 8 en 13 liggen lager. Terras 7 en 8 liggen hoger dan 6. Terras 1 en 7 liggen op hetzelfde niveau. In feite bestaat terras 7 uit 2 delen, het laagste gedeelte, een stuk achter de kas ligt gelijk aan terras 1.
Aan de onderkant van het terrein loopt een riviertje langs de grens van ons terrein, dat is het laagste punt.
Liesbethquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:14 schreef Managarm het volgende:
De gevraagde plattegrond, Liesbeth heeft haar best gedaan. Ik ben niet zo handig met tekensoftware, dan gaan er dingen vliegen. Ik ben gewoon te lomp daarvoor denk ik, ik ben de persoon die die lipjes van blikjes trekt als ik die probeer te openen.
Elke terras heeft een hoogteverschil van ongeveer 2 meter met het terras erboven.
[ afbeelding ]
Oh ja, en de twee meertjes liggen lager dan rest, een stuk lager. Langs het kleinste meertje loopt een paadje naar beneden dat rechts van het ezelshuisje uitkomt. Komt uit op een pad dat in het verlengde van de steile ingang ligt.quote:
Dat hadden wij ook hoor, af en toe worden we wel een beetje moe van de hoeveelheid werk die er nog ligt. Maar we hebben water, elektriciteit en internet, dus het belangrijkste is er. Dat water was echt een goede keuze achteraf gezien (wel duur, over 500 meter een waterleiding laten leggen, ruim 6000 euro). De eerste anderhalve maand moesten we water uit het dorp halen, dat begon echt vervelend te worden. Vooral omdat de weg vaak open lag voor de waterleiding dus dan moesten we lopen met 20 liter water.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele mooie omgeving. Klinkt wel echt als een mega-project. Ik zou niet weten waar ik moet beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |