Hahaha, dat was behang. Ooit een keer gekocht en na het kopen was ie opeens verdwenen vanaf de website. Ik ga er nog even over nadenken, wel een leuke optie om weer zoiets te doen. Alleen hebben we nu iets minder ononderbroken muren.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:34 schreef Questular het volgende:
Waar in het nieuwe huis komt een Maiden muurschildering?
Het is echt superzwaar maar we redden het wel, we zijn doorzetters!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:01 schreef flipsen het volgende:
Wat ontzettend naar voor jullie om daar te moeten wonen. We leven allemaal mee hoor!
We hebben drie huizen gekocht die we gaan verhuren. Ik zou voor thuiswerken kiezen, camping is hard werken voor weinig. De eerste is inmiddels klaar om verhuurd te worden. We hebben wel wat geld achter de hand, huis goed verkocht en erfenis.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:35 schreef Nismo1991 het volgende:
Gaaf project en wat een omgeving !
Nu een oer Nederlandse vraag, gaan jullie daar nog iets doen om van te kunnen leven of hebben jullie genoeg achter de hand ? Wij willen ook dolgraag naar het buitenland (Italië, Frankrijk, Spanje) maar zitten erg te dubben over hoe rond te komen… camping, b&b, thuiswerken… zijn er nog niet over uit.
We gaan wel een huis bouwen (maar ik volg een beetje de tijdlijn van de foto's). Maar op dat moment was alles een verbetering, als je in een tent woont zonder douche en toilet dan is alles beter dan niets.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:26 schreef Piles het volgende:
Tof om te zien hoe jullie het allemaal aanpakken.
Vooral de hooibaal oplossing![]()
Lekker contrast ook wel met Nederland, waar iedereen direct een perfect huis wil. Hoeft dus helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |