dat had ik verwacht totdat:quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:01 schreef heywoodu het volgende:
Wat een aparte vraag, natuurlijk hangt 'ie vandaag halfstok en morgen normaal.
Op internet. Ken je dat?quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:03 schreef Purrito het volgende:
Nee, heb geen vlag. Geen idee waar je dat zou halen ook.
Ja hier in de omgeving, met name richting Putten, hebben die hersenlozen nog altijd omgekeerde vlaggen hangenquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
dat had ik verwacht totdat:
Ik reed vandaag naar huis, de vlaggen in het weiland van die boer waar ik voorbij kwam gingen allemaal ondersteboven …. Daar was ik vanuit gegaan dat hij ze wel even had weggehaald voor vandaag en morgen
Respectloosquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja hier in de omgeving, met name richting Putten, hebben die hersenlozen nog altijd omgekeerde vlaggen hangenRecalcitrante figuren.
Die is dan ook voor mensen die toch niet snappen hoe je op het internet moet komen en die hier dus niet lezen, dus die toevoegen heeft weinig zin.quote:
Mwoah, de uitdrukking 'lompe boer' komt natuurlijk niet uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Dat had ik verwacht totdat:
Ik reed vandaag naar huis, de vlaggen in het weiland van die boer waar ik voorbij kwam gingen allemaal ondersteboven …. Daar was ik vanuit gegaan dat hij ze wel even had weggehaald voor vandaag en morgen.
ik zal andere niet actief storen tijdens het herdenken maar zoeen vast moment in het jaar vind ik, zeker naar mate ik ouder werd, gewoon onzinniger en onzinniger worden.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:22 schreef noodgang het volgende:
De vorige bewoners hebben een vlag achtergelaten, maar ik hang die nooit op.
Ik herdenk uiteraard wel mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |