quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben al blij als ik m'n eigen schoon weet te houden
Nicequote:Op donderdag 18 mei 2023 00:46 schreef DrMarten het volgende:
Net een gevalletje Fuck it gedaan.
Kaartje voor Depeche Mode voor morgen gekocht
Gaaf. Setlist van afgelopen week was prima.quote:Op donderdag 18 mei 2023 00:46 schreef DrMarten het volgende:
Net een gevalletje Fuck it gedaan.
Kaartje voor Depeche Mode voor morgen gekocht
Eensquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:50 schreef Barbusse het volgende:
Veel te mooi weer om binnen te zitten met werk
Nu zou ik in principe op het terras van een co-working cafe hier vlakbij kunnen werken, maar ik heb vanmiddag een lange meeting met oa manager en CEO. En die gaan het niet waarderen als ze zien dat ik met een wijntje buiten in het zonnetje zitquote:
Wat onbegripvol van ze zegquote:Op donderdag 18 mei 2023 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu zou ik in principe op het terras van een co-working cafe hier vlakbij kunnen werken, maar ik heb vanmiddag een lange meeting met oa manager en CEO. En die gaan het niet waarderen als ze zien dat ik met een wijntje buiten in het zonnetje zit
Ja hequote:
Gelukkig werkt vandaag niemandquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:50 schreef Barbusse het volgende:
Veel te mooi weer om binnen te zitten met werk
Grapjas.quote:
Ik ben de leukste thuisquote:
Das niet zo moeilijk als je alleen woont he.quote:
Sister of Night staat erop. Hopelijk door Martin Gorequote:Op donderdag 18 mei 2023 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaaf. Setlist van afgelopen week was prima.
Je zou toch verwachten dat ze in dat katholieke Portugal ook wel vrij zouden zijn.quote:
Ik werk niet voor een Portugees bedrijf hequote:Op donderdag 18 mei 2023 12:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat ze in dat katholieke Portugal ook wel vrij zouden zijn.
Put me to the testquote:
Goed gedaan!quote:
Dat was de afsluiter.quote:
Noice!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 01:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat was de afsluiter.
Het was geweldig!!
Nu tijd voor een biertje en dan maar eens mijn bed opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |