Gaat nog wat worden. Zeetemperatuur is wereldwijd al recordwarm en dan moet El Nino (officieel) nog beginnen.quote:
Hopelijk schudt dit jaar een hele hoop mensen eens wakker.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Gaat nog wat worden. Zeetemperatuur is wereldwijd al recordwarm en dan moet El Nino (officieel) nog beginnen.
Het zeewater voor de kust van Afrika en het zuiden is inmiddels ook warmer dan het begin van de metingen.
Ik ben bang dat dat tegenvaltquote:Op zondag 7 mei 2023 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk schudt dit jaar een hele hoop mensen eens wakker.
Wappies hebben vreemde gedachtenquote:Op zondag 7 mei 2023 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de meteorologen de hittegolf hebben veroorzaakt?
Omdat ze hebben gezegd dat 38 graden in april een record is. Sommige mensen raken in een pure hersenkramp als anderen een feit delen die niet overkomt met hun eigen werkelijkheid (WEF heeft klimaatverandering verzonnen, er zitten miljoenen mensen in het complot).quote:Op zondag 7 mei 2023 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms zou ik willen weten hoe de wereld eruit had gezien als we alle internetkabels naar de VS gewoon hadden doorgesneden voor de opkomst van asociale media.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat ze hebben gezegd dat 38 graden in april een record is. Sommige mensen raken in een pure hersenkramp als anderen een feit delen die niet overkomt met hun eigen werkelijkheid (WEF heeft klimaatverandering verzonnen, er zitten miljoenen mensen in het complot).
Wat een gezeur, gemiddelde gewoon boven de 15 graden. Niets mis mee.quote:
Ik vermoed dat de 50 graden dit jaar dichtbij gaat komen in Spanje.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat ze hebben gezegd dat 38 graden in april een record is. Sommige mensen raken in een pure hersenkramp als anderen een feit delen die niet overkomt met hun eigen werkelijkheid (WEF heeft klimaatverandering verzonnen, er zitten miljoenen mensen in het complot).
Dit ja. En dat is hoger dan het maandgemiddeldequote:Op zondag 7 mei 2023 11:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat een gezeur, gemiddelde gewoon boven de 15 graden. Niets mis mee.
Net boven de 15, veel en vaak regen en weinig zon. Ik weet niet hoor, maar ik vind het verre van aangenaam.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit ja. En dat is hoger dan het maandgemiddelde
Het is hier prachtig weer momenteel.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Net boven de 15, veel en vaak regen en weinig zon. Ik weet niet hoor, maar ik vind het verre van aangenaam.
Momenteel welquote:
quote:Op zondag 7 mei 2023 12:34 schreef aloa het volgende:
Niks mis mee. Gemiddeld rond de 15 graden, met wat uitschieters naar de 20 eind van de komende week.
[ afbeelding ]
Nee, de Spaanse pepers hebben een hittegolf veroorzaakt! Natuurlijk is het allemaal de schuld van meteorologen, want ik heb 22 graden besteld ja!quote:Op zondag 7 mei 2023 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Exact dit. De olieproductie stopt niet omdat de ontwikkelde landen geen olie meer afnemen. Het leeuwendeel is ontwikkelingsland en kan de goedkope energiebron goed gebruiken.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:40 schreef dick_laurent het volgende:
Zolang de big corporations en de Saoudi's het geld en de touwtjes in handen houden blijft het allemaal bij een hoop geschreeuw van oh nee klimaatverandering helluuuup. Maar puntje bij paaltje verandert er verdomde weinig.
"En dan nu over naar het weer, met onze weervrouw Madame Jeanette."quote:Op zondag 7 mei 2023 14:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, de Spaanse pepers hebben een hittegolf veroorzaakt! Natuurlijk is het allemaal de schuld van meteorologen, want ik heb 22 graden besteld ja!
Opzich niet eens heel hoog.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is dan weer zo jammer.
Blijft ook wel even hangen lijkt hetquote:Op zondag 7 mei 2023 14:46 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Omweer!![]()
![]()
iig best wat gedonder in Eindhoven nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |