Woensdag drie mei was ook prima!quote:Op maandag 8 mei 2023 12:27 schreef Vigilance het volgende:
[..]
een echt lekkere dag is in mijn beleving (cumulatief) : >19 graden, geen koude en/of harde wind, geen constante dreiging van plensbuien + onweer waardoor je ook nog wat kunt anticiperen in plaats van de korte momentjes / uurtjes plukken constant omhoog kijkend.
Als ik die filter heen leg over dagen zoals koningsdag, voormalig koninginnedag, afgelopen weekeinde, alle dagen in april, alle dagen in maart, alle dagen in mei. Dan blijft eigenlijk alleen donderdag 4 mei nog over.
Op de temperatuur na danquote:
Temperatuur is acceptabel, maar verder is het natuurlijk alles behalve lente. Vrij klam weer ookquote:
Oerhollandsch. Heerlijk in het bos wandelen, warme chocolademelk en huisgemaakte appeltaart. @RamboDirkquote:
Je vergeet: 'lekker voor het haardvuur zitten' nog.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oerhollandsch. Heerlijk in het bos wandelen, warme chocolademelk en huisgemaakte appeltaart. @:rambodirk
Ik tag @Nattekat ook evenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oerhollandsch. Heerlijk in het bos wandelen, warme chocolademelk en huisgemaakte appeltaart. @:rambodirk
Hij komt terug om z'n missie af te makenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:38 schreef Vigilance het volgende:
Dit is toch ook wel bijna jiskefetisch:
Morgen is het daarbij aan de bewolkte kant, donderdag kan ook de zon er af en toe doorkomen. Vrijdag draait de wind naar het oosten en komt de storing, die ons land vandaag en morgen in oostelijke richting passeert, weer naar het westen terug. Het kan dan opnieuw een tijdje regenen.
![]()
Gast het is fucking 14 graden bij jouquote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:42 schreef Nattekat het volgende:
OPBOKKEN MET DIE BENAUWDHEID
Echt, het was heel even lekker vanochtend, maar dat is alweer afgelopen.
Ik neem 27 graden gortdroge lucht over 20 graden met 95% luchtvochtigheid hoor, met alle liefde.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gast het is fucking 14 graden bij jou
Hier is het 27 en ik ga zo sporten
Lv is hier nu 35% ... ja okequote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem 27 graden gortdroge lucht over 20 graden met 95% luchtvochtigheid hoor, met alle liefde.
Volgens mij hebben we dat alleen maar in de 3 weken voor en na 20 juni.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |