SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er oprecht geen een opnoemen.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:22 schreef INViCTuS het volgende:
Natuurlijk hebben we ook een paar mooie dagen gehad
Toch eens iets aan je geheugen doen danquote:
een echt lekkere dag is in mijn beleving (cumulatief) : >19 graden, geen koude en/of harde wind, geen constante dreiging van plensbuien + onweer waardoor je ook nog wat kunt anticiperen in plaats van de korte momentjes / uurtjes plukken constant omhoog kijkend.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toch eens iets aan je geheugen doen dan
Morgen wel weer een kletsnatte dag waarschijnlijk
Wordt een hele lijn van zuid Limburg tot Zwolle zo te zien.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:16 schreef INViCTuS het volgende:
Hier boven de Veluwe poppen de buien alweer op
Ach zieltje tochquote:Op zondag 7 mei 2023 18:48 schreef dick_laurent het volgende:
Hier was nét ten noorden van ons bij Alicante vanmiddag een sappige onweersbui. Jammer, had wel wat donder en bliksem willen waarnemen.
Achja, wel lekker in de zee gezwommen.
Ik zie dat er wel een stevige bui over Almelo trekt.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:08 schreef Arizona het volgende:
Hopelijk krijgen we hier in Twente ook lekkere regen- en onweersbuien!
ik zit oostelijker, alles blijft ten westen van mijquote:Op maandag 8 mei 2023 14:25 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik zie dat er wel een stevige bui over Almelo trekt.
Samequote:Op maandag 8 mei 2023 17:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
ik zit oostelijker, alles blijft ten westen van mij
Oostelijker dan Almelo, moeder gods, dan woon je zo'n beetje in Polen.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
ik zit oostelijker, alles blijft ten westen van mij
Njet!quote:Op maandag 8 mei 2023 18:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oostelijker dan Almelo, moeder gods, dan woon je zo'n beetje in Polen.
voor precies niemand lekkerquote:
net over dat ene stoplichtquote:Op maandag 8 mei 2023 14:25 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik zie dat er wel een stevige bui over Almelo trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |