Westerse schattingen tellen alleen doden mee die een direct gevolg zijn van westers geweld en komen uit op een half miljoen doden in Irak en Afghanistan. NGO’s tellen ook indirecte doden mee en komen dus op hogere schattingen uit. Maar zelfs dan nog, EEN HALF MILJOEN dode mensen. En nog zit geen Amerikaanse president bij de ICC. Zuiver racismequote:Op donderdag 4 mei 2023 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Miljoenen nog wel, overdrijf anders nog wat meer.
Het punt is meer dat diegene die geslagen wordt niet moet denken; oh laat ik mezelf maar in elkaar rossen want dan houdt het opquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want in een voetbalvak waarin iedereen elkaar in elkaar mept is ook alleen de degene die begon de schuldige?
Hoe kom je daar nou bij? Iets met een reactie op het steeds maar naar het oosten verschuiven van de bewapeningslijnen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar over eens, en daarom kun je ze prima wapens sturen. Als je Poetin ongestraft zijn idiote gang laat gaan blijft hij bezig met landjepik.
1. Putin valt Oekraïne binnen en schiet alles overhoopquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe de rest van ons een lol, zuip je klem in een hoek en laat iedereen met rust.
Newsflash: dan houdt het conflict wel meteen op.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het punt is meer dat diegene die geslagen wordt niet moet denken; oh laat ik mezelf maar in elkaar rossen want dan houdt het op
Die essentie snap je kennelijk niet
Pure westerse propaganda, dit. Van dezelfde orde als ‘Osama bin Laden haat het westen omdat ze vrij zijn’. Gewoon compleet de daadwerkelijke grieven van een partij negeren en stug je eigen frame herhalen. Treurig, maar gelukkig wordt de wereld steeds evenwichtiger met de opmars van China en andere BRICS-landen. De westerse overheersing komt een eind. Inshallah.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar over eens, en daarom kun je ze prima wapens sturen. Als je Poetin ongestraft zijn idiote gang laat gaan blijft hij bezig met landjepik.
Goed om te zien dat drogredenen gratis bij jou af te halen zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Putin valt Oekraïne binnen en schiet alles overhoop
2. Oekraïne is verrassend sterk en schopt ze uit het noorden
3. vogeltjesdans wil dat het conflict snel ophoudt dus wil Oekraïne niet steunen, de Russische staatskas blijven spekken met gasgeld en wil dus dat Oekraïne in de loop van het jaar langzaam maar zeker overlopen wordt door Rusland, waarbij tevens elk dorp op het pad van de Russen verwoest wordt
Vind je het gek dat niemand je serieus neemt
Leg dan maar eens uit wat hier niet klopt. Het is een zo goed als vaststaand feit dat punt 3 was gebeurd zonder westerse steun, dus waarom zou jouw isolatiepolitiek niet nog meer ellende voor Oekraïne opleveren?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goed om te zien dat drogredenen gratis bij jou af te halen zijn.
Inderdaad. En laat je zien dat soevereine landen onrechtmatig binnenvallen geaccepteerd isquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Newsflash: dan houdt het conflict wel meteen op.
Treurig dat je alleen door een westerse propagandabril kan kijken. ‘Je bent pro-oorlog of pro-Putin’. Neen, ik ben pro-vrede.quote:
Flikker toch op. Eerst een bende bullshit hier loslaten en dan moet ik daar zeker op reageren om me te verantwoorden. Ik zal me haasten.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leg dan maar eens uit wat hier niet klopt. Het is een zo goed als vaststaand feit dat punt 3 was gebeurd zonder westerse steun, dus waarom zou jouw isolatiepolitiek niet nog meer ellende voor Oekraïne opleveren?
Gaat ie weer met z'n whataboutism.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:19 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Treurig dat je alleen door een westerse propagandabril kan kijken. ‘Je bent pro-oorlog of pro-Putin’. Neen, ik ben pro-vrede.
Weet je inmiddels al of Amerikaanse presidenten naar de ICC moeten? Ik wacht geduldig.
Leuk rekensommetje. Hoeveel % van al die doden is gevallen als direct gevolg van Amerikaans toedoen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:13 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Westerse schattingen tellen alleen doden mee die een direct gevolg zijn van westers geweld en komen uit op een half miljoen doden in Irak en Afghanistan. NGO’s tellen ook indirecte doden mee en komen dus op hogere schattingen uit. Maar zelfs dan nog, EEN HALF MILJOEN dode mensen. En nog zit geen Amerikaanse president bij de ICC. Zuiver racisme.
Ik geef je nog één kans om je standpunt te verdedigen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Flikker toch op. Eerst een bende bullshit hier loslaten en dan moet ik daar zeker op reageren om me te verantwoorden. Ik zal me haasten.
Heeft het westen dat niet al laten zien door het ene na het andere moslimland ongestraft binnen te vallen c.q. plat te bombarderen? Je ziet werkelijk de hypocrisie niet?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. En laat je zien dat soevereine landen onrechtmatig binnenvallen geaccepteerd is
Vertel dat aan oa de burgers van Bucha.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Newsflash: dan houdt het conflict wel meteen op.
Niemand geilt hier op Murica?? Waarom die obsessie. Totaal losstaande conflictenquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:20 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Heeft het westen dat niet al laten zien door het ene na het andere moslimland ongestraft binnen te vallen c.q. plat te bombarderen? Je ziet werkelijk de hypocrisie niet?
Ten eerste zeur ik niet over een pakketje dat misschien om 20.00 uur komt, en als je goed gelezen had dan had je al begrepen dat ik die keuze niet gemaakt had.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat zeur je dan om je pakketje dat heeeel misschien om 20:00 komt?
[..]
Zo te horen voel je je goed thuis.
Waar het om gaat is dat zelensky uitgerekend (natuurlijk van tevoren ingecalculeerd en afgesproken met Rutte) vandaag om wapens komt bedelen. En de oorlogsmachine moét doorgaan, dus de stukken waarop getekend gaat worden liggen allang klaar.
De Amerikaanse inval was een conditio sin qua non voor al die doden. Vind je dat de verantwoordelijke Amerikaanse presidenten ervoor naar de ICC moeten, om zich ervoor te verantwoorden?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk rekensommetje. Hoeveel % van al die doden is gevallen als direct gevolg van Amerikaans toedoen?
Vergeet trouwens de ca 200.000 Koerdische doden niet die Saddam op zijn geweten heeft en de honderdduizenden politieke moorden die onder zijn regime werden gepleegd.
Vogeltjesdans geeft geen ene flikker om Oekraïne en de mensen die daar wonen, dat is gewoon een act die hij opvoert om z'n egoisme te verbloemen. Al die FvD aanhangers hebben één ding gemeen: allemaal willen ze isolatiepolitiek om de Nederlandse rijkdommen te beschermen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vertel dat aan oa de burgers van Bucha.
Want dat is nooit eerder in de geschiedenis gebeurd neequote:Op donderdag 4 mei 2023 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. En laat je zien dat soevereine landen onrechtmatig binnenvallen geaccepteerd is
Lol goede vergelijking weer. Osama was het brein achter 9/11, vrij terecht dat ze die hebben omgelegd. Zat trouwens in Pakistan, waar verder geen enkele militaire interventie heeft plaatsgevonden. Geen idee waarom je die er bij haalt in de Rusland versus Oekraïne discussie.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:15 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Pure westerse propaganda, dit. Van dezelfde orde als ‘Osama bin Laden haat het westen omdat ze vrij zijn’. Gewoon compleet de daadwerkelijke grieven van een partij negeren en stug je eigen frame herhalen. Treurig, maar gelukkig wordt de wereld steeds evenwichtiger met de opmars van China en andere BRICS-landen. De westerse overheersing komt een eind. Inshallah.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vogeltjesdans geeft geen ene flikker om Oekraïne en de mensen die daar wonen, dat is gewoon een act die hij opvoert om z'n egoisme te verbloemen. Al die FvD aanhangers hebben één ding gemeen: allemaal willen ze isolatiepolitiek om de Nederlandse rijkdommen te beschermen.
Je hebt geen moment geprobeerd om je standpunt met argumenten te verdedigen, tis goed, ik heb je een kans gegeven.quote:
2014 belde, ze willen hun drogreden terug.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
jarenlang mondiaal conflict met honderdduizenden doden tot gevolg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |