Waar heb ik dat goedgepraat? Daar gaat dit topic helemaal niet over.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rusland valt een soeverein land binnen en knalt overhoop en jullie FvD gezwellen praten dat goed. Wat is er in godsnaam mis met jullie?
Ruslandquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:41 schreef 2thmx het volgende:
[..]
In tegendeel, ik informeer me van alle kanten en ben bekend met zowel de westerse als de oosterse visie(s). Jij duidelijk niet, propagandaboy.
Dus je bent de hele dag aan het herdenken?quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jouw pakketje waarvan de bezorger even om 20:00 zijn bek houdt is iets heel anders dan precies op een nationale herdenkingsdag van miljoenen doden een wereldoorlog om wapens komen bedelen om nog maar meer slachtoffers te maken, lijkt me.
Kijk eens naar dat figuur boven je die je al de hele tijd aan het verdedigen bent.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar heb ik dat goedgepraat? Daar gaat dit topic helemaal niet over.
Nogquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rusland
Valt
Een
Soeverein
Land
Binnen
Je bent echt het laagste van het laagste als je dat goed probeert te praten.
Dan is er toch geen enkele twijfel over wie de aggressor is en welk land onze steun verdient?quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nog
Maar
Een
Keer
Dat zegt helemaal niemand. Hij niet, ik niet, niemand. Alleen jij probeert dat ons in de mond te leggen. Over laag gesproken.
Je bent het laagste van het laagste als je jezelf, quasi hersendood, voor het karretje van de westerse oorlogsindustrie laat spannen. Met welk doel eigenlijk? Je wordt er persoonlijk niet beter van, dus kennelijk ben je echt zo verblind door de propaganda dat elke rationaliteit bij je is uitgeschakeld. Al kies je ook daar weer geheel zelf voor, gezien je weigering om je breder te informeren. Droevigquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rusland
Valt
Een
Soeverein
Land
Binnen
Dit is wel een betere klacht jaquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:45 schreef Aiciu het volgende:
Ze geven zoveel om onze vrijheid dat we gewoon moeten werken op bevrijdingsdag
Wat zeur je dan om je pakketje dat heeeel misschien om 20:00 komt?quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus je bent de hele dag aan het herdenken?
Zo te horen voel je je goed thuis.quote:Ik zit as we speak in de dierentuin en zo te zien is niemand met de dodenherdenking bezig op dit moment.
Ik in feite nog het meest, door in dit topic te posten.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:46 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je bent het laagste van het laagste als je jezelf, quasi hersendood, voor het karretje van de westerse oorlogsindustrie laat spannen. Met welk doel eigenlijk? Je wordt er persoonlijk niet beter van, dus kennelijk ben je echt zo verblind door de propaganda dat elke rationaliteit bij je is uitgeschakeld. Al kies je ook daar weer geheel zelf voor, gezien je weigering om je breder te informeren. Droevig. Moge Allah je brein weer openen, amen.
Wie was de agressor bij de inval in Irak? Of praktisch elk ander Arabisch land in de afgelopen decennia? Moeten de Amerikaanse presidenten die verantwoordelijk zijn voor miljoenen dode moslims ook naar de ICC, of doen alleen dode blanken ertoe?quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is er toch geen enkele twijfel over wie de aggressor is en welk land onze steun verdient?
Snap je nou echt niet dat er niet een schuldige is, maar de hele wereld omdat die het constant aan de gang houdt?quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is er toch geen enkele twijfel over wie de aggressor is en welk land onze steun verdient?
Eindelijk, ik zat al te wachten op je eerste whataboutism post. Duurde nog lang.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:50 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wie was de agressor bij de inval in Irak? Of praktisch elk ander Arabisch land in de afgelopen decennia? Moeten de Amerikaanse presidenten die verantwoordelijk zijn voor miljoenen de dode moslims ook naar de ICC, of doen alleen dode blanken ertoe?
Hebben we van jou.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eindelijk, ik zat al te wachten op je eerste whataboutism post. Duurde nog lang.
Ik denk niet dat Biden tegen Putin heeft gezegd dat ie Oekraïne overhoop mag knallen zodat ze weer eens lekker oorlogje kunnen spelen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Snap je nou echt niet dat er niet een schuldige is, maar de hele wereld omdat die het constant aan de gang houdt?
Of is de persoon die in een supportersvak begint te knokken de enige agressor als twee minuten later het hele vak aan het meppen is?
Dus inderdaad, je hebt schijt aan miljoenen dode moslims, maar pinkt wel wat gespeelde traantjes weg als het om ‘soevereine’ blanke natiestaten gaat. Racistquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eindelijk, ik zat al te wachten op je eerste whataboutism post. Duurde nog lang.
Dat blijkt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Biden tegen Putin heeft gezegd dat ie Oekraïne overhoop mag knallen zodat ze weer eens lekker oorlogje kunnen spelen.
Nee, je haalt er een volkomen irrelevant onderwerp bij samen met de stropop dat ik dat wel best zou vinden. Ik heb nieuws voor je: ik heb de Amerikaanse inval van Irak in 2002 altijd al keihard afgekeurd.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:52 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dus inderdaad, je hebt schijt aan miljoenen dode moslims, maar pinkt wel wat gesperde traantjes weg als het om ‘soevereine’ blanke natiestaten gaat. Racist.
Moeten de Amerikaanse presidenten, net als Poetin, naar de ICC? Ja of nee? Je mag zelfs je gebruikelijke gescheld aan de ja of nee toevoegen, ik ben de moeilijkste nietquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je haalt er een volkomen irrelevant onderwerp bij samen met de stropop dat ik dat wel best zou vinden. Ik heb nieuws voor je: ik heb de Amerikaanse inval van Irak in 2002 altijd al keihard afgekeurd.
Daar was niet de rest van de wereld bij betrokken. Althans niet in deze mate en niet constant op deze manier verlengd.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je haalt er een volkomen irrelevant onderwerp bij samen met de stropop dat ik dat wel best zou vinden. Ik heb nieuws voor je: ik heb de Amerikaanse inval van Irak in 2002 altijd al keihard afgekeurd.
Wil je even ophouden met het onderwerp continu verplaatsen? Ik praat met iemand die de inval aan het goedpraten is. Als je echt denkt wat je claimt te denken, dan sta je aan dezelfde kant als ik.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar was niet de rest van de wereld bij betrokken. Althans niet in deze mate en niet constant op deze manier verlengd.
Er ging een shitload aan Iraakse agressie vooraf aan die inval.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:50 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wie was de agressor bij de inval in Irak? Of praktisch elk ander Arabisch land in de afgelopen decennia? Moeten de Amerikaanse presidenten die verantwoordelijk zijn voor miljoenen dode moslims ook naar de ICC, of doen alleen dode blanken ertoe?
Wie probeert hier constant 1 agressor aan te wijzen terwijl dat helemaal niet het topic is?quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil je even ophouden met het onderwerp continu verplaatsen? Ik praat met iemand die de inval aan het goedpraten is. Als je echt denkt wat je claimt te denken, dan sta je aan dezelfde kant als ik.
Ah krijgen we dezelfde bullshit argumenten als tijdens corona. Kritiek op beleid is ontkennen dat het virus bestaatquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rusland
Valt
Een
Soeverein
Land
Binnen
Oh ja, weapons of mass destruction die er niet waren.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Er ging een shitload aan Iraakse agressie vooraf aan die inval.
https://en.wikipedia.org/(...)ncil_Resolution_1441
Ook agressie in de vorm van vermeend terrorisme richting het Westen, wat dan die aanval zou moeten legitimeren. Al blijft het discutabel.
https://en.wikipedia.org/(...)ncil_Resolution_1373
Los daarvan is er ook geen sprake van een directe aanval op Rusland maar steunt het Westen alleen Oekraïne door wapenleveranties en geld.
Hahahahquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah krijgen we dezelfde bullshit argumenten als tijdens corona. Kritiek op beleid is ontkennen dat het virus bestaat
Volgens mij praat niemand het hier goed. Mensen hebben alleen vraagtekens bij de aanpak van Zelensky en het westen. Dat staat niet direct gelijk aan de lul van Poetin in de mond nemen of op FVD stemmen.
‘Al blijft het discutabel’. Zo lichtzinnig praten over de dood van miljoenen mensen: racisme in optima formaquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Er ging een shitload aan Iraakse agressie vooraf aan die inval.
https://en.wikipedia.org/(...)ncil_Resolution_1441
Ook agressie in de vorm van vermeend terrorisme richting het Westen, wat dan die aanval zou moeten legitimeren. Al blijft het discutabel.
https://en.wikipedia.org/(...)ncil_Resolution_1373
Los daarvan is er ook geen sprake van een directe aanval op Rusland maar steunt het Westen alleen Oekraïne door wapenleveranties en geld.
TADAAA.quote:De Oekraïense president Volodymyr Zelensky heeft na een gesprek met premier Mark Rutte nog eens aangedrongen op het trainen van Oekraïense piloten. Zelensky vraagt al langer om westerse gevechtsvliegtuigen.
Daar ging het in grondbeginsel niet over.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja, weapons of mass destruction die er niet waren.
Miljoenen nog wel, overdrijf anders nog wat meer.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:00 schreef 2thmx het volgende:
[..]
‘Al blijft het discutabel’. Zo lichtzinnig praten over de dood van miljoenen mensen: racisme in optima forma.
Maar over de dodenherdenking zelf, of over de onbeschaamdheid om op uitgerekend deze dag om verlenging van de oorlog en dus meer slachtoffers te vragen natuurlijk geen woord.quote:In het World Forum vroeg hij om een moment stilte in acht te nemen voor alle doden die zijn gevallen door de ‘terreur’ van Rusland. Ook voor die van de MH17 in juli 2014. Tijdens Dodenherdenking zouden we vanavond wat hem betreft ook aan Oekraïense slachtoffers moeten denken.
Dan mogen die mensen best eens gaan uitleggen waarom ze de kant van Putin kiezen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah krijgen we dezelfde bullshit argumenten als tijdens corona. Kritiek op beleid is ontkennen dat het virus bestaat
Volgens mij praat niemand het hier goed. Mensen hebben alleen vraagtekens bij de aanpak van Zelensky en het westen. Dat staat niet direct gelijk aan de lul van Poetin in de mond nemen of op FVD stemmen.
Het gaat niet om wie de barbecue aansteekt. Het gaat om dat de rest van de wereld er gretig kolen op blijft gooien.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar ging het in grondbeginsel niet over.
Het was de "War on terror" Ik geloof niet dat Oekraïne Rusland verder iets misdaan heeft wat een dergelijke uitleg zou kunnen geven aan de invasie.
Zeker weten dat je niet wil dat Putin wint?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
TADAAA.
Hoeveel gaat dit de oorlog verlengen denken jullie?
Ik ken nog wel wat meer wat voor ophangen in aanmerking komt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:03 schreef NaarMensje het volgende:
Als ik een vlag zou hebben, had ik hem vandaag ook omgekeerd opgehangen.
Probeer het anders gerust nog een keer.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet wil dat Putin wint?
HET IS IN 2014 OOK ZO GOED UITGEPAKT OM GEEN OORLOG TE GAAN VOEREN HE VOGELTJESDANS BEJAARDE GEKquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het gaat niet om wie de barbecue aansteekt. Het gaat om dat de rest van de wereld er gretig kolen op blijft gooien.
Het is een oorlog tussen Rusland en het westen, die op Oekraïens grondgebied wordt uitgevochten. De Oekraïners valt inderdaad niet veel te verwijten, al hadden zij bijvoorbeeld massaler weerstand kunnen bieden tegen de antidemocratische ‘Maidan revolutie’. Een revolutie die door het westen werd aangemoedigd. Het zó democratische westen, tot een democratische verkiezingsuitslag ze niet zintquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar ging het in grondbeginsel niet over.
Het was de "War on terror" Ik geloof niet dat Oekraïne Rusland verder iets misdaan heeft wat een dergelijke uitleg zou kunnen geven aan de invasie.
Er is maar één manier om het te stoppen: Rusland eruit pleuren.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Probeer het anders gerust nog een keer.
Ik wil dat dat conflict stopt. En het eerste wat je dan doet is stoppen met wapens.
Zodra Poetin verslagen is kunnen we weer over tot de orde van de dag.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het gaat niet om wie de barbecue aansteekt. Het gaat om dat de rest van de wereld er gretig kolen op blijft gooien.
Jep, dit figuur is een Putin fan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:08 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Het is een oorlog tussen Rusland en het westen, die op Oekraïens grondgebied wordt uitgevochten. De Oekraïners valt inderdaad niet veel te verwijten, al hadden zij bijvoorbeeld massaler weerstand kunnen bieden tegen de antidemocratische ‘Maidan revolutie’. Een revolutie die door het westen werd aangemoedigd. Het zó democratische westen, tot een democratische verkiezingsuitslag ze niet zint.
Doe de rest van ons een lol, zuip je klem in een hoek en laat iedereen met rust.quote:
Hoe lang de oorlog ook duurt. De aanstichter cq agressor zal er niet door veranderen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Laat ik er voor de lol eens een poll in gooien.
[poll=5554]
Dan zijn we het daar over eens, en daarom kun je ze prima wapens sturen. Als je Poetin ongestraft zijn idiote gang laat gaan blijft hij bezig met landjepik.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:08 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Het is een oorlog tussen Rusland en het westen, die op Oekraïens grondgebied wordt uitgevochten. De Oekraïners valt inderdaad niet veel te verwijten, al hadden zij bijvoorbeeld massaler weerstand kunnen bieden tegen de antidemocratische ‘Maidan revolutie’. Een revolutie die door het westen werd aangemoedigd. Het zó democratische westen, tot een democratische verkiezingsuitslag ze niet zint.
Pas op, daar komt een bus aan.quote:
Want in een voetbalvak waarin iedereen elkaar in elkaar mept is ook alleen de degene die begon de schuldige?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe lang de oorlog ook duurt. De aanstichter cq agressor zal er niet door veranderen.
Westerse schattingen tellen alleen doden mee die een direct gevolg zijn van westers geweld en komen uit op een half miljoen doden in Irak en Afghanistan. NGO’s tellen ook indirecte doden mee en komen dus op hogere schattingen uit. Maar zelfs dan nog, EEN HALF MILJOEN dode mensen. En nog zit geen Amerikaanse president bij de ICC. Zuiver racismequote:Op donderdag 4 mei 2023 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Miljoenen nog wel, overdrijf anders nog wat meer.
Het punt is meer dat diegene die geslagen wordt niet moet denken; oh laat ik mezelf maar in elkaar rossen want dan houdt het opquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want in een voetbalvak waarin iedereen elkaar in elkaar mept is ook alleen de degene die begon de schuldige?
Hoe kom je daar nou bij? Iets met een reactie op het steeds maar naar het oosten verschuiven van de bewapeningslijnen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar over eens, en daarom kun je ze prima wapens sturen. Als je Poetin ongestraft zijn idiote gang laat gaan blijft hij bezig met landjepik.
1. Putin valt Oekraïne binnen en schiet alles overhoopquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe de rest van ons een lol, zuip je klem in een hoek en laat iedereen met rust.
Newsflash: dan houdt het conflict wel meteen op.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het punt is meer dat diegene die geslagen wordt niet moet denken; oh laat ik mezelf maar in elkaar rossen want dan houdt het op
Die essentie snap je kennelijk niet
Pure westerse propaganda, dit. Van dezelfde orde als ‘Osama bin Laden haat het westen omdat ze vrij zijn’. Gewoon compleet de daadwerkelijke grieven van een partij negeren en stug je eigen frame herhalen. Treurig, maar gelukkig wordt de wereld steeds evenwichtiger met de opmars van China en andere BRICS-landen. De westerse overheersing komt een eind. Inshallah.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar over eens, en daarom kun je ze prima wapens sturen. Als je Poetin ongestraft zijn idiote gang laat gaan blijft hij bezig met landjepik.
Goed om te zien dat drogredenen gratis bij jou af te halen zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Putin valt Oekraïne binnen en schiet alles overhoop
2. Oekraïne is verrassend sterk en schopt ze uit het noorden
3. vogeltjesdans wil dat het conflict snel ophoudt dus wil Oekraïne niet steunen, de Russische staatskas blijven spekken met gasgeld en wil dus dat Oekraïne in de loop van het jaar langzaam maar zeker overlopen wordt door Rusland, waarbij tevens elk dorp op het pad van de Russen verwoest wordt
Vind je het gek dat niemand je serieus neemt
Leg dan maar eens uit wat hier niet klopt. Het is een zo goed als vaststaand feit dat punt 3 was gebeurd zonder westerse steun, dus waarom zou jouw isolatiepolitiek niet nog meer ellende voor Oekraïne opleveren?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goed om te zien dat drogredenen gratis bij jou af te halen zijn.
Inderdaad. En laat je zien dat soevereine landen onrechtmatig binnenvallen geaccepteerd isquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Newsflash: dan houdt het conflict wel meteen op.
Treurig dat je alleen door een westerse propagandabril kan kijken. ‘Je bent pro-oorlog of pro-Putin’. Neen, ik ben pro-vrede.quote:
Flikker toch op. Eerst een bende bullshit hier loslaten en dan moet ik daar zeker op reageren om me te verantwoorden. Ik zal me haasten.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leg dan maar eens uit wat hier niet klopt. Het is een zo goed als vaststaand feit dat punt 3 was gebeurd zonder westerse steun, dus waarom zou jouw isolatiepolitiek niet nog meer ellende voor Oekraïne opleveren?
Gaat ie weer met z'n whataboutism.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:19 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Treurig dat je alleen door een westerse propagandabril kan kijken. ‘Je bent pro-oorlog of pro-Putin’. Neen, ik ben pro-vrede.
Weet je inmiddels al of Amerikaanse presidenten naar de ICC moeten? Ik wacht geduldig.
Leuk rekensommetje. Hoeveel % van al die doden is gevallen als direct gevolg van Amerikaans toedoen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:13 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Westerse schattingen tellen alleen doden mee die een direct gevolg zijn van westers geweld en komen uit op een half miljoen doden in Irak en Afghanistan. NGO’s tellen ook indirecte doden mee en komen dus op hogere schattingen uit. Maar zelfs dan nog, EEN HALF MILJOEN dode mensen. En nog zit geen Amerikaanse president bij de ICC. Zuiver racisme.
Ik geef je nog één kans om je standpunt te verdedigen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Flikker toch op. Eerst een bende bullshit hier loslaten en dan moet ik daar zeker op reageren om me te verantwoorden. Ik zal me haasten.
Heeft het westen dat niet al laten zien door het ene na het andere moslimland ongestraft binnen te vallen c.q. plat te bombarderen? Je ziet werkelijk de hypocrisie niet?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. En laat je zien dat soevereine landen onrechtmatig binnenvallen geaccepteerd is
Vertel dat aan oa de burgers van Bucha.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Newsflash: dan houdt het conflict wel meteen op.
Niemand geilt hier op Murica?? Waarom die obsessie. Totaal losstaande conflictenquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:20 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Heeft het westen dat niet al laten zien door het ene na het andere moslimland ongestraft binnen te vallen c.q. plat te bombarderen? Je ziet werkelijk de hypocrisie niet?
Ten eerste zeur ik niet over een pakketje dat misschien om 20.00 uur komt, en als je goed gelezen had dan had je al begrepen dat ik die keuze niet gemaakt had.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat zeur je dan om je pakketje dat heeeel misschien om 20:00 komt?
[..]
Zo te horen voel je je goed thuis.
Waar het om gaat is dat zelensky uitgerekend (natuurlijk van tevoren ingecalculeerd en afgesproken met Rutte) vandaag om wapens komt bedelen. En de oorlogsmachine moét doorgaan, dus de stukken waarop getekend gaat worden liggen allang klaar.
De Amerikaanse inval was een conditio sin qua non voor al die doden. Vind je dat de verantwoordelijke Amerikaanse presidenten ervoor naar de ICC moeten, om zich ervoor te verantwoorden?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk rekensommetje. Hoeveel % van al die doden is gevallen als direct gevolg van Amerikaans toedoen?
Vergeet trouwens de ca 200.000 Koerdische doden niet die Saddam op zijn geweten heeft en de honderdduizenden politieke moorden die onder zijn regime werden gepleegd.
Vogeltjesdans geeft geen ene flikker om Oekraïne en de mensen die daar wonen, dat is gewoon een act die hij opvoert om z'n egoisme te verbloemen. Al die FvD aanhangers hebben één ding gemeen: allemaal willen ze isolatiepolitiek om de Nederlandse rijkdommen te beschermen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vertel dat aan oa de burgers van Bucha.
Want dat is nooit eerder in de geschiedenis gebeurd neequote:Op donderdag 4 mei 2023 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. En laat je zien dat soevereine landen onrechtmatig binnenvallen geaccepteerd is
Lol goede vergelijking weer. Osama was het brein achter 9/11, vrij terecht dat ze die hebben omgelegd. Zat trouwens in Pakistan, waar verder geen enkele militaire interventie heeft plaatsgevonden. Geen idee waarom je die er bij haalt in de Rusland versus Oekraïne discussie.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:15 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Pure westerse propaganda, dit. Van dezelfde orde als ‘Osama bin Laden haat het westen omdat ze vrij zijn’. Gewoon compleet de daadwerkelijke grieven van een partij negeren en stug je eigen frame herhalen. Treurig, maar gelukkig wordt de wereld steeds evenwichtiger met de opmars van China en andere BRICS-landen. De westerse overheersing komt een eind. Inshallah.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vogeltjesdans geeft geen ene flikker om Oekraïne en de mensen die daar wonen, dat is gewoon een act die hij opvoert om z'n egoisme te verbloemen. Al die FvD aanhangers hebben één ding gemeen: allemaal willen ze isolatiepolitiek om de Nederlandse rijkdommen te beschermen.
Je hebt geen moment geprobeerd om je standpunt met argumenten te verdedigen, tis goed, ik heb je een kans gegeven.quote:
2014 belde, ze willen hun drogreden terug.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
jarenlang mondiaal conflict met honderdduizenden doden tot gevolg?
Amerika is de grootste wapenleverancier in deze oorlog, met ruime afstand. Zoals in elke andere oorlog, maar dat terzijdequote:Op donderdag 4 mei 2023 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand geilt hier op Murica?? Waarom die obsessie. Totaal losstaande conflicten
We halen China en Taiwan er toch ook niet bij nu?
Blair en Bush hadden zeker berecht mogen worden jaquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:26 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Amerika is de grootste wapenleverancier in deze oorlog, met ruime afstand. Zoals in elke andere oorlog, maar dat terzijde. Maar vertel, vind jij als strijder voor soevereiniteit, dat de Amerikaanse presidenten die soevereine moslimlanden zijn binnengevallen naar de ICC moeten?
.
13:50 belde, ze willen hun whataboutism terug.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:26 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Amerika is de grootste wapenleverancier in deze oorlog, met ruime afstand. Zoals in elke andere oorlog, maar dat terzijde. Maar vertel, vind jij als strijder voor soevereiniteit, dat de Amerikaanse presidenten die soevereine moslimlanden zijn binnengevallen naar de ICC moeten?
.
Wat snap je niet aan dat het belachelijk ongepast is om op een nationale dodenherdenking om wapens te vragen om je persoonlijk conflict te verlengen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ten eerste zeur ik niet over een pakketje dat misschien om 20.00 uur komt, en als je goed gelezen had dan had je al begrepen dat ik die keuze niet gemaakt had.
Maar als je leesvaardigheid op dat niveau zit dan verklaart het wel waarom je je zo voor het karretje van de Russische propaganda laat spannen.
Lastig, Amerika erkent het Strafhof niet, als we in Den Haag Amerikanen gaan berechten sturen ze hoogstwaarschijnlijk een bevrijdingsmacht.. Wat me stiekem wel weer een fascinerende gedachte lijkt, Navy Seals in kikvorspakken op het Binnenhof.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:23 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De Amerikaanse inval was een conditio sin qua non voor al die doden. Vind je dat de verantwoordelijke Amerikaanse presidenten ervoor naar de ICC moeten, om zich ervoor te verantwoorden?
Het is alleen totaal irrelevant voor dit conflictquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blair en Bush hadden zeker berecht mogen worden ja
Anders ga je even in op de feiten. Maar kennelijk zit dat er niet in.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
13:50 belde, ze willen hun whataboutism terug.
Het gezeik dat dat op zou leverenquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Lastig, Amerika erkent het Strafhof niet, als we in Den Haag Amerikanen gaan berechten sturen ze hoogstwaarschijnlijk een bevrijdingsmacht.. Wat me stiekem wel weer een fascinerende gedachte lijkt, Navy Seals in kikvorspakken op het Binnenhof.
Zijn persoonlijk conflict? Serieus?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan dat het belachelijk ongepast is om op een nationale dodenherdenking om wapens te vragen om je persoonlijk conflict te verlengen?
Over leesvaardigheid gesproken.
De vergelijking is tussen westerse propaganda. 9/11 vond niet plaats omdat Osama bin Laden ‘de westerse vrijheid haat’, maar omdat hij de westerse oorlogsdrift in moslimlanden haat. Feit. Alleen mogen we dat feit in het westen niet horen, zoals we ook de Russische visie op deze oorlog niet mogen weten; alleen de westerse propaganda is welkom.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol goede vergelijking weer. Osama was het brein achter 9/11, vrij terecht dat ze die hebben omgelegd. Zat trouwens in Pakistan, waar verder geen enkele militaire interventie heeft plaatsgevonden. Geen idee waarom je die er bij haalt in de Rusland versus Oekraïne discussie.
Ik heb geen zin om op de pure Amerika haat van grote vriend 2thmx in te gaan. En zolang jij niet met argumenten komt zoek je het ook maar lekker uit met je complotdiarree.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Anders ga je even in op de feiten. Maar kennelijk zit dat er niet in.
Kijk als die Oekraïense piraat volgende week was gekomen had er geen haan naar gekraaid. Maar om onze nationale dodenherdenking uit te melken om een oorlog te verlengen en meer slachtoffers te maken, is smakeloos en onfatsoenlijk. Met frietsaus. Waarvan akte en daar zult u het mee moeten doen.
Waarom is dat per se ongepast dan? Er vallen honderdduizenden doden in Oekraïne, waarover veel onschuldige burgers.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan dat het belachelijk ongepast is om op een nationale dodenherdenking om wapens te vragen om je persoonlijk conflict te verlengen?
Over leesvaardigheid gesproken.
De gevangenpoort is een uiterst zwaar beveiligde gevangenis. Ik hoop dat ze dan onze regering meenemen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Lastig, Amerika erkent het Strafhof niet, als we in Den Haag Amerikanen gaan berechten sturen ze hoogstwaarschijnlijk een bevrijdingsmacht.. Wat me stiekem wel weer een fascinerende gedachte lijkt, Navy Seals in kikvorspakken op het Binnenhof.
Hadden? Nog steeds toch? Net als Obama en elke andere president die een oorlog gestart is?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blair en Bush hadden zeker berecht mogen worden ja
Wat snap je niet aan het gegeven van de ongepastheid? Een beetje op het verjaardagsfeestje van je vriendje dat net een hoop geld heeft gekregen verschijnen, om te vragen of hij je wat geld kan lenen. Ongeveer hetzelfde. Smakeloos en totaal ongepast.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om op de pure Amerika haat van grote vriend 2thmx in te gaan. En zolang jij niet met argumenten komt zoek je het ook maar lekker uit met je complotdiarree.
Dan had ome Bin Laden even met vogeltjesdans moeten overleggen, die had hem geadviseerd om het gewoon te accepteren dat mensen je land binnen vallen en grondstoffen stelen en dan leefde hij nu nog lang en gelukkig.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:31 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De vergelijking is tussen westerse propaganda. 9/11 vond niet plaats omdat Osama bin Laden ‘de westerse vrijheid haat’, maar omdat hij de westerse oorlogsdrift in moslimlanden haat. Feit.
Hee die was toevallig in Nederland.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:33 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Hadden? Nog steeds toch? Net als Obama en elke andere president die een oorlog gestart is?
Poetin moet naar ICC, maar Bush en Obama gaan wat jou betreft vrijuit. 1939 belde, ze willen hun racisme terugquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
13:50 belde, ze willen hun whataboutism terug.
Snel nou dat Putin niet berecht wordt. En over 20 jaar is een nieuwe Russische president dit soort spelletjes weer aan het spelen. Refereer je dan ook aan Putin die berecht had moeten worden? Of geldt dat alleen voor Westerse leiders?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:33 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Hadden? Nog steeds toch? Net als Obama en elke andere president die een oorlog gestart is?
Accepteren is een ding, maar daar honderdduizenden doden tegenover zetten is heel iets anders.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan had ome Bin Laden even met vogeltjesdans moeten overleggen, die had hem geadviseerd om het gewoon te accepteren dat mensen je land binnen vallen en grondstoffen stelen en dan leefde hij nu nog lang en gelukkig.
Het internationale recht geldt voor iedereen of voor niemand. Er is geen tussenweg.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snel nou dat Putin niet berecht wordt. En over 20 jaar is een nieuwe Russische president dit soort spelletjes weer aan het spelen. Refereer je dan ook aan Putin die berecht had moeten worden? Of geldt dat alleen voor Westerse leiders?
Ik vond die vergelijking hierboven wel mooi. Je buurman breekt je huis binnen en verkacht je vriendin, en dan zijn er figuren die het onaanvaardbaar vinden dat de andere buurman je vriendin te hulp schiet. Dat soort figuren mogen best de tering krijgen met hun verachterlijke standpunten. Lekker egoistisch alleen aan jezelf denken en de hulpkreten van iemand in nood negeren tot die persoon dood in een greppel gedumpt wordt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het gegeven van de ongepastheid? Een beetje op het verjaardagsfeestje van je vriendje dat net een hoop geld heeft gekregen verschijnen, om te vragen of hij je wat geld kan lenen. Ongeveer hetzelfde. Smakeloos en totaal ongepast.
De vrouwen en Afghanen die met westerlingen werkten in Afghanistan zijn hem vast dankbaar ja.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee die was toevallig in Nederland.
Trump is daarentegen geen enkele oorlog gestart, heeft zelfs een historische vrede in het midden oosten bereikt, maar boo orange man bad.
Je kunt een oorlog starten en een oorlog starten. Rusland valt hele appartementencomplexen aan met fosforbommen. Dat zijn misdaden tegen de mensheid. Het doel van De Amerikanen is nooit geweest om bewust burgerdoden te veroorzaken maar om een slecht regime af te zetten dat wereldwijd terrorisme steunde, elke vorm van oorlogsmisdaden zoals verkrachtingen en moord door militairen die betrapt werden zijn gewoon bestraft.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:33 schreef 2thmx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |