Want de BBB is natuurlijk precies hetzelfde als de FvD.quote:Op donderdag 4 mei 2023 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee. Zitten veel proteststemmen achter, en net zoals bij de FvD gaan die zich wel achter hun oren krabben als de voorvrouw zo in het nieuws komt.
Ik snap je puntquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ohh.. das wel bijzonder vind je niet? In een Nederland waarin de meerderheid het moet afleggen t.o.v. de minderheid, tellen de Russisch gezinde minderheden in Oekraïne zeker niet mee?
(en het gaat niet om een klein groepje, maar om vele miljoenen Russisch gezinde Oekraïners die nu stelselmatig op brute wijze worden vermoord door onze wapens en onze belastingcenten)
Een land is niet neutraal als het kiest voor 1 van de 3 wereldmachten. Zo zit de wereld niet in mekaar vriend.
Oekraïne heeft geen reet te zoeken in de NAVO.
Poetin laat zich nu eenmaal niet doodkietelen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, en daarom past het vragen om wapens aka nog meer doden daar niet bij.
Je kan het niet leuk vinden, maar niets is beter voor een interne economie dan een oorlog.quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En net zoals je wappievriendjes begin je weer over de VS en die zogenaamde wapenrijkdommen. Ik heb hier wel genoeg tijd aan verspeeld vandaag
Nee, ze maakte gebruik van de realiteit. Die stelde ze aan de kaak. Dat kan je populistisch noemen, maar het verandert niets aan de oorzaak van de feiten en de daaruit voortkomende onvrede.quote:Op donderdag 4 mei 2023 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Wat Caroline hier deed is nationalisme inzetten om gigantisch respectloos te zijn door 4 mei politiek te maken.
Wat is beter, toegeven en honderdduizenden doden voorkomen of voet bij stuk houden en de rest van de wereld in een wereldoorlog trekken?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:14 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Poetin laat zich nu eenmaal niet doodkietelen.
Volgens mij heeft Baudet inmiddels wel heel erg duidelijk gemaakt dat ie wil dat Poetin de oorlog wint en de macht over neemt. Dus ik denk dat ze de gevolgen wel snappen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:14 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Poetin laat zich nu eenmaal niet doodkietelen.
Welja, waarom niet nog een volledig onnodige sneer naar rechts geven.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Baudet inmiddels wel heel erg duidelijk gemaakt dat ie wil dat Poetin de oorlog wint en de macht over neemt. Dus ik denk dat ze de gevolgen wel snappen.
We laten Oekraïne niet vallenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat is beter, toegeven en honderdduizenden doden voorkomen of voet bij stuk houden en de rest van de wereld in een wereldoorlog trekken?
Want?quote:
Tquote:Op vrijdag 5 mei 2023 01:28 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Net als Nederland heeft het bestaansrecht
En daarom moet het meteen maar het probleem van de hele wereld worden?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 01:28 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Net als Nederland heeft het bestaansrecht
Limburg is het probleem van heel Nederland, los dat eerst maar eens op met je wereldkennis.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 02:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En daarom moet het meteen maar het probleem van de hele wereld worden?
Nederland is van Nederland.. Niet van de EU of de NAVO. Daarom NEXIT souverein en onafhankelijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:09 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik snap je punt
Dan wil ik graag als Nederlandse plaatsen als kleve, Benidorm en what the fuck de hele Spaanse, Portugese en Italiaanse kust. Dat is vanaf nu Nederlands grondgebied omdat daar veel Nederlanders wonen
Wel zo eerlijk: Dan geven we de meeste steden aan Marokko, Turkije, de Antillen en Suriname, want die wonen daar ook
En Dan wat er over is, Almelo wat niemand wil hebben , is dan vanaf nu Nederland
Ik heb echt geen idee wat voor punt je hier nou probeert te maken?quote:Op donderdag 4 mei 2023 23:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goh, dat is nou echt niemand overkomen he? Mijn grootvader zat ook niet bij hell on wheels, dus hij heeft de oorlog ook niet meegemaakt?
Nederland is ook door de Polen bevrijd, maar voor het gemak zeggen we Amerikanen en Canadezen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeer opmerkzaam. Polen is namelijk wel 'bevrijd' door Rusland, Nederland niet.
Dat dachten de Oekraïeners ook over hun eigen landquote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nederland is van Nederland.. Niet van de EU of de NAVO. Daarom NEXIT souverein en onafhankelijk.
En als democratie had gewerkt dan hadden ze de uitslag van de referenda gerespecteerd.
Niet ons probleemquote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat dachten de Oekraïeners ook over hun eigen land
Je gaat toch ook niet de zetel van Caroline afpakken.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 02:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En daarom moet het meteen maar het probleem van de hele wereld worden?
En Nederland kan daar binnen het diplomatiek verkeer best de grens trekken. Dat is bewust niet gebeurd. Het zou niet mijn keuze zijn, maar ik heb er nogmaals begrip voor dat de regering die keuze wel zo maakt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als simpel klootjesvolk kan je ook bedenken dat die vent zijn planning niet aanpast op lokale feestdagen als hij in een beperkt aantal dagen een selectie landen aan moet doen. Dan is Nederland heus niet zo belangrijk dat hij niet op een doodnormale werkdag naar Nederland komt omdat het toevallig dodenherdenking is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |