Wat je schrijft, Martin was altijd vroeg, manager of niet (En als eerste ook in bed)quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Martin was altijd vroeg, Madeleine ook naar dat was nog in de tijd dat ze niet zelf het ontbijt mochten maken.... geloof ik.. ik vind dat een manager redelijk op tijd uit z'n bed moet zijn.
Ja die was veel te bang ook maar 1 minuut airtime te missenquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat je schrijft, Martin was altijd vroeg, manager of niet (En als eerste ook in bed)
Ooh dan kan ze voorlopig nog blijven liggen...quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:23 schreef greysbones het volgende:
Ontbijt hebben ze gisteravond al klaar gezet
Yoghurt met perzik
Denk dat alles klaar ligt in de koelkast om dat te maken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:27 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo zet je yoghurt al klaar, dat is zo gedaan s'ochtends..
Is allemaal led-verlichtingquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoeven ze zelf niet te betalen, en met al die lampen zal de energierekening toch al gigantisch zijn.
Dan nog.quote:
Omdat er anders niet genoeg isquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:27 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo zet je yoghurt al klaar, dat is zo gedaan s'ochtends..
Nee de schaaltjes staan klaar gevuld en welquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat alles klaar ligt in de koelkast om dat te maken.
Vrijwel nooit.quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee de schaaltjes staan klaar gevuld en wel
Lezen jullie nooit terug?
Er staan zelfs caps
Nou dat bedoel ik..mooie taak voor de manager om er als een kemphaan bovenop te zitten.... triest maar waar.quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat er anders niet genoeg is
Bepaalde mensen hebben nogal moeite met eerlijk delen
Ik ben nu maar geswitchtquote:
Say what!quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo hejj Erik wordt goed kaal, was me niet zo opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |