Tot nu toe mogen we kijken naar de meditatie/yoga/aandachtshoer-sessie van Eunice.quote:Op donderdag 4 mei 2023 06:44 schreef Frummelie het volgende:
Ben benieuwd hoelaat de manager haar bed uit komt... krijgen natuurlijk de make-up sessie op kantoor... die koffers zijn gisteren al boven gebracht.. we gaan het zien en beleven..
Ik hoop het ook, nog leuker als ze gaat sjoemelen oid en de regie grijpt in met 'n rode kaartquote:Op donderdag 4 mei 2023 06:54 schreef Frummelie het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe Zoe een eventuele opdracht gaat delegeren.. niet denk ik...... ik denk dat het 1 grote puinhoop wordt...
Goedemorgen Fritsiequote:Op donderdag 4 mei 2023 06:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot nu toe mogen we kijken naar de meditatie/yoga/aandachtshoer-sessie van Eunice.
Goedemorgen @:Frummelie
quote:Op donderdag 4 mei 2023 06:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, nog leuker als ze gaat sjoemelen oid en de regie grijpt in met 'n rode kaart
Mirthe is een eo-jongeren dag fanquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak komen mn aannames uit ... maar deze denk ik niet of we dat ooit zullen weten .. Misschien ff opletten op het Country-genre dat Myrthe leuk vindt .,... als dat te volgen is ...
Ze doet er 2 uur over sowiesoquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:05 schreef Frummelie het volgende:
Zou mooi zijn als Zoe om 08.00 al in werking zou zijn maar dan zou poederloeder nu al druk aant smeren moeten zijn...neej gaat um niet worden..
Wat moet ze gaan doen dan?quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:05 schreef Frummelie het volgende:
Zou mooi zijn als Zoe om 08.00 al in werking zou zijn maar dan zou poederloeder nu al druk aant smeren moeten zijn...neej gaat um niet worden..
quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gewoon aanwezig zijn... voor het geval dat...gewoon omdat het kan..
Goedemorgen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:11 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
vandaag de 1 ste dag van zoe als manager , laat het drama maar beginnen
ook nog bbq van wendy kijk er al naar uit
Ze hebben prachtig weer ervoorquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ja ik ben ook wel benieuwd...de bbq kan heel gezellig zijn... dat hoop ik voor Wendy in ieder geval...
Zoiets denk ik ook... een blijmakertje vandaag en dan....quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:13 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Denk dat ze vandaag nog wel beetje op tijd aanwezig is maar we gaan het zien.
Zorgen dat er ontbijt is voor degene die wel vroeg op staan maar dat kun je ook in de avond klaar zetten.quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:18 schreef spapaars het volgende:
Zie het nut niet van vroeg opstaan voor een manager, en de meesten hebben dat nooit gedaan.
Sterker nog, Jef was voor 11en zelden uit bed.
Hoeven ze zelf niet te betalen, en met al die lampen zal de energierekening toch al gigantisch zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:19 schreef greysbones het volgende:
Kacheltje aan in de kas
Het geld klotst er tegen de plinten
Brood, beleg en koffie is er, alleen als er een tekort is wordt de manager erbij gehaald op wat aan te vullen vanuit de manager kamer.quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:20 schreef engine het volgende:
[..]
Zorgen dat er ontbijt is voor degene die wel vroeg op staan maar dat kun je ook in de avond klaar zetten.
Martin was altijd vroeg, Madeleine ook maar dat was nog in de tijd dat ze niet zelf het ontbijt mochten maken.... geloof ik.. ik vind dat een manager redelijk op tijd uit z'n bed moet zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:18 schreef spapaars het volgende:
Zie het nut niet van vroeg opstaan voor een manager, en de meesten hebben dat nooit gedaan.
Sterker nog, Jef was voor 11en zelden uit bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |