Ben nu veel tijd kwijt aan mijn andere hobby, dus kan even geen uurfilmpjes doen de komende dagen helaas ...quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
Ahw geeft ook niet, had het hier ook niet moeten vragen, sorry. Zeker omdat ik ook geen tijd van het moment heb. Mijn vingers waren sneller dan mijn verstand toen ik jullie zag.
Vaak komen mn aannames uit ... maar deze denk ik niet of we dat ooit zullen weten .. Misschien ff opletten op het Country-genre dat Myrthe leuk vindt .,... als dat te volgen is ...quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist dat ze gelovig is opgevoed en die aanname van jou zou zomaar kunnen.
Geeft toch niet en wel nieuwsgierig naar je andere hobby nu maar dat is natuurlijk off topic dan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben nu veel tijd kwijt aan mijn andere hobby, dus kan even geen uurfilmpjes doen de komende dagen helaas ...
Je bent een orakelquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak komen mn aannames uit ... maar deze denk ik niet of we dat ooit zullen weten .. Misschien ff opletten op het Country-genre dat Myrthe leuk vindt .,... als dat te volgen is ...
Misschien is het wel muziek en dan is het weer ontopic ... en COS kan natuurlijk ook iets uit het afgelopen verleden zijn hier ...quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geeft toch niet en wel nieuwsgierig naar je andere hobby nu maar dat is natuurlijk off topic dan.
Nou... ik weet niet of de modjes daar ook zo over denken....quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is het wel muziek en dan is het weer ontopic ... en COS kan natuurlijk ook iets uit het afgelopen verleden zijn hier ...
OT: Heeft te maken met Alaska, maar ga er nu vandoor, welterusten ...quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
Geeft toch niet en wel nieuwsgierig naar je andere hobby nu maar dat is natuurlijk off topic dan.
Ja das een ander verhaal ... maar Jeff eet stofquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou... ik weet niet of de modjes daar ook zo over denken....
Cliffhanger...... slaap lekker.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
OT: Heeft te maken met Alaska, maar ga er nu vandoor, welterusten ...
Nee, niet in mijn wereld, is rock, Queen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das een ander verhaal ... maar Jeff eet stof
Eens kijken of dat op een country-lijst staat
Ik zag je tweet.quote:Op donderdag 4 mei 2023 00:05 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff en Mirthe deden hierboven trouwens een stukje trap scene van The Joker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
People are..in original van The Doorsquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Myrthe houdt van Country .... is dit country dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |