Die pleegt nog eerder zelfmoord dan dat hij zal scheiden.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:23 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn oog viel op Will en dacht even yes! Will Smith gaat eindelijk scheiden
Misschien wist hij toen nog niet of hij ze wel wilde.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:04 schreef SQ het volgende:
Als je kinderen wil kun je ook beter niet aanleggen met een vrouw van 54 nee.
Ik zou het waarschijnlijk geen dag met haar volhoudenquote:Op donderdag 21 december 2023 23:25 schreef Marsenal het volgende:
Het is wel een goede manier om onder Mariah Carey uit te komen.
En overal die smerige lange haren wat rondslingeren. Brrrrrr.Nee doe mij maar ene met kortpittig haar.quote:Op vrijdag 22 december 2023 01:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zou het waarschijnlijk geen dag met haar volhouden
Fantastische zangers hoor, maar buiten dat.. brr
Of ze heeft altijd gelogen over haar leeftijd.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:04 schreef SQ het volgende:
Als je kinderen wil kun je ook beter niet aanleggen met een vrouw van 54 nee.
Dat is toch wel goed te zien hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of ze heeft altijd gelogen over haar leeftijd.![]()
Ik moest trouwens googlen of 54 geen tikfout was.![]()
Ik had even geen besef dat ze al zo oud is.
All I want for Chrismas is ook al van 1994, en toen was ze al bekend...quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of ze heeft altijd gelogen over haar leeftijd.![]()
Ik moest trouwens googlen of 54 geen tikfout was.![]()
Ik had even geen besef dat ze al zo oud is.
Weet ik, maar ik had verder niet berekend hoe oud ze inmiddels exact is.quote:Op zaterdag 23 december 2023 07:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
All I want for Chrismas is ook al van 1994, en toen was ze al bekend...
https://www.rtl.nl/boulev(...)pijnlijke-beslissingquote:Dave Roelvink en vriendin uit elkaar: 'Pijnlijke beslissing'
Hij schijnt een notoire vreemdganger te zijn als ie gebruikt.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:43 schreef potjecreme het volgende:
Ze hebben het nog lang met elkaar uitgehouden.
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)pijnlijke-beslissing
Alle semi-bekende mannen met een leuk koppie gaan vreemd.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij schijnt een notoire vreemdganger te zijn als ie gebruikt.
"Leuk koppie"quote:Op woensdag 27 december 2023 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alle semi-bekende mannen met een leuk koppie gaan vreemd.
Gollum is er knap bij! My Precious!quote:Op woensdag 27 december 2023 23:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Leuk koppie"![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd waar ie nu z'n tanden in zet!@ Not!!@@
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Leuk koppie"![]()
[ afbeelding ]
Altijd wel weer een domme roemgeile slet te vindenquote:Op woensdag 27 december 2023 23:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Leuk koppie"![]()
[ afbeelding ]
Dat mensen vrijwillig ergens in Turkije hun gezonde tanden zo toetakelen is al een reden om even wat sessies bij een psycholoog te boeken.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Leuk koppie"![]()
[ afbeelding ]
Broerlief had er 2 jaar geleden al spijt van in elk geval...quote:Op donderdag 28 december 2023 08:47 schreef Leandra het volgende:
Ik zat gisteren de Avondshow Stand-up van eergisteren te kijken en daar had Kasper van der Laan het over Facings nemen, dan vijlen ze je tanden af en daar overheen komt dan een nieuw gebit.
Dave Roelvink ziet er hierboven uit alsof hij gedaan heeft wat Kasper vd Laan hier grapte:
Vanaf 02:25
Klein beetje valse titel. Hij heeft geen spijt van het afslijpen van zijn tanden: hij heeft spijt dat hij dit bij een goedkope Turkse tandarts heeft laten doen.quote:Op donderdag 28 december 2023 08:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Broerlief had er 2 jaar geleden al spijt van in elk geval...
Donny Roelvink heeft spijt van af laten slijpen tanden, waarschuwt volgers https://www.nu.nl/achterk(...)rschuwt-volgers.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |