Ik moest ook al lachenquote:Op maandag 29 januari 2024 21:55 schreef golfer het volgende:
De hele domme drogist over het doden van goede en slechte bacteriën.
Ook aan die telefoon hequote:Op maandag 29 januari 2024 22:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest ook al lachenWat kramen mensen soms toch onzin uit met een stalen gezicht alsof ze het zeker weten.
Verder wist ik dit al, dat je geen mondwater (en zeker niet op alcoholbasis) moet gebruiken.
Mwa, ik vind het ook een beetje de gewone, kleine man belachelijk maken terwijl die waarschijnlijk ook maar afgaat op hetgeen de marketingafdeling van een of andere multinational hem verteld. Ja, het is onjuist en dat mag ie best weten, maar toch.quote:Op maandag 29 januari 2024 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest ook al lachenWat kramen mensen soms toch onzin uit met een stalen gezicht alsof ze het zeker weten.
Verder wist ik dit al, dat je geen mondwater (en zeker niet op alcoholbasis) moet gebruiken.
tja, de formule is oud geworden en waarschijnlijk ook de reden waarom ze niet welkom zijn in veel bedrijven.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het ook een beetje de gewone, kleine man belachelijk maken terwijl die waarschijnlijk ook maar afgaat op hetgeen de marketingafdeling van een of andere multinational hem verteld. Ja, het is onjuist en dat mag ie best weten, maar toch.
Zoals gebruikelijk quasi argeloos en onbevangen het interview ingaan terwijl je enige doel is om die man exact dat te laten zeggen voor de camera. En aangezien ze daarom geen fabriek meer inkomen misbruiken we in plaats daarvan maar de buurtdrogist maar voor (althans zo zag ie er uit). Niet echt mensen die bekend staan om hun media-ervaring en gewiekste antwoorden.
Ik erger me op zich wel aan de wijze van vragen. Een beetje dat doen alsof je simpel en dom bent, maar ondertussen al wel gewoon weten hoe het wel zit. Doe dan gewoon normaal en zeg direct dat het niet klopt wat ze verkopen/zeggen. Maar ja, dan wil misschien ook niemand worden geinterviewd.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
tja, de formule is oud geworden en waarschijnlijk ook de reden waarom ze niet welkom zijn in veel bedrijven.
Als je pretendeert journalistiek bezig te zijn, moet je je als journalist gedragen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik erger me op zich wel aan de wijze van vragen. Een beetje dat doen alsof je simpel en dom bent, maar ondertussen al wel gewoon weten hoe het wel zit. Doe dan gewoon normaal en zeg direct dat het niet klopt wat ze verkopen/zeggen. Maar ja, dan wil misschien ook niemand worden geinterviewd.
Ja, mee eens hoor. Ik ben altijd heel nieuwsgierig naar hun bevindingen. Interviews met experts etc. Dat is een reden om te kijken. Dat kinderlijke ' oh? hoe zit dat dan? oh echt?' aan de telefoon en zo is echt vreselijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als je pretendeert journalistiek bezig te zijn, moet je je als journalist gedragen.
Wees gewoon oprecht, eerlijk en ga bezig met het onderwerp en probeer niet te appelleren aan onderbuik en een act neer te zetten.
De thema's zijn vaak prima, maar de aanpak is een soort kinderprogramma met minachting voor kinderen.
Ditquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, mee eens hoor. Ik ben altijd heel nieuwsgierig naar hun bevindingen. Interviews met experts etc. Dat is een reden om te kijken. Dat kinderlijke ' oh? hoe zit dat dan? oh echt?' aan de telefoon en zo is echt vreselijk.
We reisden naar Italië, Griekenland en Spanje en tevens bezochten we Turkije en Marokko om achter de geheimen van deze wonderolie te komen.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
He? Maar hoe kunnen bomen nu maagd zijn?
Voorgeschreven hoe er geperst moet worden? Is dat niet in strijd met de persvrijheid?
Dat deed ik sowieso al nooit.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:04 schreef Kickinalfa het volgende:
Opzich wel interessant. Nooit meer iets anders kopen dan extra vierge dus
Als jij een italiaans merkt uit de supermarkt koopt heb je een zeer grote kans dat er niks italiaans inzit.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:55 schreef golfer het volgende:
Geraffineerde olijfolie.
Bestemd voor de export uit Spanje.
De Spanjaarden nuttigen het zelf niet.
https://www.olijfolieitalie.com/extra-vierge-olijfolie/quote:Op maandag 5 februari 2024 22:24 schreef 111210 het volgende:
[..]
Als jij een italiaans merkt uit de supermarkt koopt heb je een zeer grote kans dat er niks italiaans inzit.
De zogenamd duurdere merken gebruiken voor italie zelf uitsluitend italiaanse olie, die zelfde fles voor export bevat olie vanuit meerdere landen, waaronder veel uit spanje.
Dat zijn de flessen die je hier ziet.
Op een klein stukje text na is het etiket vrijwel identiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |