quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Jasper sprong achterover in het zwembad en is er nu weer uit en gaat weer naast Wendy op het gras liggen.
Goed dat hij bij Wendy is en niet bij gekke Sashaquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Jasper sprong achterover in het zwembad en is er nu weer uit en gaat weer naast Wendy op het gras liggen.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Goed dat hij bij Wendy is en niet bij gekke Sasha
Jasper lijkt de laatste tijd toch meer naar de groep van Wendy te trekken (is Sasha te druk met Bern??)quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Goed dat hij bij Wendy is en niet bij gekke Sasha
Maar ik hoor haar wel lachen.quote:
Is Isaac in de buurt dan?quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het lijkt wel of dat topje steeds verder zakt!
Verstandigquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar ik hoor haar wel lachen.
Wilde eerst weer iets schunnigs neerzetten hier maar ik hou me in.
De trap stond al aardig te trillen... ik zie nog wel een tsunami ontstaan deze zomerquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Niet door Jasper dan, die is zo klein.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
De trap stond al aardig te trillen... ik zie nog wel een tsunami ontstaan deze zomer
Tirolertettenquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet door Jasper dan, die is zo klein.
Zoë kan dat wel veroorzaken met haar tieten.
Omdat ze het zooooooooooooooooooo graag wilde.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:34 schreef Kakadylo het volgende:
Op basis waarvan is Zoe gekozen? Wilden ze van hun schoothondje stalker af?
Leuk…..een mieren plaagquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:35 schreef ChocoFan het volgende:
Nope, beetje vegen met een theedoek en klaar, dat gaat dus plakken als een malle he en ik dacht dat ze schoonmaken wel kon maar ook niet goed dus.
Als het goed is zit ze vijf weken voornamelijk in het kantoor te 'managen'quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:34 schreef Kakadylo het volgende:
Absolute kijktipquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:34 schreef Kakadylo het volgende:
Een grote/zwaarder persoon die denkt te kunnen duiken in dat badjequote:Op woensdag 3 mei 2023 16:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet door Jasper dan, die is zo klein.
Zoë kan dat wel veroorzaken met haar tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |