abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208988927
}:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_208988936
Ja Jommes, laat mij het anders steeds ff doen :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_208989087
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn en er meer mensen in afwachting van tears of the kingdom?
Ja, vrouw en kind.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 3 mei 2023 @ 14:24:53 #4
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_208989165
quote:
Ja, ik.
  woensdag 3 mei 2023 @ 14:25:29 #5
13783 Anthraxx
pi_208989177
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, vrouw en kind.
Die begint vroeg. Amper een maand op de wereld.
pi_208989211
quote:
Ik.
En manlief is dan mooi op vakantie met vrienden dus ik hoef het spel ook niet te delen de eerste dagen *)
pi_208989273
quote:
14s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:24 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ja, ik.
Jij niet dus? Wel nasty, als je in 1 huishouden met 2 mensen zit te azen :D
pi_208989278
O jommes wat een hoop mensen in blijde verwachting *O*
  woensdag 3 mei 2023 @ 14:33:38 #9
13783 Anthraxx
pi_208989300
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Jij niet dus? Wel nasty, als je in 1 huishouden met 2 mensen zit te azen :D
Ik juist wel. Anna maakt het niet zoveel uit. Marijn vind het nog niet echt spannend :P.
pi_208989308
quote:
12s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Die begint vroeg. Amper een maand op de wereld.
Ander kind :o
pi_208989331
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:33 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ik juist wel. Anna maakt het niet zoveel uit. Marijn vind het nog niet echt spannend :P.
Oh ik misquote, ik bedoelde kindSoda en Mw. Soda :D
pi_208989349
Ik probeer nu Skyward Sword er nog even doorheen te jassen. Die vond ik toen stom, maar nu eik wel lollig.
pi_208989362
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Oh ik misquote, ik bedoelde kindSoda en Mw. Soda :D
Ze spelen samen ^O^
  woensdag 3 mei 2023 @ 14:39:32 #14
13783 Anthraxx
pi_208989408
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik probeer nu Skyward Sword er nog even doorheen te jassen. Die vond ik toen stom, maar nu eik wel lollig.
Het scheelt dat ze je nu de optie hebben gegeven om die stomme motion controls uit te zetten, zodat je niet als een malloot met een joystick in de lucht zit te zwaaien :+.

Wel een goed spel verder.
pi_208989421
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ze spelen samen ^O^
Oooh *O*

Lijkt me eerlijk ook beetje irritant :@ Maar wel keigaaf deel van mn jeugd dat mn moeder ook mee speelde. Bedank me nu pas wat een opoffering dat voor haar moet zijn geweest :o

Want we lieten dat ding ook vaak de hele dag aanstaan omdat je toen amper kon saven :o O mijn god, wat heb ik dat mens aangedaan! En ik altijd maar denken dat ik het kind zonder gedoe was :o EHRMEGEHR
pi_208989434
quote:
14s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:39 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Het scheelt dat ze je nu de optie hebben gegeven om die stomme motion controls uit te zetten, zodat je niet als een malloot met een joystick in de lucht zit te zwaaien :+.

Wel een goed spel verder.
Ja, ik denk toch echt dat het iets in die wiimote was ja, want met de procontroller op switch loopt het allemaal veel soepeler dan ik me kan herinneren...
pi_208989902
:W
15 km gerend.
Ik overweeg om het op te geven met het Italiaanse menu. Bijgerechten komt wel rond maar ik kan niks bedenken om de lamskoteletten te vervangen en daar ging het nou juist om.
Hoopte dat het rennen wat helderheid en conclusies zou opleveren maar ik ben nu alleen warm en chagrijnig :')
pi_208989919
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik maak het niet zo vaak meer. Vorig najaar kwam ik er achter hoe dat komt. Ik heb in de zomer zo ontzettend veel groente uit de tuin dat ik eigenlijk nooit iets koop. Voor dit jaar heb ik me voorgenomen om hoe dan ook veel aubergine te kopen.
Superjammer van die kas want eigen aubergine is veel lekkerder.
Zijn er geen speciale voor buiten in ons klimaat?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208989928
Tevens ben ik niet in blijde verwachting, maar herken ik wel de moeilijkheid van samen spelen met kind. Al kan het ook heus heel lollig zijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208989986
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 15:18 schreef Tele6 het volgende:
15 km gerend.
Ik overweeg om het op te geven met het Italiaanse menu. Bijgerechten komt wel rond maar ik kan niks bedenken om de lamskoteletten te vervangen en daar ging het nou juist om.
Hoopte dat het rennen wat helderheid en conclusies zou opleveren maar ik ben nu alleen warm en chagrijnig :')
Ben even de naam kwijt, maar een soort schitzel kreeg ik regelmatig in Italie.
We have far more in common than that which devides us..
pi_208990182
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Oooh *O*

Lijkt me eerlijk ook beetje irritant :@ Maar wel keigaaf deel van mn jeugd dat mn moeder ook mee speelde. Bedank me nu pas wat een opoffering dat voor haar moet zijn geweest :o

Want we lieten dat ding ook vaak de hele dag aanstaan omdat je toen amper kon saven :o O mijn god, wat heb ik dat mens aangedaan! En ik altijd maar denken dat ik het kind zonder gedoe was :o EHRMEGEHR
Toen Breath of the wild uitkwam had kind nog niet voldoende skills. Dus die heeft vrouw helemaal gespeeld met hem er naast en hij keek en dacht helemaal mee. Hij heeft een bizar geheugen (behalve voor belangrijke dingen :') ) dus kon haar vaak helpen. Hij is het daarna zelf gaan spelen. Hoe ze het nu gaan verdelen weet ik niet. Het zijn sowieso wel twee handen op een buik die twee, die zitten ook iedere avond samen muziek te YouTuben O+
pi_208990210
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 15:41 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Toen Breath of the wild uitkwam had kind nog niet voldoende skills. Dus die heeft vrouw helemaal gespeeld met hem er naast en hij keek en dacht helemaal mee. Hij heeft een bizar geheugen (behalve voor belangrijke dingen :') ) dus kon haar vaak helpen. Hij is het daarna zelf gaan spelen. Hoe ze het nu gaan verdelen weet ik niet. Het zijn sowieso wel twee handen op een buik die twee, die zitten ook iedere avond samen muziek te YouTuben O+
Oh my dat klinkt helemaal gezellig O+
  woensdag 3 mei 2023 @ 17:01:16 #23
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208991326
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 15:18 schreef Tele6 het volgende:
15 km gerend.
Oh, ik had gemist dat de lamskoteletten vervangen moesten worden. Niet goed gelezen blijkbaar.

Is kipsaltimbocca een optie?
Spoilers!
  woensdag 3 mei 2023 @ 17:24:20 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208991540
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 17:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh, ik had gemist dat de lamskoteletten vervangen moesten worden. Niet goed gelezen blijkbaar.

Is kipsaltimbocca een optie?
Plak aubergine zitten en peperen, vervolgens bebloemen, frituren en dan serveren met een streep balsamicocreme eroverheen
Amandelschaafsel en/of parmezaanse kaas kan er ook nog overheen

F*cking lekker en vega, als dat de bedoeling was
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208991623
Net een jonge koolmees “gered”. Zat op het balkon en ik kon m zo aanraken. Vervolgens hipte die weg en toen ik m oppakte probeerde hij weg te vliegen maar kwam steeds tegen het balkonscherm aan. Uiteindelijk lukte het toch om m eroverheen te wippen. Kon goed vliegen maar denk niet goed zien, want hij vloog tegen een geparkeerde auto aan. Even zat hij nog op de straat en vloog toen uit het zicht
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')