De echte F1 liefhebbers kenden het natuurlijk al, voor mij was het gewoon de combinatie F1/PL die de doorslag gaf, maar goed kom eens met cijfers van F1TV dan, hoeveel NL abonnees hebben zij?quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder breed bekend, nog niet in het Nederlands en tevens niet zo veel goedkoper als het nu is.
Het ding is dat de echte F1 liefhebbers maar een klein aandeel hebben in het totale aantal kijkers.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
De echte F1 liefhebbers kenden het natuurlijk al, voor mij was het gewoon de combinatie F1/PL die de doorslag gaf, maar goed kom eens met cijfers van F1TV dan, hoeveel NL abonnees hebben zij?
Feiten wil ik zien, geen aannames, dat miljoen van GPRadio is gewoon uit de lucht gegrepen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat de echte F1 liefhebbers maar een klein aandeel hebben in het totale aantal kijkers.
En ik weet dat GPRadio de eerste races rond de miljoen luisteraars had. Nou zullen er vast wel wat Viaplayers tussen zitten, maar dat zal nooit meer dan de helft zijn geweest. Dus pakweg 600.000-700.000 vorig jaar minimaal. Ziggo trok 3 miljoen kijkers voor de eerste race in 2021, dus die 1,2 miljoen van Viaplay is echt laag voor het seizoen volgend op het kampioenschap van Verstappen.
Tis goed met je.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feiten wil ik zien, geen aannames, dat miljoen van GPRadio is gewoon uit de lucht gegrepen.
Nou, dat deed Olav Mol in het Schumacher-tijdperk ook altijd.quote:Op maandag 8 mei 2023 01:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
Vandaag viel het qua commentaar wel mee.
Grootste probleem is als ze na jojoënde tijden (achter de komma) kijken en daar dan hele conclusies uit trekken.
Ben ik ook benieuwd naar. Ze is dit keer iig niet flauw gevallen op TV.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:47 schreef Pino112 het volgende:
Amber is weer zwanger, wie zal haar tzt vervangen?
Heeft ze weer een pitstop gemaakt?quote:Op maandag 22 mei 2023 17:47 schreef Pino112 het volgende:
Amber is weer zwanger, wie zal haar tzt vervangen?
Nu was het bewust.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar. Ze is dit keer iig niet flauw gevallen op TV.
https://www.nu.nl/tech/62(...)n-verwacht-werd.htmlquote:Formule 1 en Premier League brengen Viaplay niet wat ervan verwacht werd
Het rommelt bij streamingdienst Viaplay. Topman Anders Jensen vertrekt bij het bedrijf vanwege tegenvallende resultaten. Het videoplatform, dat onder meer de Formule 1-races van Max Verstappen uitzendt, heeft zijn financiële verwachtingen inmiddels naar beneden bijgesteld.
Jensen wordt opgevolgd door Jřrgen Madsen Lindemann. Hij is oud-topman van MTG, het voormalige moederbedrijf van Viaplay. Jensen stond sinds de oprichting van Viaplay in 2018 aan het roer.
Viaplay heeft zijn verwachtingen voor dit jaar bijgesteld, omdat de marktomstandigheden volgens het bedrijf snel verslechteren. Ook duurt het volgens de streamingdienst langer dan verwacht om bezuinigingen door te voeren.
Daarnaast heeft Viaplay zijn operationele en financiële doelstellingen voor de lange termijn ingetrokken. Het bedrijf zal naar verwachting tijdens de presentatie van de tweedekwartaalcijfers nieuwe vooruitzichten delen.
Viaplay verwacht onder meer dat de advertentie-inkomsten in het tweede kwartaal met 12 tot 16 procent zullen dalen. Dat is het gevolg van de flinke en snelle verslechtering van de tv- en radioreclamemarkten in met name Scandinavië.
Bovendien nemen consumenten minder snel een abonnement op Viaplay, omdat de kosten voor het levensonderhoud de afgelopen tijd sterk zijn gestegen. Daardoor trekt de tv-dienst minder abonnees dan verwacht.
Als gevolg van het nieuws heeft Viaplay maandag op de beurs in Stockholm ruim de helft van zijn beurswaarde zien verdampen.
Max Verstappen, eigenaar Formule 1quote:onder meer de Formule 1-races van Max Verstappen
quote:Op maandag 5 juni 2023 10:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/tech/62(...)n-verwacht-werd.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Men dient hem alleen 'Max' te noemenquote:
Ik heb nooit gezeikt over Ziggo, mag ik het dan wel?quote:Op maandag 5 juni 2023 10:29 schreef heywoodu het volgende:
Wel zin in de acts van het doen alsof Ziggo heilig is, na jarenlang zeiken over Ziggo
Formule MAXquote:
Arrogante houding afgestraft. Dat krijg je als je niet naar je klanten luistert en kop in t Scandinavische zand steekt.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/tech/62(...)n-verwacht-werd.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoor. Ik vind Ziggo overigens ook een prima partij. Elke partij met lekker veel sport isquote:Op maandag 5 juni 2023 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezeikt over Ziggo, mag ik het dan wel?
Want die klanten in Scandinavie wilden Olav Mol?quote:Op maandag 5 juni 2023 10:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Arrogante houding afgestraft. Dat krijg je als je niet naar je klanten luistert en kop in t Scandinavische zand steekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |