En meteen een dikke snauw terugquote:
Kom je zo even shoppen, of had je dat liever bij een andere manager gedaan was de aanleidingquote:
Zal wat worden als Babette geëlimineerd wordt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:30 schreef lojanda het volgende:
Babette stop nou eens met het verdedigen van Zoë en laat haar eens een keer echt op haar bek gaan.
ah isaac had ze het tegen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kom je zo even shoppen, of had je dat liever bij een andere manager gedaan was de aanleiding
Ik hoop dat hij dat snel doet, ben dat hele toneelstuk spuug zat. En Isaac blijft het in stand houden omdat Zoë waarschijnlijk de boel anders kort en klein slaat of gooit of weet ik het wat voor hysterisch ze in peto heeft dan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
En meteen een dikke snauw terug
Die heeft haar huilend in de kas zitten als hij los gaat tegen haar
Ook die gaat er voorlopig nog niet uitquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal wat worden als Babette geëlimineerd wordt.
Nou dat gaat niet gebeuren natuurlijk maar ze moet eens stoppen met het beschermen van dat k.u.t. Kind.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal wat worden als Babette geëlimineerd wordt.
Dus ivm eliminaties is het Zoë geworden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac tegen Babette: Als we met 10 waren geweest en niet 9, waren we geswitcht"
Babs snapt het maar half, krijg wat uitleg
Babette: "Ow zo! Dan hadden jullie neem ik aan toch wel voor Bern gekozen?"
Isaac: "100%, absoluut!"
Plus als zoe het niet was gewordenquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus ivm eliminaties is het Zoë geworden.
rode kaart en meteen naar huisquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plus als zoe het niet was geworden
Dan was ze woest geweest
En weet je niet wat ze doet
Nou, ik hoopte dat ze dan iets zou slopen en weg moest, maar ik wist al dat dat echt een illusie was van mezelf.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plus als zoe het niet was geworden
Dan was ze woest geweest
En weet je niet wat ze doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |