Ik heb er wel een paar. Volgens mij heeft elk kauwgombalding zijn eigen inhoud? Dus misschien moet je naar een ander kauwgombalding?quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Iemand al een idee hoe je rocket's en kanonnen krijgt bij die kauwgombal dingen? Ik krijg steeds wielen en stabilizers maar nog geen raker of kanon gezien.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij mij zit er ook totaal geen logica in. Was op weg naar Rito maar ben aangekomen bij Zora
Herkenbaar. Ik denk ook steeds en nu ga ik daarheen. En dan is het 5 uur verder en heb ik van alles gedaan behalve hetgeen dat ik wilde gaan doen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar. Volgens mij heeft elk kauwgombalding zijn eigen inhoud? Dus misschien moet je naar een ander kauwgombalding?
Voorlopig mag ik er even niet meer heen van mezelf, eerst nieuwe zonaniumbollen verzamelen. Maar daar heb ik steeds geen tijd voor. Want andere compleet nutteloze dingen te doen.
En die koning?quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:31 schreef GGMM het volgende:
In mijn zoektocht naar een koning heb ik 4 korokzaadjes, een stuk kleding en 2 tempels gevonden.
Pehehe, ik heb nog wel eens wat streams open staan en dit is wel een goede samenvatting van hoe de Zelda-spelers te werk gaan.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:31 schreef GGMM het volgende:
In mijn zoektocht naar een koning heb ik 4 korokzaadjes, een stuk kleding en 2 tempels gevonden.
Compleet de andere kant op.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij mij zit er ook totaal geen logica in. Was op weg naar Rito maar ben aangekomen bij Zora
"Volg het ravijn en je komt vanzelf bij een plek waar je kunt oversteken"quote:
SPOILER: WatertempelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest een zeldzame topgame. Ik merk dat ik even een pauze moet houden, want ik wil er te snel doorheen.
Als je nog savegames van BOTW op je Switch hebt staan haalt hij inderdaad je paarden daaruit.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 03:18 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, m'n paard uit BOTW is er nog
Benjigod.
Jammer dat die van mij op mijn Wii U staan dan. Na ja je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:59 schreef Colonia het volgende:
[..]
Als je nog savegames van BOTW op je Switch hebt staan haalt hij inderdaad je paarden daaruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |