Inderdaad dat ongemakkelijke moment bij Op1 dat Margje commentaar ging geven over de gevallen vrouwquote:
Dat sowieso... Die grote, nieuwe vrijdagavondshow met de eerste twee keer Valentijn als gast was wat dat betreft natuurlijk ook lachwekkend.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:26 schreef Paul het volgende:
Zijn jullie het niet met mijn eens (hihi zei het op zn gijps) dat er veel te weinig vaste gasten zijn die er teveel zijn, lijkt me wel leuk wat afwisselendere tafelgasten te hebben
Zoals die advocaat met zn gekke jasjes heb ik nu ook wel weer ff gezien hoor
true, de kijkcijfers zijn heel goed, dus zal wel niets veranderenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:37 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat sowieso... Die grote, nieuwe vrijdagavondshow met de eerste twee keer Valentijn als gast was wat dat betreft natuurlijk ook lachwekkend.
Er zijn denk een paar 'problemen':
- Derksen/Gijp blokkeren bepaalde gasten
- Ze durven weinig risico's te nemen met nieuwe gasten
- De kijkcijfers liegen niet en het concept werkt blijkbaar, dus weinig noodzaak om aanpassingen te doen
Nieman heeft zeker nog geen herkansing gekregen? Die zou ik inderdaad ook nog wel een keer willen zien. Roethof leek ook niet echt goed te werken. En dat Kieft na de eerste paar keer niet meer is teruggekomen, is ook wel begrijpelijk in dit format.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:36 schreef DKUp het volgende:
Rox is te veel in zichzelf gaan geloven
Eus is prima
Angela is prima
Helene is van de open deuren
Pieter kan leuk zijn
Knoepert zit er te vaak
Nieman kan boeiend worden
Wierd mag zelden wat zeggen
Rutger is wel oké, maar hij gaat dit gebruiken om zelf groot te worden
Valentijn is lekker zuur en maakt mensen gek![]()
Sander, Roos, Heleen en Britt mis ik totaal niet.
Tijd wel voor wat andere gasten erbij.
Op Angela na zijn het allemaal ja-knikkers.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:36 schreef DKUp het volgende:
Eus is prima
Angela is prima
Pieter kan leuk zijn
Knoepert zit er te vaak
Wierd mag wel oprotten met z'n Putin pijperij.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:36 schreef DKUp het volgende:
Eus is prima
Angela is prima
Pieter kan leuk zijn
Knoepert zit er te vaak
Ik volg Wierd pas sinds de oorlog, maar ik vind hem zeker niet pro-Putin. Hij schetst een gebalanceerd beeld, dat wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wierd mag wel oprotten met z'n Putin pijperij.
En Raymond Mens aan tafelquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:36 schreef DKUp het volgende:
Eus is prima
Angela is prima
Pieter kan leuk zijn
Knoepert zit er te vaak
Hij zat de vorige keer doodleuk te verkondigen dat de bevolking in de Donbas pro-Rusland is. Dat is gewoon regelrechte Kremlin propaganda.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik volg Wierd pas sinds de oorlog, maar ik vind hem zeker niet pro-Putin. Hij schetst een gebalanceerd beeld, dat wel.
Misschien wat ongenuanceerd. Maar op basis van wat ik van hem gezien en gehoord heb vind ik hem zeker niet pro-Putin- of Rusland.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hij zat de vorige keer doodleuk te verkondigen dat de bevolking in de Donbas pro-Rusland is. Dat is gewoon regelrechte Kremlin propaganda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:41 schreef chufi het volgende:
Die 12km meter klim valt best mee... ben m zelf ook ooit op geklommenIk lach me echt helemaal kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |