Dan is ze het zeker!quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:24 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ze is niet lesbisch, geeft ze zelf aan.
Waarom zou ze dat ontkennen?quote:
Wat een homofobe post dit, gênant haast in deze eeuwquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Dat was alleen een opstapje naar de tv wereld
Nu is ze 100% lesbisch
Inside informatie hier, ze is lesbisch en woont samen met vriendinquote:
RoddelPraat is gewoon een prima show op Youtube, niks mis mee. Zeggen wat ze denken, ook oa over Islam waarvan ze weten dat ze dan weer honderden doodsbedreigingen krijgen. Komen ook regelmatig op hun privé adres langs om ramen in te gooien en ander ongein, toch blijven ze gewoon hun ding doen. Je eigen mening kunnen blijven geven ongeacht wat die is, is het grootste recht. Ook al ben ik het niet altijd met ze eens, ik heb wel respect voor die twee dat ze totale lak hebben aan gevolgen van de uitspraken die ze doen. Hebben momenteel zelfs een rechtszaak tegen Don Corleone baas John de Mol lopen, die ze heeft aangeklaagd.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:56 schreef timmmmm het volgende:
Er was hier laatst nog zo'n gast ineens het flutprogrammaatje van die Roos aan het pluggen, wat is dat toch? Normale mensen nemen die lui niet serieus vrienden, trap er niet in
quote:Op donderdag 4 mei 2023 00:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
RoddelPraat is gewoon een prima show op Youtube, niks mis mee. Zeggen wat ze denken, ook oa over Islam waarvan ze weten dat ze dan weer honderden doodsbedreigingen krijgen. Komen ook regelmatig op hun privé adres langs om ramen in te gooien en ander ongein, toch blijven ze gewoon hun ding doen. Je eigen mening kunnen blijven geven ongeacht wat die is, is het grootste recht. Ook al ben ik het niet altijd met ze eens, ik heb wel respect voor die twee dat ze totale lak hebben aan gevolgen van de uitspraken die ze doen. Hebben momenteel zelfs een rechtszaak tegen Don Corleone baas John de Mol lopen, die ze heeft aangeklaagd.
Je punt?quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:56 schreef timmmmm het volgende:
Er was hier laatst nog zo'n gast ineens het flutprogrammaatje van die Roos aan het pluggen, wat is dat toch? Normale mensen nemen die lui niet serieus vrienden, trap er niet in
Dat was ik. Met deze reactie op Eagles laat je wederom blijken wat voor ontzettende kleuter je bent.quote:
Het blijft jammer dat je zo vijandig wordt als iemand het niet met je eens is of in dit geval het komisch vindt dat mensen dat programma of die mensen serieus nemenquote:Op donderdag 4 mei 2023 14:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Dat was ik. Met deze reactie op Eagles laat je wederom blijken wat voor ontzettende kleuter je bent.
Het is vooral onverantwoord onderbuikgeleuter, laten we wel wezen. Met journalistiek of het afwegen van standpunten in een publiek debat heeft het in elk geval weinig te maken. Een groot deel van Nederland wil dat ook helemaal niet: hun mening moet onbelemmerd en zonder tegenspraak worden verkondigd, ongeacht of deze 'klopt' of niet. Met die mentaliteit ben ik in elk geval wel klaar.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:52 schreef Firuze60 het volgende:
Controverse, racistisch, xenofobisch, anti-woke, wat je ook kunt zeggen van dit van origine lullenovervoetbalpraatprogramma, het is relativerend en met humor itt alle andere splijtzwammen van het ooit zo legendarische lulprogramma Barend & van Dorp. Die waren de eerste. Is niet te vergelijken, maar de behoefte om even niet te hoeven opvoeden naar het publiek is m.i. groot.
Okee, prijs mij dan een andere show aan behalve nieuwsuur? Onderuitzakken en even letterlijk het dagelijks geleuter over je heen komen? Elk iemand kan dagelijks de krant lezen en weten wat er speelt. Ik moet lachen om die snor die Kaag een muts vindt, terwijl ik zeer bewust ooit op haar gestemd heb. Zal mijn stem door die snor nooit veranderen, maar maakt de boel wel wat lichter.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het is vooral onverantwoord onderbuikgeleuter, laten we wel wezen. Met journalistiek of het afwegen van standpunten in een publiek debat heeft het in elk geval weinig te maken. Een groot deel van Nederland wil dat ook helemaal niet: hun mening moet onbelemmerd en zonder tegenspraak worden verkondigd, ongeacht of deze 'klopt' of niet. Met die mentaliteit ben ik in elk geval wel klaar.
Dat de andere shows zo aan 'opvoeden' doen klopt ook niet helemaal. Als er één kritiek is die je kan hebben over de huidige talkshows, is het dat het te veel entertainment en te weinig journalistiek is. Mensen weten niet eens meer waar het één ophoudt en het ander begint. Een BN'er die zegt dat de aarde plat is krijgt een gelijk podium als een wetenschapper die het tegengestelde beweert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |