Wie ?quote:
Volgens mij zijn het ook allebei ZZP'ers liggen dus niet exclusief vast bij BNNVARAquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maar wat gaat er dan met Media Inside gebeuren?
Heb je een ladyshave of moet Wilfred ‘m uit z’n achterbak halen?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:39 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Eus leuk![]()
.
Johan ergerde zich van de week volgens mij aan Roxanne die dacht mee te kunnen praten over asielzoekers. Ze bleef de vraag herhalen hoe het dan met de overlast zat in de omringende landen. Toen zei hij er wat van.
Wilfred verft zijn haar, dat mag duidelijk. Hij begint ook van die wangen te krijgen die zakken. Kortom, een oud manneke. Toch vind ik hem niet onaantrekkelijk.
Over Rox en over haren verven gesproken. Een volwassen vrouw die haar haar vrijwilig grijs verft nodig je niet meer uit.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:39 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Eus leuk![]()
.
Johan ergerde zich van de week volgens mij aan Roxanne die dacht mee te kunnen praten over asielzoekers. Ze bleef de vraag herhalen hoe het dan met de overlast zat in de omringende landen. Toen zei hij er wat van.
Wilfred verft zijn haar, dat mag duidelijk. Hij begint ook van die wangen te krijgen die zakken. Kortom, een oud manneke. Toch vind ik hem niet onaantrekkelijk.
Echt legendarisch https://www.telegraaf.nl/(...)han-derksen-imitatiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |