Nope, geen idee. Is nu de derde keer in een week. Haar ontlasting is eigenlijk wel normaal, hooguit iets "plakkeriger" dan normaal. Qua kleur niet gek.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat vervelend voor Dora (en dus voor jou). Jou kennende is het eten wat ze krijgt niet anders dan anders, maar gewoon goed eten. Verder enig idee wat het zou kunnen zijn?
Beetje? Misschien even wat ontlasting opvangen en na laten kijken?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nope, geen idee. Is nu de derde keer in een week. Haar ontlasting is eigenlijk wel normaal, hooguit iets "plakkeriger" dan normaal. Qua kleur niet gek.
Er begint zich wel een heel klein beetje zorg te ontwikkelen in mijn binnenkant.
Voor extra plezier gaan we natuurlijk volgende week een week weg met m'n familie. Zonder Dora.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Beetje? Misschien even wat ontlasting opvangen en na laten kijken?
Vreet ze niks van de straat? Dat doet die van ons altijdquote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nope, geen idee. Is nu de derde keer in een week. Haar ontlasting is eigenlijk wel normaal, hooguit iets "plakkeriger" dan normaal. Qua kleur niet gek.
Er begint zich wel een heel klein beetje zorg te ontwikkelen in mijn binnenkant.
Als iemand het complete artikel wil lezen: DM me even, dan stuur ik een (legale!) link.quote:VetPartners, een Britse keten van dierenklinieken, heeft de Nederlandse Dierenartsen Groep Nederland (DGN) overgenomen. DGN is een landelijk netwerk van 33 samenwerkende dierenartspraktijken. De aankoopsom bedraagt tussen ¤70 en ¤80 mln. Daarmee is de overname de grootste ooit in de markt van dierenartsen.
Met de nieuwste acquisitie breidt VetPartners zijn aanwezigheid in Nederland uit. Eerder dit jaar werd het bedrijf al eigenaar van DierenDokters, waar veertien klinieken bij zijn aangesloten.
Lees het volledige artikel: https://fd.nl/samenleving(...)-groeit-ibe3ca41hup7
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit naar een FOT meet ben geweest. Zelfs mijn vakantiekiekjes mislukken geheid zeg maarquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien wel eens ooit op een FOT meet of zo, dat kan. Lang geleden
Ik heb ook al tijden geen contact meer hoor. Zelf voor gekozen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Troel heb ik al vele keren gemeet(zo jammer dat die meets via FOK ophielden, ik zat in een roerige periode in mijn leven en ben toen het contact met iedereen kwijt geraakt
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |