Ik heb geen idee, dat soort gedoe sla ik meestal overquote:
echt belachelijkquote:Op maandag 1 mei 2023 22:42 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Nu weten we nog niet wat er met bern was
Miertje draait de memory stick af is veel leuker johquote:Op maandag 1 mei 2023 22:42 schreef Judiwi het volgende:
Laat de febo toch mensen zien die een gesprek voeren.
Ja... steeds vaker en zeker in de avond. Deze regie 😥quote:Op maandag 1 mei 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
echt belachelijk
we missen zoveel gesprekken
bern zit niet goed in zijn vel , gedoe met jef en de nominaties zit hij meequote:Op maandag 1 mei 2023 22:42 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Nu weten we nog niet wat er met bern was
Snap alleen niet waarom we nu weer niks mogen zien er van.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern zit niet goed in zijn vel , gedoe met jef en de nominaties zit hij mee
Ze zijn het er samen bloedserieus over eens dat ze geen zák weten hoe het Spel verloopt naar Eindequote:
NU welquote:Op maandag 1 mei 2023 22:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom we nu weer niks mogen zien er van.
Ik heb trouwens liever Sas weg dan Bernquote:Op maandag 1 mei 2023 22:48 schreef greysbones het volgende:
Bern is denk ik een beetje geschrokken van de reactie van JW en Erik
nou jef speelt het spel wel heel persoonlijk hoor , maar is mijn meningquote:Op maandag 1 mei 2023 22:51 schreef greysbones het volgende:
Sas snapt er echt helemaal niks van
niks van Jeff
en niks van de manier van spelen
wat is het plan eigenlijk ?quote:Op maandag 1 mei 2023 22:52 schreef greysbones het volgende:
Nee sas het is helemaal geen slim plan
volg nu eens je eigen pad Bern
en je eigen idee
een kamerbattle evenementquote:
Hij moet daar een keer iets van van zeggenquote:Op maandag 1 mei 2023 22:50 schreef greysbones het volgende:
Sas moet eens ophouden voor Bern te denken
en in te vullen
ze ziet het nietquote:Op maandag 1 mei 2023 22:54 schreef Puzzie het volgende:
Het is één mindgame
ja dat is ook de opzet van het spel
Ja preciesquote:Op maandag 1 mei 2023 22:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja zo achterlijk, muziek luisteren kunnen we zelf ook wel
Ze verzint het gewoon terplekke.quote:
het is weer hetzelfde riedeltjequote:
Dat is wel makkelijk natuurlijk , Kenzy was niet sfeerbepalendquote:
Pff zo kan je toch niks volgenquote:Op maandag 1 mei 2023 22:56 schreef Flow3r het volgende:
laatste beelden van een GESPREK FEBO![]()
[ afbeelding ]
sas laat gewoon Bern dingen zodat zij zelf buiten schot blijft.nquote:Op maandag 1 mei 2023 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
een kamerbattle evenement
en dat Bern dan Jeff vraagt of hij mee wil doen
Kenzy was een zeikmeisje met een dikke kont . punt.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk natuurlijk , Kenzy was niet sfeerbepalend
en bij jef is het bern bernquote:Op maandag 1 mei 2023 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is weer hetzelfde riedeltje
Jeff Jeff Jeff
quote:
Bern moet de goodguy zijnquote:Op maandag 1 mei 2023 22:58 schreef Judiwi het volgende:
Bern moet Jeffrey te vriend houden. Door hem uit te nodigen om samen een evenement te doen. Met hopelijk wanneer Jeffrey op de stip komt en hij wint, dat hij Bern met rust last. Dat is wat ik ervan begrijp.
Wendy had 10 dagen met haar pot gedaan, zei ze net.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:54 schreef Sociologica het volgende:
Haha het zou wel schandalig (edoch hilarisch) zijn als er nu alweer een tabak stelling komt. Als ik Babs was zou ik m’n mond houden en er 100 piek van mezelf aan besteden voor alle rokers voor een week of 2. Maak er tenminste een soort redelijke termijn van zoals je hebt afgesproken, dit is krap 3 weken waar ze weer hebben gezegd 6 weken als ik me niet vergis
ik zie die 2 geen evennement samen doen , jef kan bern zijn bloed drinkenquote:Op maandag 1 mei 2023 22:58 schreef Judiwi het volgende:
Bern moet Jeffrey te vriend houden. Door hem uit te nodigen om samen een evenement te doen. Met hopelijk wanneer Jeffrey op de stip komt en hij wint, dat hij Bern met rust last. Dat is wat ik ervan begrijp.
Die heeft er wel echt plezier in ze is uren per dag met dat ding bezig. Vind haar de laatste tijd wel een stuk actiever. In ieder geval niet alleen maar hangend in bank/bed en wat levendigerquote:Op maandag 1 mei 2023 22:57 schreef Flow3r het volgende:
over naar een in stilte schilderende Moraima, van achteren gefilmd nog wel![]()
[ afbeelding ]
ze raadde het Jeff ook aanquote:Op maandag 1 mei 2023 23:00 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Die heeft er wel echt plezier in ze is uren per dag met dat ding bezig. Vind haar de laatste tijd wel een stuk actiever. In ieder geval niet alleen maar hangend in bank/bed en wat levendiger
dat op nummer schilderen heeft zo wel zn voordeelbeelden ... en niet iedereen tegelijk... zo zien we langzaam de Leeuw de tijger, de Olifant en alle andere dieren uit het oerwoud verschijnenquote:Op maandag 1 mei 2023 22:57 schreef Flow3r het volgende:
over naar een in stilte schilderende Moraima, van achteren gefilmd nog wel![]()
[ afbeelding ]
Jeff ook , stress jeweetogquote:Op maandag 1 mei 2023 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Wendy had 10 dagen met haar pot gedaan, zei ze net.
Haha volgens mij is dat wel extreem. Als in wat je gewoon buiten zou roken, niet opletten en het minimale van je verslaving voeden zodat je humeur een beetje te doen is. Prima als Babs zijnde hoor als je weet dat je zelf voldoende geld hebt om dat gat te vullen. Maar daarbuiten vind ik na de laatste discussie de afspraak nu van ik dacht 6 weken er wel 1 om je nu als roker aan te houden ook voor een stukje goodwill kweken van de groep.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Wendy had 10 dagen met haar pot gedaan, zei ze net.
wat hebben die gezegd dan?quote:Op maandag 1 mei 2023 22:48 schreef greysbones het volgende:
Bern is denk ik een beetje geschrokken van de reactie van JW en Erik
Wat ik begreep moet hij Jeffrey onder het eten vragen om mee te doen aan een evenement. En als hij weigert is Jeffrey de bad guy. En als hij niet weigert dan is Bern safe. Zal hij hopelijk niet op hem stemmen.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern moet de goodguy zijn
zodat iedereen een hekel aan Jeff krijgt
dat begreep ik eruit
quote:Op maandag 1 mei 2023 23:05 schreef KinKiJan het volgende:
Erik vertelt Mirthe dat JW en Eunice samen in bed liggen
Mirthe: "Niet!"
Erik: "Ja die liggen samen in bed, echt wel!"
Mirthe: "Ow? Hou op!"
Erik: "Ja, je mist zo nog wel eens wat"
Mirthe: "Maar maar maar, op de dekens? Of half? Handen boven? Is er iets onder de dekens? Of boven de dekens?"
Erik: "Ik denk zo'n beetje alles, dat zal weinig zijn, het hoofd"
Mirthe: "Spannend! Dan ga ik zo maar even kijken! Of... Nou ja, als ik 'zo' zeg betekent dat een uur, dan is ie alweer weg"
Erik: "Die kans is wel aanwezig ja"
nou ik wens ze veel geluk, als Jeff niet wil dan laat ie dat ook blijken waar de groep bij is, dat maakt hem niet meer de bad guy als andersquote:Op maandag 1 mei 2023 23:03 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Wat ik begreep moet hij Jeffrey onder het eten vragen om mee te doen aan een evenement. En als hij weigert is Jeffrey de bad guy. En als hij niet weigert dan is Bern safe. Zal hij hopelijk niet op hem stemmen.
Nou briljant! Denk dat niemand ervan opkijkt als Jeff niet aan een evenement mee wil doen. En wat als er meer niet mee willen doen? Staan ze dan met hun plan. Hangt er wel vanaf wat ze precies bedenken.. Maar echt doordacht klinkt het niet.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:03 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Wat ik begreep moet hij Jeffrey onder het eten vragen om mee te doen aan een evenement. En als hij weigert is Jeffrey de bad guy. En als hij niet weigert dan is Bern safe. Zal hij hopelijk niet op hem stemmen.
On navolgbaar dat kindquote:Op maandag 1 mei 2023 23:05 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe: "Maar maar maar, op de dekens? Of half? Handen boven? Is er iets onder de dekens? Of boven de dekens?"
Mirthe: "Spannend! Dan ga ik zo maar even kijken! Of... Nou ja, als ik 'zo' zeg betekent dat een uur, dan is ie alweer weg"
Het valt me nog mee dat ze niet gelijk gaat kijken..... bij anderen heeft ze toch ook op haar gemak staan kijken als ze sex hadden e.d.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:05 schreef KinKiJan het volgende:
Bij wie dan allemaal?quote:Op maandag 1 mei 2023 23:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat ze niet gelijk gaat kijken..... bij anderen heeft ze toch ook op haar gemak staan kijken als ze sex hadden e.d.
En ff ruiken of er wel wel echt geneukt is ... Neusje myrthquote:Op maandag 1 mei 2023 23:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat ze niet gelijk gaat kijken..... bij anderen heeft ze toch ook op haar gemak staan kijken als ze sex hadden e.d.
Bij Mexx en Martin ook, nou waren die wel een stuk minder discreet maar tochquote:Op maandag 1 mei 2023 23:24 schreef woxxel het volgende:
[..]
Bij Jeff en Kim in ieder geval.
Kim werd nog boos
Dat weet je toch nog wel engine: bij Mexx en Martin, bij Jeffrey en Kim (uitgebreid, ze kregen haar de deur niet uit, ze ging gewoon op haar gemak staan kijken)quote:
Rijks museum.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dan nu? Bij opbod verkopen? Naar de kringloopwinkel? Over het hek gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |