Dat zegt hij, maar ooit in het ei, zei Bern ik blijf elke maand op Moira stemmen totdat ze eruit is..zo ook zooi, tegen de ene zeggen op Kens en tegen de andere op Jef..wat hoop ik dat dit echt snel uitkomt..quote:
Mirthe niet?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Wat ik van Jappie echt een naaistreek vind. Dat waren maandenlang beste maten, Jappie stort zich op Wanda die Jeff niet moest, vervolgens laten ze elkaar een beetje links liggen maar is er geen ruzie. Nu zoekt Jasper na het vertrek van Wanda hem wel af en toe op, laat iig in niets merken dat hij hem totaal niet mag en weg wil en is nu obsessief met Sas bezig met de missie om hem te verwijderen. Vind ik raar, wees dan een vent loop naar Jeff toe vertel wat je stoort/dat je op hem wil stemmen oid maar doe niet alsof het de duivel himself is naar anderen en daarna met hem lachen
ja en dan?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat zegt hij, maar ooit in het ei, zei Bern ik blijf elke maand op Moira stemmen totdat ze eruit is..zo ook zooi, tegen de ene zeggen op Kens en tegen de andere op Jef..wat hoop ik dat dit echt snel uitkomt..
ik kan jappie daarin ook niet helemaal volgen en puntje bij paaltje heeft hij niet op jeff gestemd en ik betwijfel of hij dat gaat doen. Als hij op de stip staat en wint stuurt hij denk ik ice naar huis wat zijn oorspronkelijke plan met jeff samen wasquote:Op maandag 1 mei 2023 21:29 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Wat ik van Jappie echt een naaistreek vind. Dat waren maandenlang beste maten, Jappie stort zich op Wanda die Jeff niet moest, vervolgens laten ze elkaar een beetje links liggen maar is er geen ruzie. Nu zoekt Jasper na het vertrek van Wanda hem wel af en toe op, laat iig in niets merken dat hij hem totaal niet mag en weg wil en is nu obsessief met Sas bezig met de missie om hem te verwijderen. Vind ik raar, wees dan een vent loop naar Jeff toe vertel wat je stoort/dat je op hem wil stemmen oid maar doe niet alsof het de duivel himself is naar anderen en daarna met hem lachen
Ah ja, Mirthe ook klopt. Benoemde Jap en daarnaast alleen Sas erbij omdat in post stond Bern Sas en Jap tot nu toe op Jeff. Maar heb je helemaal gelijk in iddquote:
Zeg ik dit?? ik zeg tegen elkaar liegen ze.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en dan?
ze moeten er allemaal op iemand stemmen en er kan op iedereen gestemd worden.
Klopt, maar dan moet je gewoon zeggen dat je zelfstandig wilt stemmen en niet net doen alsof je met de groep meestemt en stemafspraken makenquote:Op maandag 1 mei 2023 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en dan?
Oh dat klinkt logisch ,want die kan hij makkelijker verantwoorden dan een stem op Jeffquote:Op maandag 1 mei 2023 21:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat zegt hij, maar ooit in het ei, zei Bern ik blijf elke maand op Moira stemmen totdat ze eruit is..zo ook zooi, tegen de ene zeggen op Kens en tegen de andere op Jef..wat hoop ik dat dit echt snel uitkomt..
Moet zeggen dat ik idd niet weet of hij echt bij winst hardop (terwijl hij hem direct daarna in de ogen moet kijken en moet dealen met zijn reactie) gaat uitspreken dat Jeff moet gaanquote:Op maandag 1 mei 2023 21:38 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ik kan jappie daarin ook niet helemaal volgen en puntje bij paaltje heeft hij niet op jeff gestemd en ik betwijfel of hij dat gaat doen. Als hij op de stip staat en wint stuurt hij denk ik ice naar huis wat zijn oorspronkelijke plan met jeff samen was
waarom? Ook dat mag je toch gewoon voor je houden?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je gewoon zeggen dat je zelfstandig wilt stemmen en niet net doen alsof je met de groep meestemt en stemafspraken maken
Maar dat was het punt nietquote:Op maandag 1 mei 2023 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en dan?
In de kamer.quote:
Er zijn er meerdere met die felgele.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |