Wanda!!quote:
Aaaaaahhhh !! Dat is duidelijk obsessief gelul jaquote:
Ze werd niet voor niets 'postduif' genoemd hequote:Op maandag 1 mei 2023 19:45 schreef engine het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat Jasper op een bepaalde manier iets van Wanda gehoord heeft.
Jeff met zijn Bern obsessie heeft bij Sas een Jeff obsessie ontwikkeldquote:Op maandag 1 mei 2023 19:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aaaaaahhhh !! Dat is duidelijk obsessief gelul ja![]()
Heb je laatst gehoord dat ze hem bijna vergeleek met Hitler.quote:
Sas is harstikke lief johquote:Op maandag 1 mei 2023 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je laatst gehoord dat ze hem bijna vergeleek met Hitler.
Ja het is inmiddels zwaar wederzijdsquote:Op maandag 1 mei 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff met zijn Bern obsessie heeft bij Sas een Jeff obsessie ontwikkeld
Ja want die bijnamen waren allemaal zo logischquote:Op maandag 1 mei 2023 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze werd niet voor niets 'postduif' genoemd he
Die Sasha spoort niet !quote:Op maandag 1 mei 2023 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je laatst gehoord dat ze hem bijna vergeleek met Hitler.
Een engeltje.quote:
Haha nee! Die heb ik ook nooit begrepen.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja want die bijnamen waren allemaal zo logisch
Maar dat was ver voor dat Jappie en Wanda tussen de lakens belanddenquote:Op maandag 1 mei 2023 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze werd niet voor niets 'postduif' genoemd he
hij had 1 vriendin gehad een echtequote:Op maandag 1 mei 2023 19:49 schreef chufi het volgende:
Jappie woont toch nog thuis en heeft volgens mij nog nooit een echte vaste relatie gehad...
Hij is 2 weken per jaar bij zijn ouders,en voor de rest woont hij in het buitenland.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:49 schreef chufi het volgende:
Jappie woont toch nog thuis en heeft volgens mij nog nooit een echte vaste relatie gehad...
welquote:
ik bedoel ook dat hij dat wel deedquote:Op maandag 1 mei 2023 19:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wel![]()
Hij zei dat ie bij Wendy ging slapen als een soort bliksemafleider en ze was het daar niet mee eens, vroeg keer op keer of ie weer bij Wendy ging slapen, waar hij geen antwoord op gaf of ontkennend om vervolgens toch weer bij Wendy in bed te kruipen, overduidelijk dat Wanda dat niet leuk vond
Pas toen ze naar huis was sliep hij elke nacht in zijn eigen bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |