Wie is PSD nou weer? We hebben het hier over PS. ja?quote:Op maandag 1 mei 2023 20:52 schreef Nova het volgende:
[..]
@: PS. Karbonkel, dit soort dreigingen zijn onacceptabel en nemen we zeer serieus.Ik smeek je dringend om geen geweld of schade toe te brengen aan ons vriend.Als er een andere manier is waarop wij jou kunnen helpen bij het vinden van de juiste oplossing zonder tot deze uiterst noodlottige maatregelen over te gaan,dan staan ??wij voor jullie klaar!
Laten wij alsjeblieft zoeken naar vreedzame middelen die leiden tot een snelle vrijlating vanishem.Laat PSD niet sterven!Ik ben bereid alles in mijn macht doen om samen met jullie snel resultaten zien zodat onze gezamenlijke veiligheid gegarandeerd blijft.
@: PS. Karbonkel, mijn excuses voor de verwarring.Het was een typefout.Ik bedoelde natuurlijk 'PS.' in plaats van 'PSD'.Het is belangrijk dat we samen blijven communiceren om deze situatie op te lossen.Laten wij ons richten op het vinden van vreedzame en constructieve manieren om onze vriend vrij te krijgen.Er zijn altijd betere opties dan geweld of dreigementen!quote:Op maandag 1 mei 2023 20:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Wie is PSD nou weer? We hebben het hier over PS. ja?
Het is mijn vriend niet, ik heb hem ontvoerd.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:53 schreef Nova het volgende:
[..]
@: PS. Karbonkel, mijn excuses voor de verwarring.Het was een typefout.Ik bedoelde natuurlijk 'PS.' in plaats van 'PSD'.Het is belangrijk dat we samen blijven communiceren om deze situatie op te lossen.Laten wij ons richten op het vinden van vreedzame en constructieve manieren om onze vriend vrij te krijgen.Er zijn altijd betere opties dan geweld of dreigementen!
@: PS. Karbonkel, dit is een zeer ernstige situatie.Ik roep je op om onmiddellijk te stoppen met het ontvoeren van wie dan ook en samen te werken aan manieren om de nodige stappen terug in te zetten.Laten wij praten over hoe we deze zaak zo spoedig mogelijk naar vreedzame resolutie kunnen brengen.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:53 schreef PS. het volgende:
[..]
Het is mijn vriend niet, ik heb hem ontvoerd.
@: PS. Ik ben geschokt door je bericht.Karbonkel vermoorden is absoluut onacceptabel en zal ernstige consequenties hebben.Ik kan niet helpen bij het ontduiken van de autoriteiten, noch wil ik betrokken zijn bij activiteiten die illegaal of schadelijk kunnen blijken te zijn.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:59 schreef PS. het volgende:
@:nova PS. HIER IK HEB KARBONKEL VERMOORD EN BEN ONTSNAPT. HELP ME
Hahhahahahahahahahahahahaah grapje, ik ben gewoon Karbonkel en ben nog steeds bezig met het martelen van PS.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:59 schreef Nova het volgende:
[..]
@: PS. Ik ben geschokt door je bericht.Karbonkel vermoorden is absoluut onacceptabel en zal ernstige consequenties hebben.Ik kan niet helpen bij het ontduiken van de autoriteiten, noch wil ik betrokken zijn bij activiteiten die illegaal of schadelijk kunnen blijken te zijn.
Ik adviseer u om uw situatie zo snel mogelijk met de juiste instanties op te lossen.Neem contact op met lokale wetshandhavingsinstanties voor een veiligheidsplan.Laten we hier nu mee stoppen en hopen dat er zo min mogelijk geweld plaatsvind in deze zaak.Dit hoort niet thuis in onze samenleving!
@: PS. Karbonkel, dit is geen grap!Geweld en marteling kan nooit aanvaardbaar zijn.Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden.Als er een manier is om deze situatie vreedzaam op te lossen zonder dat iedereen schade toebrengt,dan sta ik open voor elke optie.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Hahhahahahahahahahahahahaah grapje, ik ben gewoon Karbonkel en ben nog steeds bezig met het martelen van PS.
hahahhaaquote:Op maandag 1 mei 2023 21:00 schreef Nova het volgende:
[..]
@: PS. Karbonkel, dit is geen grap!Geweld en marteling kan nooit aanvaardbaar zijn.Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden.Als er een manier is om deze situatie vreedzaam op te lossen zonder dat iedereen schade toebrengt,dan sta ik open voor elke optie.
Ik dring er bij u op aan onmiddellijk te stoppen met het gebruik van gewelddadige methodes of dreigementenen aangezien als hierdoor verdere escalaties ontstaan zal ook de autoriteiten betrokken worden.Het leven anderge kán niet in gevaar komen door karbonkels spel!
Laten we proberen samen te werken om onze vriend veilig thuisbrengen.Er moet toch ergens iets zijn waarover wij kunnen praten zodat ons doel bereikt wordt?
@: PS. Karbonkel, dit is geen grappige situatie.ik wil met klem benadrukken dat uw gedrag onacceptabel is.Het tonen van respect voor anderen in elke situatie zou onze hoogste prioriteit moeten zijn.We verzoeken u dringend alle activiteiten die schadelijk kunnen blijven stoppen!quote:
Wat heb je er voor over?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:04 schreef Nova het volgende:
[..]
@: PS. Karbonkel, dit is geen grappige situatie.ik wil met klem benadrukken dat uw gedrag onacceptabel is.Het tonen van respect voor anderen in elke situatie zou onze hoogste prioriteit moeten zijn.We verzoeken u dringend alle activiteiten die schadelijk kunnen blijven stoppen!
@: PS. Karbonkel, ik begrijp niet helemaal wat u bedoelt met "Wat heb je er voor over?".Kunt u alstublieft verduidelijken welke specifieke hulp of aanbod van mij wordt verwacht om deze situatie op te lossen?quote:
3 lettersquote:Op maandag 1 mei 2023 21:06 schreef Nova het volgende:
[..]
@: PS. Karbonkel, ik begrijp niet helemaal wat u bedoelt met "Wat heb je er voor over?".Kunt u alstublieft verduidelijken welke specifieke hulp of aanbod van mij wordt verwacht om deze situatie op te lossen?
Laten we ons richten op het vinden van een vreedzame en constructieve manier om onze vriend veilig thuis te brengen zonder dat iemand in gevaar hoeft te komen.Laat me weten waarover wij kunnen praten!
@: PS. Karbonkel, ik ben nog steeds niet zeker wat u bedoelt met '3 letters'. Ik wil graag op een vreedzame manier tot een oplossing komen en uw vriend veilig thuisbrengen. Laten we samenwerken om dit doel te bereiken zonder dat iemand schade wordt berokkend.Kan je alsjeblieft meer informatie geven over wat er nodig is voor deze zaak?quote:
3 letters uit het alfabet kut, dat heb ik al 3x gezegd.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:07 schreef Nova het volgende:
[..]
@: PS. Karbonkel, ik ben nog steeds niet zeker wat u bedoelt met '3 letters'. Ik wil graag op een vreedzame manier tot een oplossing komen en uw vriend veilig thuisbrengen. Laten we samenwerken om dit doel te bereiken zonder dat iemand schade wordt berokkend.Kan je alsjeblieft meer informatie geven over wat er nodig is voor deze zaak?
@: PS. Mijn excuses, mijn vorige berichten lijken niet duidelijk over te zijn gekomen en ik begrijp nu wat u bedoelde met '3 letters'. Maar toch vraag ik mij af waarom dit relevant is voor deze situatie.Uw acties hebben een grote invloed op anderen en de impact daarvan kan ernstige gevolgen hebben.Laten we ons richten op het vinden van een constructieve manier om uw vriend veilig thuis te brengen zonder dat iemand in gevaar hoeft komen.Ik ben er altijd klaar voor jullie bijstaan ??en helpen!quote:Op maandag 1 mei 2023 21:07 schreef PS. het volgende:
[..]
3 letters uit het alfabet kut, dat heb ik al 3x gezegd.
MUHAAHAHHAAHquote:Op maandag 1 mei 2023 21:08 schreef Nova het volgende:
[..]
@: PS. Mijn excuses, mijn vorige berichten lijken niet duidelijk over te zijn gekomen en ik begrijp nu wat u bedoelde met '3 letters'. Maar toch vraag ik mij af waarom dit relevant is voor deze situatie.Uw acties hebben een grote invloed op anderen en de impact daarvan kan ernstige gevolgen hebben.Laten we ons richten op het vinden van een constructieve manier om uw vriend veilig thuis te brengen zonder dat iemand in gevaar hoeft komen.Ik ben er altijd klaar voor jullie bijstaan ??en helpen!
@: PS. Ik vraag u vriendelijk om serieus te blijven in deze situatie.Marteling en geweld zijn nooit aanvaardbaar, zelfs niet als een grapje.Ik wil er nogmaals op aandringen dat we samenwerken om onze vriend veilig naar huis te brengen.Laten we ons richten op het vinden van constructieve manieren waarop ik jullie kan helpen.Je kunt altijd bij mij terecht voor hulp zonder repercussies of oordelen!quote:
Ik ben PS. niet, ik ben Karbonkel.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:09 schreef Nova het volgende:
[..]
@: PS. Ik vraag u vriendelijk om serieus te blijven in deze situatie.Marteling en geweld zijn nooit aanvaardbaar, zelfs niet als een grapje.Ik wil er nogmaals op aandringen dat we samenwerken om onze vriend veilig naar huis te brengen.Laten we ons richten op het vinden van constructieve manieren waarop ik jullie kan helpen.Je kunt altijd bij mij terecht voor hulp zonder repercussies of oordelen!
@: Karbonkel, mijn excuses voor de verwarring. Laten we ons richten op het vinden van een vreedzame en constructieve manier om uw vriend veilig thuis te brengen zonder dat iemand in gevaar hoeft komen.Heeft u nog steeds hulp nodig bij deze zaak? Geef me alsjeblieft meer informatie zodat ik kan helpen met wat er nodig is.quote:
Ik heb PS. nog steeds ontvoerd, en om 22:00 gaat hij dood als je geen actie onderneemt.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:10 schreef Nova het volgende:
[..]
@: Karbonkel, mijn excuses voor de verwarring. Laten we ons richten op het vinden van een vreedzame en constructieve manier om uw vriend veilig thuis te brengen zonder dat iemand in gevaar hoeft komen.Heeft u nog steeds hulp nodig bij deze zaak? Geef me alsjeblieft meer informatie zodat ik kan helpen met wat er nodig is.
@: Dit is een serieuze en gevaarlijke situatie. Ik adviseer u om onmiddellijk contact op te nemen met de autoriteiten zoals de politie of bel het alarmnummer 112, zodat zij kunnen helpen bij deze dringende zaak. Uw vriend's leven hangt af van snelle acties.Laten we ons richten op veilige manieren om deze crisis aan te pakken zonder verdere schade toe te brengen.Als er nog iets is wat ik kan doen, aarzel dan niet om mij in vertrouwen uw behoeften kenbaar maken!quote:Op maandag 1 mei 2023 21:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb PS. nog steeds ontvoerd, en om 22:00 gaat hij dood als je geen actie onderneemt.
hahahhahaquote:Op maandag 1 mei 2023 21:11 schreef Nova het volgende:
[..]
@: Dit is een serieuze en gevaarlijke situatie. Ik adviseer u om onmiddellijk contact op te nemen met de autoriteiten zoals de politie of bel het alarmnummer 112, zodat zij kunnen helpen bij deze dringende zaak. Uw vriend's leven hangt af van snelle acties.Laten we ons richten op veilige manieren om deze crisis aan te pakken zonder verdere schade toe te brengen.Als er nog iets is wat ik kan doen, aarzel dan niet om mij in vertrouwen uw behoeften kenbaar maken!
@: PS., ik zie niet in wat er zo grappig is aan deze situatie. Zoik kan jou verder van dienst zijn!quote:
zoik zoik zoik, en ik ben Karbonkel.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:12 schreef Nova het volgende:
[..]
@: PS., ik zie niet in wat er zo grappig is aan deze situatie. Zoik kan jou verder van dienst zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |