kan ook te snelle schildklier zijn , heb je het warm , zweten en ook moe zijn heb ik ooit gehadquote:Op maandag 1 mei 2023 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat ze zei, maar of ze het echt is geen idee.
Ik heb wel gezien dat ze iets gesmeerd heeft want iemand deelde zonnebrand uit maar zoals ze zelf al zei, 5 minuten in die klote zon en ik ben al verbrand.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oké, niet slim om Je niet in te smeren. Ze heeft al zo weinig weerstand.
Ja dit dus. Daardoor krijg je het ook warm en koud, dat weet ik nog wel van de tijden dat ik verbrande in de zon.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
of ze is gewoon gisteren iets verbrand en daardoor heeft ze het nu iets warmer
quote:Op maandag 1 mei 2023 12:59 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
wat ben je rood geworden sas
echt heel mooi
hier nog een tomaatjequote:Op maandag 1 mei 2023 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dit dus. Daardoor krijg je het ook warm en koud, dat weet ik nog wel van de tijden dat ik verbrande in de zon.
quote:Op maandag 1 mei 2023 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier nog een tomaatje
dus ja warm en koud
lolquote:Op maandag 1 mei 2023 12:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is het ook niet, zodra ze de inlog code heeft bepaalt Achter precies wat ZooWie doen moet
Maar de vraag is dan... hebben ze wel verf daarvoor dan. Tijd genoeg inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:00 schreef freaky40 het volgende:
Dat opzetstukje voor de bank mag ook wel een likje verf krijgen. Ze hebben toch niets te doen...
Dacht het wel.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar de vraag is dan... hebben ze wel verf daarvoor dan. Tijd genoeg inderdaad.
Dan zullen ze wel geen zin hebben of ze zitten al zolang in de tyfuszooi daar dat ze het niet meer zien.quote:
Allemaal lekker boerenquote:Op maandag 1 mei 2023 13:02 schreef Charmian het volgende:
Lekkerrrrrrrr cola!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een feest
jammer dat kenzy er niet meer isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |