Tja. Het verbaast me al jaren hoe spelers ze nemen. Van Dijk nam ook een aanloop van 1 stap op het WK.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zullen die gasten toch ook allemaal wel weten, ze zijn niet van de tribune geplukt.
Ik vond hem verder niet slecht, de grootste faal van de wedstrijd was Bergwijn die al wegliep bij die bal op de paal, kost je wel een beker.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:32 schreef VEM2012 het volgende:
Al was natuurlijk wat Brobbey deed beschamend en typisch voor hem: wildebras. Dat wordt echt nooit wat met die jongen.
Het zijn gewoon domme jongensquote:Op maandag 1 mei 2023 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem verder niet slecht, de grootste faal van de wedstrijd was Bergwijn die al wegliep bij die bal op de paal, kost je wel een beker.
Heeft Hansie er nog wat van gezegd tegen Tadic? Want die pakte Luuk wel goed aan na de wedstrijd zegquote:Op maandag 1 mei 2023 08:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mij stond vooral gedrag van Ajax-spelers enorm tegen. Echt alleen maar zuigen en janken. Met Tadic en Klaassen voorop. Verschrikkelijk, ga gewoon voetballen. Het was uiterst genant.
Je hebt heel weinig aan muscle memory als je doodop bent.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pingels zijn misschien niet te simuleren onder die omstandigheden, maar ze zijn zeker wel te trainen. Wat je zegt; geen korte aanloop, probeer een hoek uit te zoeken, schiet op halve meter hoogte en hard genoeg en je vergroot je kansen op succes.
Brobbey gaf eindelijk wat diepte aan het spel (wat Bergwijn al een seizoen verzuimt te doen) en eigenlijk neem ik het meest kwalijk dat ie niet rustig bleef en die bal aflegt op Tadic. Penaltie missen en bal op de baal kan. Helaas.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem verder niet slecht, de grootste faal van de wedstrijd was Bergwijn die al wegliep bij die bal op de paal, kost je wel een beker.
Ik heb het moment een paar keer bekeken en ik geloof er niets van. Die bal kwam precies terug waar Drommel stond.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tadic weet ik niet, nog geen interview van gezien. Klaassen is wel hard aangepakt.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heeft Hansie er nog wat van gezegd tegen Tadic? Want die pakte Luuk wel goed aan na de wedstrijd zeg
Dat ook. Spelers op hun retour die gek gaan doen. Wordt het niet beter van.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mij stond vooral gedrag van Ajax-spelers enorm tegen. Echt alleen maar zuigen en janken. Met Tadic en Klaassen voorop. Verschrikkelijk, ga gewoon voetballen. Het was uiterst genant.
Kijk het nog maar eens terug, op het moment dat hij wegloopt om te juichen staat hij er beter voor dan Drommel, om die bal in te tikken.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb het moment een paar keer bekeken en ik geloof er niets van. Die bal kwam precies terug waar Drommel stond.
Dus hoe ziet men dat voor zich? Dat hij al voordat Brobbey trapt hij naar precies de juiste plek toe loopt?
En Brobbey heeft wel de kwaliteit dat hij een bal goed vast kan houden en een krachtmens is. In de afwerking is hij gewoon echt heel slecht voor een spits van Ajax. Te slecht.
Klaassen en de Jong zijn echt jankballen. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luuk is dan ook nog een paar klasse erger dan Tadic. Mooi trouwens die flinke schouderduw die Tadic uitdeelde richting Luuk.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heeft Hansie er nog wat van gezegd tegen Tadic? Want die pakte Luuk wel goed aan na de wedstrijd zeg
Van AZ wordt nog verloren denk ik. Dan eindig je gewoon als vierde.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:02 schreef StevenHyde het volgende:
Nog 4 wedstrijden uitzitten en dan is deze ellende voorbij. Wat een verschrikking qua gedrag op het veld weer. Vooral ook van Ajacieden. Over het spel nog maar te zwijgen. Maar dat was weer van beiden kanten verschrikkelijk. Traag en risicoloos. Je zou hier maar als neutrale fan naar hebben gekeken. Pff.
Luuk gooit geen scheenbeschermers tegen de tegenstander, Luuk deelt deelt geen bodychecks uit na een goal en Luuk trekt niet aan iemand zijn halskraag als ie naar de scheidsrechter loopt. Prima als je het een irritante voetballer vindt qua klagen en zeuren, maar hij wordt niet fysiek.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:05 schreef HowardRoark het volgende:
Luuk is dan ook nog een paar klasse erger dan Tadic. Mooi trouwens die flinke schouderduw die Tadic uitdeelde richting Luuk.
Je weet dat winnende ploegen (Argentinië, Kroatië) er gewoon wel veel op trainen? Zal wel toeval zijn dat de 'lOTeRIj-roepers" altijd falen.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt heel weinig aan muscle memory als je doodop bent.
We kunnen uren op youtube volmaken met missers van voetballers die heel veel getraind hebben op penalty’s, maar in de serie overkomen als een speler van fc bal op het dak.
Taylor of Grillitsch maakt niet zoveel uit gok ik zo, voor de rest mag het wel blijven staan.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:09 schreef Black-Death het volgende:
Ik vond wel dat er gisteren toch meer diepgang in het spel zat dan de afgelopen weken. Wat mij betreft weer zelfde opstelling tegen AZ. Aub geen Taylor meer.
Klopt, lood om oud ijzer inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Taylor of Grillitsch maakt niet zoveel uit gok ik zo, voor de rest mag het wel blijven staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |