abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208963693
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 08:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat zullen die gasten toch ook allemaal wel weten, ze zijn niet van de tribune geplukt.
Tja. Het verbaast me al jaren hoe spelers ze nemen. Van Dijk nam ook een aanloop van 1 stap op het WK.

Wat Brobbey aan het doen was sloeg natuurlijk ook nergens op.
  maandag 1 mei 2023 @ 08:35:34 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208963702
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 08:32 schreef VEM2012 het volgende:
Al was natuurlijk wat Brobbey deed beschamend en typisch voor hem: wildebras. Dat wordt echt nooit wat met die jongen.
Ik vond hem verder niet slecht, de grootste faal van de wedstrijd was Bergwijn die al wegliep bij die bal op de paal, kost je wel een beker.
pi_208963704
Ik denk dat Alvarez de bal heel stoer rustig door het midden binnen wilde laten rollen zoals hij Messi weleens op televisie heeft zien doen. Dus hij schoot hem niet perse slecht in, dit was de bedoeling.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_208963748
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 08:35 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik vond hem verder niet slecht, de grootste faal van de wedstrijd was Bergwijn die al wegliep bij die bal op de paal, kost je wel een beker.
Het zijn gewoon domme jongens
  maandag 1 mei 2023 @ 08:45:02 #180
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_208963765
Mij stond vooral gedrag van Ajax-spelers enorm tegen. Echt alleen maar zuigen en janken. Met Tadic en Klaassen voorop. Verschrikkelijk, ga gewoon voetballen. Het was uiterst genant.
pi_208963768
Tja, de beker, als we hem gisteren na penalties hadden gewonnen heb je even lichte blijdschap maar verandert wmb helemaal niets aan een rampenseizoen. Dan de gifbeker maar helemaal leeg - en ik vrees dat we er voor volgend jaar ook eentje klaarstaat.
pi_208963782
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 08:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mij stond vooral gedrag van Ajax-spelers enorm tegen. Echt alleen maar zuigen en janken. Met Tadic en Klaassen voorop. Verschrikkelijk, ga gewoon voetballen. Het was uiterst genant.
Heeft Hansie er nog wat van gezegd tegen Tadic? Want die pakte Luuk wel goed aan na de wedstrijd zeg
pi_208963789
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 07:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Pingels zijn misschien niet te simuleren onder die omstandigheden, maar ze zijn zeker wel te trainen. Wat je zegt; geen korte aanloop, probeer een hoek uit te zoeken, schiet op halve meter hoogte en hard genoeg en je vergroot je kansen op succes.
Je hebt heel weinig aan muscle memory als je doodop bent.

We kunnen uren op youtube volmaken met missers van voetballers die heel veel getraind hebben op penalty’s, maar in de serie overkomen als een speler van fc bal op het dak.
  maandag 1 mei 2023 @ 08:47:11 #184
80382 manny
30 is best veel
pi_208963791
quote:

[..]
Brobbey gaf eindelijk wat diepte aan het spel (wat Bergwijn al een seizoen verzuimt te doen) en eigenlijk neem ik het meest kwalijk dat ie niet rustig bleef en die bal aflegt op Tadic. Penaltie missen en bal op de baal kan. Helaas.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_208963829
quote:

[..]
Ik heb het moment een paar keer bekeken en ik geloof er niets van. Die bal kwam precies terug waar Drommel stond.

Dus hoe ziet men dat voor zich? Dat hij al voordat Brobbey trapt hij naar precies de juiste plek toe loopt?

En Brobbey heeft wel de kwaliteit dat hij een bal goed vast kan houden en een krachtmens is. In de afwerking is hij gewoon echt heel slecht voor een spits van Ajax. Te slecht.
  maandag 1 mei 2023 @ 08:52:19 #186
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_208963840
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Heeft Hansie er nog wat van gezegd tegen Tadic? Want die pakte Luuk wel goed aan na de wedstrijd zeg
Tadic weet ik niet, nog geen interview van gezien. Klaassen is wel hard aangepakt.
pi_208963845
quote:
Dat ook. Spelers op hun retour die gek gaan doen. Wordt het niet beter van.
  maandag 1 mei 2023 @ 08:54:56 #188
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208963865
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 08:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb het moment een paar keer bekeken en ik geloof er niets van. Die bal kwam precies terug waar Drommel stond.

Dus hoe ziet men dat voor zich? Dat hij al voordat Brobbey trapt hij naar precies de juiste plek toe loopt?

En Brobbey heeft wel de kwaliteit dat hij een bal goed vast kan houden en een krachtmens is. In de afwerking is hij gewoon echt heel slecht voor een spits van Ajax. Te slecht.
Kijk het nog maar eens terug, op het moment dat hij wegloopt om te juichen staat hij er beter voor dan Drommel, om die bal in te tikken.
  Moderator maandag 1 mei 2023 @ 08:58:05 #189
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208963893
quote:
Klaassen en de Jong zijn echt jankballen. Verschrikkelijk.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_208963897
Christus te paard wat een wedstrijd weer :')

Die eerste helft was echt verschrikkelijk van beide kanten. Alleen maar zuigen en irriteren.. bah bah

Tweede helft en verlenging was op zich leuk om te kijken.

Penalties van Ajacieden :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 1 mei 2023 @ 09:02:11 #191
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_208963934
Nog 4 wedstrijden uitzitten en dan is deze ellende voorbij. Wat een verschrikking qua gedrag op het veld weer. Vooral ook van Ajacieden. Over het spel nog maar te zwijgen. Maar dat was weer van beiden kanten verschrikkelijk. Traag en risicoloos. Je zou hier maar als neutrale fan naar hebben gekeken. Pff.
  maandag 1 mei 2023 @ 09:05:07 #192
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208963966
Misschien maar beter ook voor Ajax dit. Straks was men vanwege een eventuele bekerwinst nog doorgegaan met Heitinga. Dat moet je als fan zijnde gewoon echt niet willen. Het blijft eigenlijk wel bijzonder dat je als Nederlandse club zo veel geld kunt uitgeven, maar zo'n matige selectie kunt hebben met te veel spelers die gewoon niet bij Ajax passen.

En die Alvarez trouwens ook, die had je echt beter op de laatste dag van de transfermarkt voor 45 miljoen kunnen verkopen aan Chelsea, die man heeft een draak van een seizoen gespeeld en die strafschap gisteren was veelzeggend. Die had er volgens mij vanaf de eerste dag al geen zin meer in na het mislopen van die transfer. Je mag blij zijn als je daar nu nog 30 miljoen voor kan krijgen aankomende zomer.
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Luuk is dan ook nog een paar klasse erger dan Tadic. Mooi trouwens die flinke schouderduw die Tadic uitdeelde richting Luuk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 1 mei 2023 @ 09:05:52 #193
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208963971
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 09:02 schreef StevenHyde het volgende:
Nog 4 wedstrijden uitzitten en dan is deze ellende voorbij. Wat een verschrikking qua gedrag op het veld weer. Vooral ook van Ajacieden. Over het spel nog maar te zwijgen. Maar dat was weer van beiden kanten verschrikkelijk. Traag en risicoloos. Je zou hier maar als neutrale fan naar hebben gekeken. Pff.
Van AZ wordt nog verloren denk ik. Dan eindig je gewoon als vierde.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208963973
Brobbey moet inderdaad leren beter af te werken maar ik denk dat dat wel trainbaar is. Van mij hoeft hij iig niet weg, zeker als er een eerste spits wordt gehaald.
pi_208964000
Ik vond wel dat er gisteren toch meer diepgang in het spel zat dan de afgelopen weken. Wat mij betreft weer zelfde opstelling tegen AZ. Aub geen Taylor meer.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 1 mei 2023 @ 09:15:02 #196
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_208964048
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 09:05 schreef HowardRoark het volgende:

Luuk is dan ook nog een paar klasse erger dan Tadic. Mooi trouwens die flinke schouderduw die Tadic uitdeelde richting Luuk.
Luuk gooit geen scheenbeschermers tegen de tegenstander, Luuk deelt deelt geen bodychecks uit na een goal en Luuk trekt niet aan iemand zijn halskraag als ie naar de scheidsrechter loopt. Prima als je het een irritante voetballer vindt qua klagen en zeuren, maar hij wordt niet fysiek.
Dit, dus.
pi_208964065
Wat een gelul in de ruimte weer over die penalties. jE kUNt eR NieT oP tRaINen.

Als je zet hoe zo'n Godts 'm neemt: wachten, lichaamsschijnbeweging tijdens het schieten, de techniek om het uit te voeren.

Die andere pingels waren technisch erbarmelijk, lomp door het midden proberen (Brobbey en Timber) of niet de technische bagage om te wachten op de keeper en pas op allerlaatste moment beslissen (Alvarez). Ze hadden geen idee en beslisten op het moment zelf maar iets.
pi_208964074
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 08:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je hebt heel weinig aan muscle memory als je doodop bent.

We kunnen uren op youtube volmaken met missers van voetballers die heel veel getraind hebben op penalty’s, maar in de serie overkomen als een speler van fc bal op het dak.
Je weet dat winnende ploegen (Argentinië, Kroatië) er gewoon wel veel op trainen? Zal wel toeval zijn dat de 'lOTeRIj-roepers" altijd falen.
pi_208964090
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 09:09 schreef Black-Death het volgende:
Ik vond wel dat er gisteren toch meer diepgang in het spel zat dan de afgelopen weken. Wat mij betreft weer zelfde opstelling tegen AZ. Aub geen Taylor meer.
Taylor of Grillitsch maakt niet zoveel uit gok ik zo, voor de rest mag het wel blijven staan.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208964093
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 09:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Taylor of Grillitsch maakt niet zoveel uit gok ik zo, voor de rest mag het wel blijven staan.
Klopt, lood om oud ijzer inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')