Ooitquote:Op zondag 30 april 2023 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Dit moet denk ik wel het slechtste elftal en coach zijn deze eeuw?
Bijna net zo erg als die misser van Jozefzoon laatst bij RKC.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:15 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Stevie kijk eens dom. Ja, ho maar.
pakschaalpodcastquote:Op zondag 30 april 2023 22:24 schreef aTypisch het volgende:
nog podcasttips met wedstrijd analyses?
mijn klein pleziertje dit seizoen onderweg
Hoe had Bergwijn die er ooit in kunnen tikken dan?quote:Op maandag 1 mei 2023 10:15 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Stevie kijk eens dom. Ja, ho maar.
quote:Op maandag 1 mei 2023 09:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Luuk is dan ook nog een paar klasse erger dan Tadic.
Ik vond het gejank van Luuk om die corner na de 1-0 wel echt vrij gênant hoor. Hele veld wordt overgestoken door Ajax, zitten 2 minuten tussen ofzo. Zet je verdediging normaal neer en doe even normaal.quote:
Zeker maar Tadic is toch wel een graadje erger met zijn intimidatie.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vond het gejank van Luuk om die corner na de 1-0 wel echt vrij gênant hoor. Hele veld wordt overgestoken door Ajax, zitten 2 minuten tussen ofzo. Zet je verdediging normaal neer en doe even normaal.
Tja. Laten we het er maar op houden dat ze in Amsterdam hun verdiende loon hebben gekregen. Die zijn nog wel even zuur hierover.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Zeker maar Tadic is toch wel een graadje erger met zijn intimidatie.
Ja, laten we vooral hier verder gaan met het kinderachtige gedoe wat we gisteren zagen op het veld.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Zeker maar Tadic is toch wel een graadje erger met zijn intimidatie.
quote:Op maandag 1 mei 2023 10:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral hier verder gaan met het kinderachtige gedoe wat we gisteren zagen op het veld.
Vergeet Klaassen niet. Wat een trio is dat joh. Walgelijke figuren.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:33 schreef Black-Death het volgende:
De Jong en Tadic zijn allebei bloedzuigers. Klaar.
"Ja maar jullie speler was meer irritant dan de onze!"quote:
Slechtste reeks tegen PSV sinds? (al zal die van gisteren misschien officieel als gelijkspel tellen in de statistieken)quote:Op maandag 1 mei 2023 10:36 schreef Heeinz het volgende:
Vier keer verloren van PSV dit seizoenom je kapot te schamen
Met z'n hand omhoog ook nog. 30 miljoen, toch?quote:Op maandag 1 mei 2023 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb gister de 2de helft gezien bij mijn ouders, en de eerste verlenging.
Mijn god wat een stelletje kanslozen lopen er rond zeg.
Rensch, alsjeblieft rot een eind op. Bergwijn die probeert te koppen en er dan voor kiest om maar naar de grond te gaan omdat hij niet hoger komt dan 10 cm
@HowardRoarkquote:Op maandag 1 mei 2023 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Ja maar jullie speler was meer irritant dan de onze!"
Echt, pleur gewoon op. Gisteren was een draak van een wedstrijd met onsportief gedrag van beide kanten, waarom moet er dan gelijk weer een piemel-meet-wedstrijd van worden gemaakt over welke speler het irritantste was of welk hoofd van welke speler lelijker is.
We moeten af van dat soort infantiel gedrag.
En dat ook nog tegen een zeer matig PSV dit seizoen.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Slechtste reeks tegen PSV sinds? (al zal die van gisteren misschien officieel als gelijkspel tellen in de statistieken)
Het is toch echt telkens Ajax die aan het provoceren is, en dan niet alleen deze wedstrijd, maar bijna het hele seizoen al. Daar gaan koppen rollen deze zomer.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Ja maar jullie speler was meer irritant dan de onze!"
Echt, pleur gewoon op. Gisteren was een draak van een wedstrijd met onsportief gedrag van beide kanten, waarom moet er dan gelijk weer een piemel-meet-wedstrijd van worden gemaakt over welke speler het irritantste was of welk hoofd van welke speler lelijker is.
We moeten af van dat soort infantiel gedrag.
En een TD aangesteld die min of meer heeft aangegeven dat Heitinga gaat blijven.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:44 schreef Duiveltja het volgende:
Bizar hoe snel het kan verkeren. Zo zie je ook maar weer hoe goed ten Hag eigenlijk was.
De club heeft nu een jeugd trainer aangesteld om de klappen op te vangen van beleid dat na vertrek van Overmars helemaal de soep in is gelopen.
Ik zeg die ouwe dickpickelaar weer terughalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |