abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208958127
Niet mijn OP ^O^

https://www.ad.nl/binnenl(...)n-marathon~a3ab0233/

quote:
Enorme drukte bij uitvaartondernemers: ‘Dit is geen sprint meer, dit is een marathon’

Uitvaartondernemers hebben het de laatste maanden stukken drukker dan anders, zonder dat daar een duidelijke verklaring voor is. ,,Wij zitten in de vijfde versnelling, dit is geen sprint meer, dit is een marathon”, zegt Martijn van de Koolwijk van DELA, de grootste uitvaartverzorger in Nederland.
MSM hoor je er amper over.

Deel 1. BNW / Onverklaarbare oversterfte, wat kan hier de reden voor zijn? #1
pi_208958165
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 19:28 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Aminozuren volgorde dingetje.

Het is code he? Iets veranderd en het doet totaal iets anders
In de transcriptie zijn in de “nucleotide” stikstof en koolstof van plaats verwisseld.
Daarom breekt het niet of moeilijk af.
Het breekt juist heel snel af, wat de reden is waarom het verpakt zit in een vetbolletje, en de vaccins van oa Janssen en AstraZeneca gebruik maken van virussen om de lading ongeschonden af te leveren.
pi_208958232
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 19:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het breekt juist heel snel af, wat de reden is waarom het verpakt zit in een vetbolletje, en de vaccins van oa Janssen en AstraZeneca gebruik maken van virussen om de lading ongeschonden af te leveren.
Haha als het zich buiten de miljarden vetbolletjes waagt word het verslonden. Het bolletje is slechts bedoeld het ongeschonden in je cellen af te leveren. Daar begint de klus pas. Je haalt het een en ander door elkaar. :)
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_208958359
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 19:05 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat komt omdat jullie bronnen niet verder mogen reiken dan die je door van mijn part Ernst Kuipers worden verordent en afgebakend. Als Rutte zegt buig, dan vragen velen alleen maar hoe diep.

Uit mijn genoteerde informatie haal ik:

Waarom het moeilijk tot niet afbreekt

De boosdoener is hier kennelijk:

N1-methyl-Pseudouridine (N1-methyl-Ψ)

In het via het mrna door de ribosoom geproduceerde rijtje aminozuren dat het spike eiwit moet gaan vormen - (voorbeeld-> augccguacg) van de nucleotide, daarin is overal de "u" (uridine) vervangen door een "Ψ" (pseudo uridine) voorbeeld --> aΨgccgΨacg

In deze mrna is in de transcriptie 178 keer de "u" vervangen met een "Ψ"
Het gevolg is dat mrna spike kan produceren maar zeer moeilijk kan worden afgebroken.

Ga hier maar mee naar een bio chemicus want dat is wat dit is.
Het doel van N1-methyl-pseudouridine is om te voorkomen dat het vreemde mRNA het immuunsysteem doet aanslaan, dit zorgt namelijk voor een ongewenste immunorespons en het remt de eiwitsynthese in de cel, waardoor het vaccin minder effectief is. Het heeft geen groot effect op de natuurlijk RNA-afbraak.

edit: wees maar niet bang, ik heb geen Rutte of Kuipers nodig om biochemie te begrijpen, ik ben ook prima in staat om wetenschappelijke artikelen over dit onderwerp te lezen.
Цой жив
pi_208958612
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 19:54 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Haha als het zich buiten de miljarden vetbolletjes waagt word het verslonden.
Klopt.

quote:
Het bolletje is slechts bedoeld het ongeschonden in je cellen af te leveren.
Ja, omdat zonder dat bolletje sloopt je immuunsysteem het mRNA vrijwel onmiddellijk.

quote:
Je haalt het een en ander door elkaar. :)
Nee, jij beweert dat het mRNA niet kapot te krijgen is, en nu geef je toe dat het bescherming nodig heeft om ongeschonden in de cel te belanden.
Je weet zelf dus niet waarover je het hebt.

quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 19:22 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Iedereen heet een complement systeem. Dus ja. In alle gevallen.
[..]
Het, het complement systeem is onderdeel van je immuunsysteem, niet van het vaccin.
Het vaccin kan zich verspreiden door het lichaam als deze in je bloedbaan wordt gespoten. Anders blijft het lokaal in je bovenarm.
Als je denkt dat het complement system het vaccin door het hele lichaam verspreid, dan heb je niet begrepen hoe het immuunsysteem werkt.
Zou ook niet best zijn als het immuunsysteem zelf een lokale infectie door het hele lichaam sleept.

quote:
Nano betekend klein. Zodat ze passen voor het doel waarvoor ze zijn bedoeld dus.
[..]
Dus hier niet van toepassing.

quote:
Antistoffen in de bloedbaan en nanano's binnen de cellen verstopt zijn een heel ander serieus verhaal
[..]
Er zitten geen nanos in cellen verstopt.

quote:
Aansturing van veel te zware en verkeerde anti stoffen. Het oplosbare stukje eiwit S1 van spike in de bloedbaan geeft veel problemen
[..]
Nee, dat is onzin.
Te zware antistoffen.
Hoe verzin je het.

quote:
Klopt. Maar hoe? Het blijft ingrijpen met de verkeerde balans.
[..]
Nee, het is voor het lichaam gewoon de normaalste zaak van de wereld.
Er dringt lichaamsvreemd mRNA de cel in, die maakt lichaamsvreemde eiwitten en propageert die aan zijn celwand, het immuunsysteem merkt dat op en ruimt de cellen op en maakt antistoffen tegen het eiwit.

Niks te zware reactie of wat voor onzin ook.

quote:
Helaas wel. Niet volgens je grote transparante zorgmedewerker vriend Ernst Kuipers
[..]
Nee, gewoon niet.
Uit niets blijkt dat maandenlang het afweersysteem volledig faalt.

quote:
Nee vooral niet zelf onderzoeken. Die les heb je goed onthouden van de WHO
Maar een onzin verhaal van Hugo met z'n frikandellenverhaal en iedereen stond in de rij.
[..]
Wat ook onzin is.

Anyway, we hebben allerlei zelfonderzoekers, die tot de conclusie komen dat de aarde plat is, ruimtevaart onmogelijk is, de maanlandingen nep, etc. etc.
En die hebben natuurlijk allemaal gelijk, want ze hebben het zelf onderzocht.

quote:
Ik heb ze niet. Ik hou me niet bezig met meningen en anders vermeld ik dat wel. Jouw wilde verhaal dus.
Tot nu toe zie ik geen enkele feiten langs komen.
Enkel wilde verhalen of onoverwinnelijk Turbo mRNA.
pi_208958740
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 20:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt.
[..]
Ja, omdat zonder dat bolletje sloopt je immuunsysteem het mRNA vrijwel onmiddellijk.
[..]
Nee, jij beweert dat het mRNA niet kapot te krijgen is, en nu geef je toe dat het bescherming nodig heeft om ongeschonden in de cel te belanden.
Ja en? Dat heeft het ook. En eenmaal binnen zit het zit het speciaal aΨgccgΨacg gecodeerde mrna volkomen veilig.

quote:
Je weet zelf dus niet waarover je het hebt.
Eh jawel. Daarom ben jij geprikt en ik niet
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_208958789
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 20:19 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja en? Dat heeft het ook. En eenmaal binnen zit het zit het speciaal aΨgccgΨacg gecodeerde mrna volkomen veilig.

Maar heb je ook een echte bron ipv jouw notities?
Цой жив
pi_208959010
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 20:19 schreef Monomeism het volgende:

[..]
[..]

Totdat de cel spike eiwitten maakt, en dan is die de klos.
Want anders dan jij suggereert staat het immuunsysteem dat niet toe.
pi_208959822
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 20:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb het ook maar van o.a. een emeritus hoogleraar experimentele immunologie hoor.

quote:

Nee, dat is onzin.
Te zware antistoffen.
Hoe verzin je het.
Ik verzin helemaal niks. Je kan antistoffen niet zomaar op 1 hoop gooien.
Ik weet dat men hier als een soort van verblinde Noord Koreaan braaf NPO, en angstige persconferenties blijft kijken maar het is echt geen frikandel.

Om te beginnen synthetiseert deze vaccinatie o.a. IGG1 ipv het mildere IGA dat normaal gesproken voor luchtwegen en verkoudheid problemen als antistof dient.
IGG1 wil je niet in je bronchiën en longen als antistof wanneer je slechts een simpele luchtweg infectie hebt.

En dat is er maar 1 die te zwaar is en die weefsels beschadigen.

De juiste richting en juiste afgestemde werking zijn een noodzaak

Er zijn: Antistoffen tegen bacteriën
Er zijn: Cytotoxische cellen tegen o.a. virussen

Cytokinen zijn uit balans.

Voorbeeld:
Het oplosbare stukje eiwit S1 van het spike dat na vaccinatie gevonden word in de bloedsomloop dat zorgt ervoor dat het cytokine IL8 (IL8 is een ‘zwaar cytokine’ die normaal tegen lokale ontstekingen en wonden behoort te strijden) nu een eiwit genaamd de neutrofiel aanstuurt om letterlijk bleekwater te maken. Dat wil je niet in je celwanden van je aderen hebben.

Maar ja als het er eenmaal zit zou ik ook niet graag achteraf willen weten dat al dat geprik een totaal verkeerde beslissing is geweest
― Thomas Sowell
pi_208959984
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 20:21 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Maar heb je ook een echte bron ipv jouw notities?
Heb jij betrouwbare dan? Behalve de goedgekeurde bronnen van Albert Bourla en Bill Gates.
Haha.

Ik heb die. Basis cursus immunologie.
Piere Capel heeft zo'n cursus op YouTube
De ervaring leert dat bronnen niet serieus genomen worden door diegenen die de prikken reeds binnen hebben zitten.
Ik begrijp dat wel..

Allen die tegen de WHO ingaan worden niet serieus genomen
Nooit opgevallen dat jullie uit 1 bron tappen?

Mits ze zijn gecheckt door NU.nl is het Nep nieuws

Hou toch op.
― Thomas Sowell
pi_208960369
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 20:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, maar die ten dode opgeschreven cel heeft een verlaagde interferon response ook nog, dus omliggende cellen geven geen of nauwelijks een reactie op de doodstrijd van die cel en als ik het uit m'n hoofd goed begrepen heb doen T cellen (vooral CD8) niet helemaal wat ze moeten doen.

Ik heb al eerder gezegd dat je zelf op onderzoek moet uitgaan en je richten tot de experts.
Ik kan hetgeen ik denk geleerd te hebben over deze materie niet 1 op 1 hier neer typen. Dat kun jij ook niet.
Het is dus mogelijk dat ik net als iedereen zinnen foutief neerzet of dat ze onvolledig zijn.
Op FOK kan je sparren met elkaars onzin maar je kunt nooit winnen van de feiten.
Of van de bronnen.
― Thomas Sowell
pi_208960812
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 21:28 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Klopt, maar die ten dode opgeschreven cel heeft een verlaagde interferon response ook nog, dus omliggende cellen geven geen of nauwelijks een reactie op de doodstrijd van die cel en als ik het uit m'n hoofd goed begrepen heb doen T cellen (vooral CD8) niet helemaal wat ze moeten doen.

Ik heb al eerder gezegd dat je zelf op onderzoek moet uitgaan en je richten tot de experts.
Ik kan hetgeen ik denk geleerd te hebben over deze materie niet 1 op 1 hier neer typen. Dat kun jij ook niet.
Het is dus mogelijk dat ik net als iedereen zinnen foutief neerzet of dat ze onvolledig zijn.
Op FOK kan je sparren met elkaars onzin maar je kunt nooit winnen van de feiten.
Of van de bronnen.
Ik beb me er wel in verdiept, maar herken totaal niets van wat je schrijft daarin.
Ik vind het beeld dat je schetst ook niet overeen komen met de praktijk, waarbij meer dan een miljard mRNA vaccins zijn gezet en het percentage letsel door vaccinatie uiterst klein is.
Als het vaccin echt maandenlang actief moet dat toch effect hebben gehad.
En dat zien we niet.
Wat we juist zien is bescherming juist binnen enkele maanden af neemt, omdat het immuunsysteem kortstondig te maken heeft gehad met de spike producerende cellen en daarom na verloop van tijd geen antistoffen meer aanmaakt.

Dat je eerder stelde dat het complementaire immuunsysteem er voor zorgt dat het vaccin zich altijd door het hele lichaam verspreid doet wel mijn wenkbrauwen fronsen ten aanzien je interpretatie van de informatie die je hebt onderzocht.
pi_208960917
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 21:00 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik heb het ook maar van o.a. een emeritus hoogleraar experimentele immunologie hoor.
[..]
Ik verzin helemaal niks. Je kan antistoffen niet zomaar op 1 hoop gooien.
Ik weet dat men hier als een soort van verblinde Noord Koreaan braaf NPO, en angstige persconferenties blijft kijken maar het is echt geen frikandel.

Om te beginnen synthetiseert deze vaccinatie o.a. IGG1 ipv het mildere IGA dat normaal gesproken voor luchtwegen en verkoudheid problemen als antistof dient.
IGG1 wil je niet in je bronchiën en longen als antistof wanneer je slechts een simpele luchtweg infectie hebt.

En dat is er maar 1 die te zwaar is en die weefsels beschadigen.

De juiste richting en juiste afgestemde werking zijn een noodzaak

Er zijn: Antistoffen tegen bacteriën
Er zijn: Cytotoxische cellen tegen o.a. virussen

Cytokinen zijn uit balans.

Voorbeeld:
Het oplosbare stukje eiwit S1 van het spike dat na vaccinatie gevonden word in de bloedsomloop dat zorgt ervoor dat het cytokine IL8 (IL8 is een ‘zwaar cytokine’ die normaal tegen lokale ontstekingen en wonden behoort te strijden) nu een eiwit genaamd de neutrofiel aanstuurt om letterlijk bleekwater te maken. Dat wil je niet in je celwanden van je aderen hebben.

Maar ja als het er eenmaal zit zou ik ook niet graag achteraf willen weten dat al dat geprik een totaal verkeerde beslissing is geweest
Ook een beetje een rare uitspraak.

Als de prik echt zo verkeerd uitvalt, dan zou dat toch merkbare gevolgen moeten hebben.
En die zijn er niet.

Verder moet je je niet vergissen in het complementaire immuunsysteem. Dat zit dusdanig complex in elkaar dat de wetenschap er nog heel weinig van weet.
Om dan harde conclusies te vellen over de opbouw bepaalde antistoffen gaat dan nogal ver.
Dat moet dan heel goed onderbouwd worden.

Bijvoorbeeld dat er bleekwater (natriumhypochloriet) ontstaat in de celwanden van je aderen door een antistof, dat is nogal een bewering.
pi_208960968
quote:

Het, het complement systeem is onderdeel van je immuunsysteem, niet van het vaccin.
Het vaccin kan zich verspreiden door het lichaam als deze in je bloedbaan wordt gespoten. Anders blijft het lokaal in je bovenarm. Als je denkt dat het complement system het vaccin door het hele lichaam verspreid, dan heb je niet begrepen hoe het immuunsysteem werkt.
Zou ook niet best zijn als het immuunsysteem zelf een lokale infectie door het hele lichaam sleept.
Waar zeg ik dat dat "complement" een onderdeel van het 'vaccin' zou zijn? Dat molecuul zit reeds in ontelbare miljarden hoeveelheden in je lichaam. Een lokale infectie wordt dan ook gewoon lokaal aangepakt en word helemaal niet "meegesleept" in je lichaam omdat je lichaam (door factor H geremd) geen complement activatie (cascade reactie) kan veroorzaken. Verder maken virussen op natuurlijke wijze geen kans zo ver het lichaam in te gaan zonder dat klote bolletje met dat gemodificeerd spike in die prik

Een cascade reactie verwijd al-tijd de bloedvaten dus als je de prik krijgt dan verdwijnen er in dat gebied tegelijkertijd talloze nano-lipiden in je bloedbaan. Vraag dat Sucharit Bhakdi maar in plaats van Ab Oosterhuis.
― Thomas Sowell
pi_208961149
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 22:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld dat er bleekwater (natriumhypochloriet) ontstaat in de celwanden van je aderen door een antistof, dat is nogal een bewering.
Serieus..... :')

Dat is geen bewering. Dat is de normale biochemie en werking van jouw immuunsysteem. In dit specifieke geval vergist het immuunsysteem zich echter in de bestrijdings stofjes.
― Thomas Sowell
pi_208962338
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 21:07 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Heb jij betrouwbare dan? Behalve de goedgekeurde bronnen van Albert Bourla en Bill Gates.
Haha.

Ik heb die. Basis cursus immunologie.
Piere Capel heeft zo'n cursus op YouTube
De ervaring leert dat bronnen niet serieus genomen worden door diegenen die de prikken reeds binnen hebben zitten.
Ik begrijp dat wel..

Allen die tegen de WHO ingaan worden niet serieus genomen
Nooit opgevallen dat jullie uit 1 bron tappen?

Mits ze zijn gecheckt door NU.nl is het Nep nieuws

Hou toch op.
https://www.frontiersin.o(...)ell.2021.789427/full
quote:
Ψ is a naturally occurring modified nucleotide with unique chemical properties and that Ψ is also highly abundant and naturally widespread in virtually all RNAs of all cells

Upon entering cells, unmodified IVT mRNA becomes intrinsically immunogenic ... they found that incorporating Ψ, as a replacement of uridine, into the IVT mRNA could suppress this immune response mechanism
https://www.sciencedirect(...)ii/S0958166921001932
quote:
Non-modified mRNA molecules are recognized by cellular RNA sensors which result in innate immunity activation [1,2]. While activation of innate immune pathways can be advantageous in the context of vaccination by serving as an adjuvant, these innate immune responses may also be detrimental to mRNA therapy, since they dramatically reduce mRNA translation

incorporation of naturally occurring, chemically modified nucleosides such as pseudouridine (Ψ), thiouridine (s2U), and 5-methylcytidine (m5C) resulted in a significant reduction in the immunogenicity of the mRNA [5]. Most importantly, several studies demonstrated that incorporation of modified nucleosides resulted in enhanced stability of the RNA molecule, and increased protein translation
https://academic.oup.com/nar/article/50/13/7202/6471845
quote:
The problem of instability and immunogenicity of mRNA, which initially precluded its therapeutic use, has been largely solved by incorporating natural base modifications, such as pseudouridine (Ψ), N1-methyl-pseudouridine (N1mΨ), 5-methyl cytosine (5mC), N6-methyl adenosine (m6A) and 2-thiouridine (s2U), into mRNA

Most importantly, modified nucleosides in mRNA lessen innate antiviral response by preventing the activation of RNA-dependent protein kinase (PKR) (14,15). PKR, among other cellular functions, represses translation under conditions of cellular stress or virus infection
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3241635/
quote:
In vitro transcribed RNA containing modified nucleosides has been shown to be less stimulatory to several host defense RNA sensors, including protein kinase R (PKR), toll-like receptor (TLR)3, TLR7, TLR8 and retinoic acid-inducible gene I (RIG-I) (5–8). We previously reported the production of in vitro transcribed mRNA in which every uridine is replaced by pseudouridine (Ψ-mRNA) and found that protein expression from Ψ-mRNA is higher than from unmodified in vitro transcribed mRNA (9), and this enhanced translation is due in part to reduced activation of PKR by Ψ-mRNA

Here, we report that the presence of modified nucleosides in RNA has two effects on the 2-5A pathway. Certain unmodified in vitro transcribed mRNAs activate OAS, resulting in rRNA cleavage and reduced translation. Additionally, unmodified RNA is more rapidly cleaved by activated RNase L. In contrast, RNAs containing certain modified nucleosides fail to activate OAS and are resistant to cleavage by RNase L. Modified RNA is therefore identified as a distinguishing pattern for 2-5A system activity.

Ψ-modified RNAs had longer half-lives than unmodified RNAs in RRL (Figure 4A). Similarly, in HEK293T cells the half-life of Ψ-modified firefly luciferase RNA increased ~2-fold to 6.1 h compared to 3.2 h for unmodified RNA
De reden van deze mRNA modificaties zijn het onderdrukken van de immunorespons op het vreemde mRNA, en de eiwitsynthese vergroten.

Het ging mij om jouw claim, dat de Ψ modificatie er voor zorgt dat het mRNA dusdanig beschermd wordt dat het maanden na de vaccinatie nog aanwezig is in het lichaam, zo bizar klinkt, dat ik daar ben een goede bron voor wil zien. Dus een betere bron dan alleen jouw notities.
Цой жив
pi_208963249
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 23:56 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

De reden van deze mRNA modificaties zijn het onderdrukken van de immunorespons op het vreemde mRNA, en de eiwitsynthese vergroten.

Het ging mij om jouw claim, dat de Ψ modificatie er voor zorgt dat het mRNA dusdanig beschermd wordt dat het maanden na de vaccinatie nog aanwezig is in het lichaam, zo bizar klinkt, dat ik daar ben een goede bron voor wil zien. Dus een betere bron dan alleen jouw notities.
Niet mijn claim. Daar heb ik geen papieren voor.

Ik heb die notities van jou ook maar even via DeepL naar Nederlands vertaald en tussen mijn notities gezet.
Handig en dank.

Het was ook ff zoeken zo op de vroege ochtens. Hier een Emeritus hoogleraar experimentele immunologie die het voor een gedeelte uitlegt.
Of claimt zo je wilt. Op 2 minuten in de video.

Zo, drukke dag voor de boeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 01-05-2023 06:16:48 ]
― Thomas Sowell
pi_208963266
p.s. Hij heeft het erover dat het na 1 maand af breekt. Het is een wat oudere video. Later werd duidelijk dat het na 9 maanden bij iemand nog actief is geweest. Dat moet ook te vinden zijn. Zo nu ga ik naar m'n werk. :)
― Thomas Sowell
pi_208963316
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 22:05 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat dat "complement" een onderdeel van het 'vaccin' zou zijn? Dat molecuul zit reeds in ontelbare miljarden hoeveelheden in je lichaam. Een lokale infectie wordt dan ook gewoon lokaal aangepakt en word helemaal niet "meegesleept" in je lichaam omdat je lichaam (door factor H geremd) geen complement activatie (cascade reactie) kan veroorzaken. Verder maken virussen op natuurlijke wijze geen kans zo ver het lichaam in te gaan zonder dat klote bolletje met dat gemodificeerd spike in die prik

Een cascade reactie verwijd al-tijd de bloedvaten dus als je de prik krijgt dan verdwijnen er in dat gebied tegelijkertijd talloze nano-lipiden in je bloedbaan. Vraag dat Sucharit Bhakdi maar in plaats van Ab Oosterhuis.
Dat virussen alleen lokaal kunnen besmetten en niet door het hele lichaam kunnen reizen is onzin.
pi_208963331
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 06:07 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Niet mijn claim. Daar heb ik geen papieren voor.

Ik heb die notities van jou ook maar even via DeepL naar Nederlands vertaald en tussen mijn notities gezet.
Handig en dank.

Het was ook ff zoeken zo op de vroege ochtens. Hier een Emeritus hoogleraar experimentele immunologie die het voor een gedeelte uitlegt.
Of claimt zo je wilt. Op 2 minuten in de video.

Zo, drukke dag voor de boeg.
Het is een leuk verhaal, maar dat zou betekenen dat dat vetbolletje helemaal niet nodig is.
Dat vetbolletje is namelijk bedoeld om te voorkomen dat het mRNA onmiddellijk wordt afgebroken. Als het maanden duurt voordat het kan worden afgebroken, dan heeft de mRNA geen bescherming nodig.

Verder ook raar dat het lichaam de mRNA alleen op de plaats van de U kan afbreken en de rest van de streng niet.
pi_208963637
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 22:05 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Nou, je zegt niet dat het in het vaccin zit, maar suggereert hier wel dat het complement system er bij iedereen voor zorgt dat het vaccin niet in de bovenarm spier blijft.

quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 19:22 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Iedereen heet een complement systeem. Dus ja. In alle gevallen.
[..]
En hier suggereer je ook dat immuunsysteem zelf de infectie altijd door het hele lichaam verspreid:

Een cascade reactie verwijd al-tijd de bloedvaten dus als je de prik krijgt dan verdwijnen er in dat gebied tegelijkertijd talloze nano-lipiden in je bloedbaan

Dat zou niet best zijn, want dan wordt dus elk ontstoken wondje, elke blaasontsteking, etc meteen een scepsis.

Wat het complement system doet is signaal eiwitten produceren die het immuunsysteem activeren. En 1 van de reacties van het immuunsysteem is het verwijden van de bloedvaten, zodat er sneller en gemakkelijker materiaal naar de geïnfecteerde plek kan worden getransporteerd om de infectie te bestrijden. Gevolg daarvan is dat de plek gaat opzetten, doordat er meer vocht naar het gebied wordt getransporteerd.

Dat is wat anders dan de bloedvaten verwijden zodat de infectie gemakkelijker via de bloedvaten zich door het hele lichaam kan verspreiden.
  maandag 1 mei 2023 @ 10:27:00 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208964733
Als ik het zo goed begrijp, zou dus na vaccinatie je immuunsysteem dusdanig zijn aangetast dat voor de gene die gevaccineerd zou zijn een normaal griepje al fataal zou moeten zijn.
Ongeacht leeftijd.

Nou moet ik zeggen het lijkt me eerder dat ons immuunsysteem al dusdanig is aangetast door onze leefstijl door de afgelopen laten we zeggen 100 jaar we zitten gewoon tegenwoordig veel meer binnen voor een warme kachel.
En we lossen dit dan weer op doormiddel van medicatie en vaccinaties.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208970205
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 06:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat virussen alleen lokaal kunnen besmetten en niet door het hele lichaam kunnen reizen is onzin.
Dank je voor 1/5 wijsheid. Ik zal het doorgeven aan de experts die het willen horen als ik ze tegenkom.

quote:
Het is een leuk verhaal
Een leuk verhaal van een Emeritus hoogleraar experimentele immunologie.
Voor mij is het inderdaad slechts een verhaal. Ik ben een toeschouwer van dit tafereel
Voor mij een theorie en noodzakelijke interesse.
Er veranderd voor mij niets daar ik zelf geen deel uitmaak van het experiment.

quote:
maar dat zou betekenen dat dat vetbolletje helemaal niet nodig is.
Je trekt halfzachte conclusies en valt in herhaling over dingen waar ik al een antwoord heb gegeven.
En waar je ze zelfs hebt gequote. Dan val ik ook maar even in herhaling.

De vetbolletjes zijn nodig omdat dit mrna buiten de cel direct vermorzeld zou worden. Wanneer het eenmaal als een paard van troje in de cellen zit dan lost het bolletje op en na oplossing van de nano begint het rna transcriptie proces pas.

De grote vraag van belang is hier: Waar zijn al die vele miljarden ingespoten bolletjes nu precies gebleven na de prik? In de arm? Eh, nee.

quote:
Dat vetbolletje is bedoeld om te voorkomen dat het mRNA onmiddellijk wordt afgebroken.
No shit Sherlock…

quote:
Als het maanden duurt voordat het kan worden afgebroken, dan heeft de mRNA geen bescherming nodig.
Niks “als” en “dan”.
Je trekt je eigen conclusies zonder aanleiding.
- Zonder bescherming bereiken buiten de cellen die vele miljarden gemodificeerd mrna je cellen helemaal niet vanwege het molecuul c3 dat buiten de cellen in ontelbare hoeveelheden rond zwemt.
- Maar dat wist je al.

quote:
Verder ook raar dat het lichaam de mRNA alleen op de plaats van de U kan afbreken en de rest van de streng niet.
Ik zou het niet weten. Ik werk niet op het LAB. Ik weet niets van genetische manipulatie met ribosomen of hoe dat tot stand komt. Vraag het aan een expert zou ik zeggen. Beter nog: Laat de experts het uitvechten en pak zelf de popcorn.

Helaas gebeurd dat niet omdat door een eerlijke dialoog het hele medische kul-verhaal volkomen in elkaar zal lazeren. Ik bemerk al drie jaar geen openlijke wetenschappelijke inhoudelijke discussie of argumentatie debat tussen wetenschappers. En dat stonk vanaf dag 1. Ik ben maar wat blij met mijn gezonde argwaan. Wetenschappers en experts met kritiek worden weggehouden uit de media, en worden politiek volkomen onterecht de mond gesnoerd. Maar ga je op onderzoek uit dan zij zijn vaak zeer kundig in hun vak en lees je de CV's en titels en lees je respectievelijk teksten waar staat: PhD, Yale, Harvard, of Department of Microbiology and Immunology at Stanford University School of Medicine etc.etc.

Maar ze mogen niet aan het woord komen.

Experts die wetenschappelijk gewoon 100% vakkundig bezig zijn daar waar het kennis betreft over immunologie, virologie en biochemie, etc.etc. en die op allerlei ernstige risico’s voor de natuurlijke immunologische werking op allerlei ernstige problemen zijn gestuit met betrekking tot het injecteren met mrna. Vragenstellers en elk tegengeluid worden systematisch gedemoniseerd. Cijfers worden koortsachtig achtergehouden en zeer verdacht geweigerd. Na drie jaar liegen en bedriegen dmv zware propaganda, censuur, polarisatie, angst zaaien, mensen uit elkaar drijven……Wakker worden is een understatement.

quote:
Nou, je zegt niet dat het in het vaccin zit, maar suggereert hier wel dat het complement system er bij iedereen voor zorgt dat het vaccin niet in de bovenarm spier blijft.
Ik suggereer helemaal niets. Dit is vastgesteld. Het blijft niet in je bovenarm. Het gaat je bloedbaan in vanwege het cascade effect waar iedere keer wanneer een “niet lichaams eigen stof” wordt gedetecteerd en in gang gezet door het complement (c3)

En of dat nu een splinter in je vinger is, of dat je met je voet in glas of een spijker trapt, of dat er miljarden nano partikels in je spierweefsel worden gespoten die daarop een onmiddellijke cascade reactie veroorzaken, dat maakt helemaal niets uit. Jouw bloedvaten gaan onmiddellijk open staan. Punt is dat er overal door het lichaam nano partikels zijn verspreid via de bloedsomloop die zich versmelten met cel weefsel dat het maar tegen komt.

quote:
En hier suggereer je ook dat immuunsysteem zelf de infectie altijd door het hele lichaam verspreid:
Ik doe niet aan suggereren. Het is 1 op 1 info. Wat men ermee doet moet men zelf weten.
Ik heb het ook helemaal niet over hoe en op welke wijze virussen worden verspreid in het lichaam. Dat zijn geïnfecteerde cellen die andere cellen besmetten namelijk. Hier gaat het over de cascade reactie op het endotheel en wat dat precies doet met de miljarden aan vetbolletjes rond de locatie van de prik.

quote:
Dat zou niet best zijn, want dan wordt dus elk ontstoken wondje, elke blaasontsteking, etc meteen een scepsis.
Je hebt het over 2 verschillende dingen. Ik heb het over de nano’s.
Niet over virussen. Een virus wordt altijd lokaal bestreden, en wel daar waar de ontsteking(en) zich bevind(en). Virussen gaan niet via de weg van het endotheel

Een ontsteking activeert geen C5a reactie. Het krijgt daar door “factor H” helemaal geen enkele kans toe.
Een virus komt niet zo diep en ver zoals die nano’s.

quote:
Wat het complement system doet is signaal eiwitten produceren die het immuunsysteem activeren.
Het immuunsysteem is vanaf het moment van het inspuiten van de nano’s
al lang geactiveerd en het doet op dat moment zo-veel dingen tegelijk dat ik daar geen zinnig woord over kan zeggen om de doodeenvoudige reden dat ik daarover te weinig weet. Maar … gelukkig kan ik er op mijn gemak voor kiezen daar meer over te willen weten. Om te leren blijf ik doorgaans ver weg van FOK en verdwijn ik samen met de experts en klokkenluiders naar Rumble of Bitchute.
Keuzes keuzes… Je maakt ze helemaal zelf.
Dat wil zeggen: zo zou het moeten zijn.
De overheid verbied je het na-denken.
En verbied de discussie.

Velen hebben helaas de dwang middelen en het fake news van de overheid niet kunnen weg lachen vanwege alle helaas “niet herkende onzin” en zijn zomaar, zonder verder onderzoek of vragen in de GGD prik rij gaan staan.
Omdat ze op vakantie wilden, naar MacDonald, een concert, een baantje, etc. etc.

Ik ga eens even lekker eten nu.
Niet rot bedoeld als ik zeg: Zoek het zelf maar even uit.
Tot een andere keer maar weer. :)
― Thomas Sowell
pi_208971777
quote:
Ik suggereer helemaal niets. Dit is vastgesteld. Het blijft niet in je bovenarm. Het gaat je bloedbaan in vanwege het cascade effect waar iedere keer wanneer een “niet lichaams eigen stof” wordt gedetecteerd en in gang gezet door het complement (c3)

En of dat nu een splinter in je vinger is, of dat je met je voet in glas of een spijker trapt, of dat er miljarden nano partikels in je spierweefsel worden gespoten die daarop een onmiddellijke cascade reactie veroorzaken, dat maakt helemaal niets uit. Jouw bloedvaten gaan onmiddellijk open staan. Punt is dat er overal door het lichaam nano partikels zijn verspreid via de bloedsomloop die zich versmelten met cel weefsel dat het maar tegen komt
Dus je beweert gewoon dat als ik in een splinter sta, mijn immuunsysteem zo ongelooflijk dom is om de micro organismen die binnen zijn gedrongen zo snel mogelijk door mijn lichaam te verspreiden, wat dus betekent dat ik een scepsis krijgt
.

Tja, je kunt desnoods Einstein erbij halen, dat betekent niet dat wat je zegt juist is.
Volgens mij begrijp je gewoon niet hoe het werkt.

Weet je überhaupt wel wat bedoeld wordt met cascade effect?
pi_208972066
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 18:45 schreef Monomeism het volgende:
Een leuk verhaal van een Emeritus hoogleraar experimentele immunologie.

Hij kan dat wel zeggen, maar toch zie ik graag een wetenschappelijk onderzoek waar gesteld wordt dat N1-methylpseudouridine het mRNA tot maandenlang beschermd tegen afbraak.
Цой жив
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')