MSM hoor je er amper over.quote:Enorme drukte bij uitvaartondernemers: ‘Dit is geen sprint meer, dit is een marathon’
Uitvaartondernemers hebben het de laatste maanden stukken drukker dan anders, zonder dat daar een duidelijke verklaring voor is. ,,Wij zitten in de vijfde versnelling, dit is geen sprint meer, dit is een marathon”, zegt Martijn van de Koolwijk van DELA, de grootste uitvaartverzorger in Nederland.
Het breekt juist heel snel af, wat de reden is waarom het verpakt zit in een vetbolletje, en de vaccins van oa Janssen en AstraZeneca gebruik maken van virussen om de lading ongeschonden af te leveren.quote:Op zondag 30 april 2023 19:28 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Aminozuren volgorde dingetje.
Het is code he? Iets veranderd en het doet totaal iets anders
In de transcriptie zijn in de “nucleotide” stikstof en koolstof van plaats verwisseld.
Daarom breekt het niet of moeilijk af.
Haha als het zich buiten de miljarden vetbolletjes waagt word het verslonden. Het bolletje is slechts bedoeld het ongeschonden in je cellen af te leveren. Daar begint de klus pas. Je haalt het een en ander door elkaar.quote:Op zondag 30 april 2023 19:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het breekt juist heel snel af, wat de reden is waarom het verpakt zit in een vetbolletje, en de vaccins van oa Janssen en AstraZeneca gebruik maken van virussen om de lading ongeschonden af te leveren.
Het doel van N1-methyl-pseudouridine is om te voorkomen dat het vreemde mRNA het immuunsysteem doet aanslaan, dit zorgt namelijk voor een ongewenste immunorespons en het remt de eiwitsynthese in de cel, waardoor het vaccin minder effectief is. Het heeft geen groot effect op de natuurlijk RNA-afbraak.quote:Op zondag 30 april 2023 19:05 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie bronnen niet verder mogen reiken dan die je door van mijn part Ernst Kuipers worden verordent en afgebakend. Als Rutte zegt buig, dan vragen velen alleen maar hoe diep.
Uit mijn genoteerde informatie haal ik:
Waarom het moeilijk tot niet afbreekt
De boosdoener is hier kennelijk:
N1-methyl-Pseudouridine (N1-methyl-Ψ)
In het via het mrna door de ribosoom geproduceerde rijtje aminozuren dat het spike eiwit moet gaan vormen - (voorbeeld-> augccguacg) van de nucleotide, daarin is overal de "u" (uridine) vervangen door een "Ψ" (pseudo uridine) voorbeeld --> aΨgccgΨacg
In deze mrna is in de transcriptie 178 keer de "u" vervangen met een "Ψ"
Het gevolg is dat mrna spike kan produceren maar zeer moeilijk kan worden afgebroken.
Ga hier maar mee naar een bio chemicus want dat is wat dit is.
Klopt.quote:Op zondag 30 april 2023 19:54 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Haha als het zich buiten de miljarden vetbolletjes waagt word het verslonden.
Ja, omdat zonder dat bolletje sloopt je immuunsysteem het mRNA vrijwel onmiddellijk.quote:Het bolletje is slechts bedoeld het ongeschonden in je cellen af te leveren.
Nee, jij beweert dat het mRNA niet kapot te krijgen is, en nu geef je toe dat het bescherming nodig heeft om ongeschonden in de cel te belanden.quote:Je haalt het een en ander door elkaar.
Het, het complement systeem is onderdeel van je immuunsysteem, niet van het vaccin.quote:Op zondag 30 april 2023 19:22 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Iedereen heet een complement systeem. Dus ja. In alle gevallen.
[..]
Dus hier niet van toepassing.quote:Nano betekend klein. Zodat ze passen voor het doel waarvoor ze zijn bedoeld dus.
[..]
Er zitten geen nanos in cellen verstopt.quote:Antistoffen in de bloedbaan en nanano's binnen de cellen verstopt zijn een heel ander serieus verhaal
[..]
Nee, dat is onzin.quote:Aansturing van veel te zware en verkeerde anti stoffen. Het oplosbare stukje eiwit S1 van spike in de bloedbaan geeft veel problemen
[..]
Nee, het is voor het lichaam gewoon de normaalste zaak van de wereld.quote:Klopt. Maar hoe? Het blijft ingrijpen met de verkeerde balans.
[..]
Nee, gewoon niet.quote:Helaas wel. Niet volgens je grote transparante zorgmedewerker vriend Ernst Kuipers
[..]
Wat ook onzin is.quote:Nee vooral niet zelf onderzoeken. Die les heb je goed onthouden van de WHO
Maar een onzin verhaal van Hugo met z'n frikandellenverhaal en iedereen stond in de rij.
[..]
Tot nu toe zie ik geen enkele feiten langs komen.quote:Ik heb ze niet. Ik hou me niet bezig met meningen en anders vermeld ik dat wel. Jouw wilde verhaal dus.
Ja en? Dat heeft het ook. En eenmaal binnen zit het zit het speciaal aΨgccgΨacg gecodeerde mrna volkomen veilig.quote:Op zondag 30 april 2023 20:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ja, omdat zonder dat bolletje sloopt je immuunsysteem het mRNA vrijwel onmiddellijk.
[..]
Nee, jij beweert dat het mRNA niet kapot te krijgen is, en nu geef je toe dat het bescherming nodig heeft om ongeschonden in de cel te belanden.
Eh jawel. Daarom ben jij geprikt en ik nietquote:Je weet zelf dus niet waarover je het hebt.
Maar heb je ook een echte bron ipv jouw notities?quote:Op zondag 30 april 2023 20:19 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja en? Dat heeft het ook. En eenmaal binnen zit het zit het speciaal aΨgccgΨacg gecodeerde mrna volkomen veilig.
Totdat de cel spike eiwitten maakt, en dan is die de klos.quote:Op zondag 30 april 2023 20:19 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja en? Dat heeft het ook. En eenmaal binnen zit het zit het speciaal aΨgccgΨacg gecodeerde mrna volkomen veilig.
[..]
Ik heb het ook maar van o.a. een emeritus hoogleraar experimentele immunologie hoor.quote:Op zondag 30 april 2023 20:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Totdat de cel spike eiwitten maakt, en dan is die de klos.
Want anders dan jij suggereert staat het immuunsysteem dat niet toe.
Ik verzin helemaal niks. Je kan antistoffen niet zomaar op 1 hoop gooien.quote:Op zondag 30 april 2023 20:10 schreef Wantie het volgende:
Nee, dat is onzin.
Te zware antistoffen.
Hoe verzin je het.
Heb jij betrouwbare dan? Behalve de goedgekeurde bronnen van Albert Bourla en Bill Gates.quote:Op zondag 30 april 2023 20:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar heb je ook een echte bron ipv jouw notities?
Klopt, maar die ten dode opgeschreven cel heeft een verlaagde interferon response ook nog, dus omliggende cellen geven geen of nauwelijks een reactie op de doodstrijd van die cel en als ik het uit m'n hoofd goed begrepen heb doen T cellen (vooral CD8) niet helemaal wat ze moeten doen.quote:Op zondag 30 april 2023 20:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Totdat de cel spike eiwitten maakt, en dan is die de klos.
Want anders dan jij suggereert staat het immuunsysteem dat niet toe.
Ik beb me er wel in verdiept, maar herken totaal niets van wat je schrijft daarin.quote:Op zondag 30 april 2023 21:28 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Klopt, maar die ten dode opgeschreven cel heeft een verlaagde interferon response ook nog, dus omliggende cellen geven geen of nauwelijks een reactie op de doodstrijd van die cel en als ik het uit m'n hoofd goed begrepen heb doen T cellen (vooral CD8) niet helemaal wat ze moeten doen.
Ik heb al eerder gezegd dat je zelf op onderzoek moet uitgaan en je richten tot de experts.
Ik kan hetgeen ik denk geleerd te hebben over deze materie niet 1 op 1 hier neer typen. Dat kun jij ook niet.
Het is dus mogelijk dat ik net als iedereen zinnen foutief neerzet of dat ze onvolledig zijn.
Op FOK kan je sparren met elkaars onzin maar je kunt nooit winnen van de feiten.
Of van de bronnen.
Ook een beetje een rare uitspraak.quote:Op zondag 30 april 2023 21:00 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van o.a. een emeritus hoogleraar experimentele immunologie hoor.
[..]
Ik verzin helemaal niks. Je kan antistoffen niet zomaar op 1 hoop gooien.
Ik weet dat men hier als een soort van verblinde Noord Koreaan braaf NPO, en angstige persconferenties blijft kijken maar het is echt geen frikandel.
Om te beginnen synthetiseert deze vaccinatie o.a. IGG1 ipv het mildere IGA dat normaal gesproken voor luchtwegen en verkoudheid problemen als antistof dient.
IGG1 wil je niet in je bronchiën en longen als antistof wanneer je slechts een simpele luchtweg infectie hebt.
En dat is er maar 1 die te zwaar is en die weefsels beschadigen.
De juiste richting en juiste afgestemde werking zijn een noodzaak
Er zijn: Antistoffen tegen bacteriën
Er zijn: Cytotoxische cellen tegen o.a. virussen
Cytokinen zijn uit balans.
Voorbeeld:
Het oplosbare stukje eiwit S1 van het spike dat na vaccinatie gevonden word in de bloedsomloop dat zorgt ervoor dat het cytokine IL8 (IL8 is een ‘zwaar cytokine’ die normaal tegen lokale ontstekingen en wonden behoort te strijden) nu een eiwit genaamd de neutrofiel aanstuurt om letterlijk bleekwater te maken. Dat wil je niet in je celwanden van je aderen hebben.
Maar ja als het er eenmaal zit zou ik ook niet graag achteraf willen weten dat al dat geprik een totaal verkeerde beslissing is geweest
Waar zeg ik dat dat "complement" een onderdeel van het 'vaccin' zou zijn? Dat molecuul zit reeds in ontelbare miljarden hoeveelheden in je lichaam. Een lokale infectie wordt dan ook gewoon lokaal aangepakt en word helemaal niet "meegesleept" in je lichaam omdat je lichaam (door factor H geremd) geen complement activatie (cascade reactie) kan veroorzaken. Verder maken virussen op natuurlijke wijze geen kans zo ver het lichaam in te gaan zonder dat klote bolletje met dat gemodificeerd spike in die prikquote:Op zondag 30 april 2023 20:10 schreef Wantie het volgende:
Het, het complement systeem is onderdeel van je immuunsysteem, niet van het vaccin.
Het vaccin kan zich verspreiden door het lichaam als deze in je bloedbaan wordt gespoten. Anders blijft het lokaal in je bovenarm. Als je denkt dat het complement system het vaccin door het hele lichaam verspreid, dan heb je niet begrepen hoe het immuunsysteem werkt.
Zou ook niet best zijn als het immuunsysteem zelf een lokale infectie door het hele lichaam sleept.
Serieus.....quote:Op zondag 30 april 2023 22:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat er bleekwater (natriumhypochloriet) ontstaat in de celwanden van je aderen door een antistof, dat is nogal een bewering.
https://www.frontiersin.o(...)ell.2021.789427/fullquote:Op zondag 30 april 2023 21:07 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Heb jij betrouwbare dan? Behalve de goedgekeurde bronnen van Albert Bourla en Bill Gates.
Haha.
Ik heb die. Basis cursus immunologie.
Piere Capel heeft zo'n cursus op YouTube
De ervaring leert dat bronnen niet serieus genomen worden door diegenen die de prikken reeds binnen hebben zitten.
Ik begrijp dat wel..
Allen die tegen de WHO ingaan worden niet serieus genomen
Nooit opgevallen dat jullie uit 1 bron tappen?
Mits ze zijn gecheckt door NU.nl is het Nep nieuws
Hou toch op.
https://www.sciencedirect(...)ii/S0958166921001932quote:Ψ is a naturally occurring modified nucleotide with unique chemical properties and that Ψ is also highly abundant and naturally widespread in virtually all RNAs of all cells
Upon entering cells, unmodified IVT mRNA becomes intrinsically immunogenic ... they found that incorporating Ψ, as a replacement of uridine, into the IVT mRNA could suppress this immune response mechanism
https://academic.oup.com/nar/article/50/13/7202/6471845quote:Non-modified mRNA molecules are recognized by cellular RNA sensors which result in innate immunity activation [1,2]. While activation of innate immune pathways can be advantageous in the context of vaccination by serving as an adjuvant, these innate immune responses may also be detrimental to mRNA therapy, since they dramatically reduce mRNA translation
incorporation of naturally occurring, chemically modified nucleosides such as pseudouridine (Ψ), thiouridine (s2U), and 5-methylcytidine (m5C) resulted in a significant reduction in the immunogenicity of the mRNA [5]. Most importantly, several studies demonstrated that incorporation of modified nucleosides resulted in enhanced stability of the RNA molecule, and increased protein translation
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3241635/quote:The problem of instability and immunogenicity of mRNA, which initially precluded its therapeutic use, has been largely solved by incorporating natural base modifications, such as pseudouridine (Ψ), N1-methyl-pseudouridine (N1mΨ), 5-methyl cytosine (5mC), N6-methyl adenosine (m6A) and 2-thiouridine (s2U), into mRNA
Most importantly, modified nucleosides in mRNA lessen innate antiviral response by preventing the activation of RNA-dependent protein kinase (PKR) (14,15). PKR, among other cellular functions, represses translation under conditions of cellular stress or virus infection
De reden van deze mRNA modificaties zijn het onderdrukken van de immunorespons op het vreemde mRNA, en de eiwitsynthese vergroten.quote:In vitro transcribed RNA containing modified nucleosides has been shown to be less stimulatory to several host defense RNA sensors, including protein kinase R (PKR), toll-like receptor (TLR)3, TLR7, TLR8 and retinoic acid-inducible gene I (RIG-I) (5–8). We previously reported the production of in vitro transcribed mRNA in which every uridine is replaced by pseudouridine (Ψ-mRNA) and found that protein expression from Ψ-mRNA is higher than from unmodified in vitro transcribed mRNA (9), and this enhanced translation is due in part to reduced activation of PKR by Ψ-mRNA
Here, we report that the presence of modified nucleosides in RNA has two effects on the 2-5A pathway. Certain unmodified in vitro transcribed mRNAs activate OAS, resulting in rRNA cleavage and reduced translation. Additionally, unmodified RNA is more rapidly cleaved by activated RNase L. In contrast, RNAs containing certain modified nucleosides fail to activate OAS and are resistant to cleavage by RNase L. Modified RNA is therefore identified as a distinguishing pattern for 2-5A system activity.
Ψ-modified RNAs had longer half-lives than unmodified RNAs in RRL (Figure 4A). Similarly, in HEK293T cells the half-life of Ψ-modified firefly luciferase RNA increased ~2-fold to 6.1 h compared to 3.2 h for unmodified RNA
Niet mijn claim. Daar heb ik geen papieren voor.quote:Op zondag 30 april 2023 23:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De reden van deze mRNA modificaties zijn het onderdrukken van de immunorespons op het vreemde mRNA, en de eiwitsynthese vergroten.
Het ging mij om jouw claim, dat de Ψ modificatie er voor zorgt dat het mRNA dusdanig beschermd wordt dat het maanden na de vaccinatie nog aanwezig is in het lichaam, zo bizar klinkt, dat ik daar ben een goede bron voor wil zien. Dus een betere bron dan alleen jouw notities.
Dat virussen alleen lokaal kunnen besmetten en niet door het hele lichaam kunnen reizen is onzin.quote:Op zondag 30 april 2023 22:05 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat "complement" een onderdeel van het 'vaccin' zou zijn? Dat molecuul zit reeds in ontelbare miljarden hoeveelheden in je lichaam. Een lokale infectie wordt dan ook gewoon lokaal aangepakt en word helemaal niet "meegesleept" in je lichaam omdat je lichaam (door factor H geremd) geen complement activatie (cascade reactie) kan veroorzaken. Verder maken virussen op natuurlijke wijze geen kans zo ver het lichaam in te gaan zonder dat klote bolletje met dat gemodificeerd spike in die prik
Een cascade reactie verwijd al-tijd de bloedvaten dus als je de prik krijgt dan verdwijnen er in dat gebied tegelijkertijd talloze nano-lipiden in je bloedbaan. Vraag dat Sucharit Bhakdi maar in plaats van Ab Oosterhuis.
Het is een leuk verhaal, maar dat zou betekenen dat dat vetbolletje helemaal niet nodig is.quote:Op maandag 1 mei 2023 06:07 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Niet mijn claim. Daar heb ik geen papieren voor.
Ik heb die notities van jou ook maar even via DeepL naar Nederlands vertaald en tussen mijn notities gezet.
Handig en dank.
Het was ook ff zoeken zo op de vroege ochtens. Hier een Emeritus hoogleraar experimentele immunologie die het voor een gedeelte uitlegt.
Of claimt zo je wilt. Op 2 minuten in de video.
Zo, drukke dag voor de boeg.
Nou, je zegt niet dat het in het vaccin zit, maar suggereert hier wel dat het complement system er bij iedereen voor zorgt dat het vaccin niet in de bovenarm spier blijft.quote:Op zondag 30 april 2023 22:05 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat "complement" een onderdeel van het 'vaccin' zou zijn? Dat molecuul zit reeds in ontelbare miljarden hoeveelheden in je lichaam. Een lokale infectie wordt dan ook gewoon lokaal aangepakt en word helemaal niet "meegesleept" in je lichaam omdat je lichaam (door factor H geremd) geen complement activatie (cascade reactie) kan veroorzaken. Verder maken virussen op natuurlijke wijze geen kans zo ver het lichaam in te gaan zonder dat klote bolletje met dat gemodificeerd spike in die prik
Een cascade reactie verwijd al-tijd de bloedvaten dus als je de prik krijgt dan verdwijnen er in dat gebied tegelijkertijd talloze nano-lipiden in je bloedbaan. Vraag dat Sucharit Bhakdi maar in plaats van Ab Oosterhuis.
En hier suggereer je ook dat immuunsysteem zelf de infectie altijd door het hele lichaam verspreid:quote:Op zondag 30 april 2023 19:22 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Iedereen heet een complement systeem. Dus ja. In alle gevallen.
[..]
Dank je voor 1/5 wijsheid. Ik zal het doorgeven aan de experts die het willen horen als ik ze tegenkom.quote:Op maandag 1 mei 2023 06:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat virussen alleen lokaal kunnen besmetten en niet door het hele lichaam kunnen reizen is onzin.
Een leuk verhaal van een Emeritus hoogleraar experimentele immunologie.quote:Het is een leuk verhaal
Je trekt halfzachte conclusies en valt in herhaling over dingen waar ik al een antwoord heb gegeven.quote:maar dat zou betekenen dat dat vetbolletje helemaal niet nodig is.
No shit Sherlock…quote:Dat vetbolletje is bedoeld om te voorkomen dat het mRNA onmiddellijk wordt afgebroken.
Niks “als” en “dan”.quote:Als het maanden duurt voordat het kan worden afgebroken, dan heeft de mRNA geen bescherming nodig.
Ik zou het niet weten. Ik werk niet op het LAB. Ik weet niets van genetische manipulatie met ribosomen of hoe dat tot stand komt. Vraag het aan een expert zou ik zeggen. Beter nog: Laat de experts het uitvechten en pak zelf de popcorn.quote:Verder ook raar dat het lichaam de mRNA alleen op de plaats van de U kan afbreken en de rest van de streng niet.
Ik suggereer helemaal niets. Dit is vastgesteld. Het blijft niet in je bovenarm. Het gaat je bloedbaan in vanwege het cascade effect waar iedere keer wanneer een “niet lichaams eigen stof” wordt gedetecteerd en in gang gezet door het complement (c3)quote:Nou, je zegt niet dat het in het vaccin zit, maar suggereert hier wel dat het complement system er bij iedereen voor zorgt dat het vaccin niet in de bovenarm spier blijft.
Ik doe niet aan suggereren. Het is 1 op 1 info. Wat men ermee doet moet men zelf weten.quote:En hier suggereer je ook dat immuunsysteem zelf de infectie altijd door het hele lichaam verspreid:
Je hebt het over 2 verschillende dingen. Ik heb het over de nano’s.quote:Dat zou niet best zijn, want dan wordt dus elk ontstoken wondje, elke blaasontsteking, etc meteen een scepsis.
Het immuunsysteem is vanaf het moment van het inspuiten van de nano’squote:Wat het complement system doet is signaal eiwitten produceren die het immuunsysteem activeren.
Dus je beweert gewoon dat als ik in een splinter sta, mijn immuunsysteem zo ongelooflijk dom is om de micro organismen die binnen zijn gedrongen zo snel mogelijk door mijn lichaam te verspreiden, wat dus betekent dat ik een scepsis krijgtquote:Ik suggereer helemaal niets. Dit is vastgesteld. Het blijft niet in je bovenarm. Het gaat je bloedbaan in vanwege het cascade effect waar iedere keer wanneer een “niet lichaams eigen stof” wordt gedetecteerd en in gang gezet door het complement (c3)
En of dat nu een splinter in je vinger is, of dat je met je voet in glas of een spijker trapt, of dat er miljarden nano partikels in je spierweefsel worden gespoten die daarop een onmiddellijke cascade reactie veroorzaken, dat maakt helemaal niets uit. Jouw bloedvaten gaan onmiddellijk open staan. Punt is dat er overal door het lichaam nano partikels zijn verspreid via de bloedsomloop die zich versmelten met cel weefsel dat het maar tegen komt
Hij kan dat wel zeggen, maar toch zie ik graag een wetenschappelijk onderzoek waar gesteld wordt dat N1-methylpseudouridine het mRNA tot maandenlang beschermd tegen afbraak.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:45 schreef Monomeism het volgende:
Een leuk verhaal van een Emeritus hoogleraar experimentele immunologie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |