Nicequote:Op zondag 30 april 2023 14:18 schreef BE het volgende:
Zwarte greepjes-update!Thanks @:puala voor de suggestie!
(Man en zoon sloopten en passant bijna de vaatwasser bij het verwijderen van het frontje maar mommy-to-the-rescue!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik twijfel alleen heel hard over het schakelmateriaal naast de piano. Ik denk toch dat die ook zwart moeten nu de deurkruk ook zwart is en dan is alleen de thermostaat nog maar wit.
En er moet een zwarte klok komen maar dat komt wel bij het volgende rondje IKEA.
Oh, en een zwarte Dyson.
De zwarte sopdoekjes zijn onderweg.
Oh, en de rode toch al stof-happende keukenmachine staat op marktplaats.
Leuk! Wij zitten er tm donderdag.quote:Op zondag 30 april 2023 17:16 schreef F_r het volgende:
@:exode Wij volgen jullie snel op daar wij gaan woensdag. Moet nog even op zoek naar t-shirts
Ja, het was echt ehm apart... vooral omdat Soneal niet in onze woonplaats op school zitquote:Op zondag 30 april 2023 17:19 schreef Hupje het volgende:
@:Leandra Dat noemen ze toch de six degrees of separation? Alleen in dit geval iets minder stappen
Ja, ik denk dat ook wel eens: op de parkeerplaats van Disneyworld Florida in de rij staan te wachten op het treintje naar de ingang van het park en dat even later een paar jongens die je kent uit het zwembad in Amersfoort in diezelfde rij komen staan... Hoe dan?!quote:Op zondag 30 april 2023 18:23 schreef Troel het volgende:
@:Leandra het valt me meer en meer op dat de hele wereld uit deze toevalligheden bestaat. Ik kan je zo tig voorbeelden van dit soort dingen noemen dat het eigenlijk gewoon eng is
Ohja! Cool was dat!quote:Op zondag 30 april 2023 19:10 schreef -Spring het volgende:
Vroeger op Hyves kon je zien hoeveel en welke stappen er tussen jouzelf en een willekeurig persoon zaten.
Ik was even heen en weer met de trein, ze hebben in Valkenburg nou eenmaal lekkere Spareribs, en ik heb nog weer een maandje Weekend Vrij eerste klas voor ik de volgende operatie heb, dus ik reis me in het weekend helemaal suf, kan ik gelijk een beetje in den vreemde wandelen.quote:Op zondag 30 april 2023 19:17 schreef Phaidra het volgende:
@:Leandra, dat is wel apart idd!Ik ben ook wel eens bekenden tegengekomen op vakantie, dan sta je echt raar te kijken.
Wij gaan morgen ook 5 dagen naar Zuid-Limburg, dus als je een stel ziet lopen met twee jongens, de oudste hoogstwaarschijnlijk op zijn handen staat en de jongste theatraal doet, dan zijn wij dat.
@:BE, wat pakt dat leuk uit zeg!Alsof het ook gemaakt is voor het schilderij zo. Echt tof (en het verhaal erachter ook!).
@:exode en @:F_r veel plezier alvast!
Reis eens naar 040, kom ik een bakkie met je doenquote:Op zondag 30 april 2023 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was even heen en weer met de trein, ze hebben in Valkenburg nou eenmaal lekkere Spareribs, en ik heb nog weer een maandje Weekend Vrij eerste klas voor ik de volgende operatie heb, dus ik reis me in het weekend helemaal suf, kan ik gelijk een beetje in den vreemde wandelen.
Daar staat mijn trein NU stil 😂😂😂quote:Op zondag 30 april 2023 19:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Reis eens naar 040, kom ik een bakkie met je doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat Weekend Vrij is super, en voor die ¤ 9 meerprijs voor eerste klas kun je niet het risico nemen dat je moet staanquote:Op zondag 30 april 2023 20:35 schreef Phaidra het volgende:
Wat een leuk idee, dat Weekend Vrij abonnement! En het Rijks is ook tof, ik vond de Vermeertentoonstelling erg mooi gedaan! Toch weer dingen geleerd die ik nog niet wist, en het is natuurlijk gaaf om al die schilderijen een keer bij elkaar te zien. Veel plezier alvast!
Hebben jullie geluk, vrijdag gaat it's a small world weer open.quote:Op zondag 30 april 2023 18:52 schreef F_r het volgende:
[..]
Wie weet zien we elkaar nog ergens. Wij zijn er t/m vrijdag
Mocht ik jullie zien dan zwaai ik even.quote:Op zondag 30 april 2023 21:11 schreef exode het volgende:
[..]
Hebben jullie geluk, vrijdag gaat it's a small world weer open.
Als je een hysterische groep van 8 ziet waar 1 jongen steeds om Stich roept en 1 meisje elke prinses achterna rent: that's us. We zitten in Newport Bay overigens. Vriendin van verloofde gaat ook vanaf woensdag, die zitten in Sequoia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |