Welke?quote:
Die indruk heb ik ookquote:Op zondag 30 april 2023 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Max is wel flink aan het managen volgens mij, ben benieuwd wanneer die het gas gaat opengooien
Idd, die laat Perez lopen. Al gaat hij echt wel een kans wagen.quote:Op zondag 30 april 2023 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Max is wel flink aan het managen volgens mij, ben benieuwd wanneer die het gas gaat opengooien
Het plaatje dat zojuist door Nattekat verwijderd is uit de OPquote:
Ik denk dat hij dat verschil niet gaat kunnen maken. Of zijn banden moeten veel beter blijvenquote:Op zondag 30 april 2023 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Er zijn geen plaatjes verwijderd sinds jouw post.quote:Op zondag 30 april 2023 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het plaatje dat zojuist verwijderd is uit de OP
Ik denk dat dit gewoon Perez beter ligt. Zou me niks verbazen als Perez ook wint.quote:Op zondag 30 april 2023 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die kan er ook niets aan doen dat RB een blunder maakte.
Wel. Door jou. LosZetos-plaatjequote:Op zondag 30 april 2023 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn geen plaatjes verwijderd sinds jouw post.
Komt nog wel een stop denk ik en dan gaat hij wel aanvallen.quote:Op zondag 30 april 2023 13:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat verschil niet gaat kunnen maken. Of zijn banden moeten veel beter blijven
Banden managen ipv een poging wagen is ook niet uit luxe.quote:Op zondag 30 april 2023 13:52 schreef LTVDK het volgende:
FL incoming om weer naar 1.4 te gaanquote:Op zondag 30 april 2023 13:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Gaatje loopt nu toch wel op. +1,7..
Lijkt P2000 welquote:Op zondag 30 april 2023 13:56 schreef Evenstar het volgende:
Het is 2023 en die radio's klinken nog steeds kut ....
A, B en C werden genoemdquote:
2.2 al.quote:Op zondag 30 april 2023 13:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Gaatje loopt nu toch wel op. +1,7..
Please confirm?quote:
Verstappen probeert het niet eens.quote:Op zondag 30 april 2023 13:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Opvallend dat Perez zo makkelijk uit de DRS blijft.
Shifting?quote:Op zondag 30 april 2023 13:57 schreef Evenstar het volgende:
Max heeft ergens last van maar kan er geen kut van verstaan.
HANNAHEDquote:Op zondag 30 april 2023 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die kan er ook niets aan doen dat RB een blunder maakte.
Miami en Monaco nog en daarna is het weer klaar met Perez tot in het najaar.quote:Op zondag 30 april 2023 13:58 schreef Adames het volgende:
Perez in Baku is gewoon sterk. Als je dan ook nog eens pech hebt met de SC, dan sta je achter je teamgenoot.
Dan nog is Verstappen licht favoriet om te winnen
Wel interessant wat ze gaan doen bij een nieuwe SC.
Natuurlijk zegt Ted dat.quote:Op zondag 30 april 2023 13:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ted bij Sky over de mogelijk grote klap die Verstappen hiervan krijgt, nu zelfs op 2,2 sec; Verstappen zal na de Grand Prix furious zijn.
De enige die furious is, is Ted zelf.quote:Op zondag 30 april 2023 13:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ted bij Sky over de mogelijk grote klap die Verstappen hiervan krijgt, nu zelfs op 2,2 sec; Verstappen zal na de Grand Prix furious zijn.
Ted moet geen drugs tot zich nemenquote:Op zondag 30 april 2023 13:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
quote:Op zondag 30 april 2023 14:00 schreef -XOR- het volgende:
VER heeft altijd 'problemen' als het niet loopt.
Ach Tedje.quote:Op zondag 30 april 2023 13:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Of loopt het alleen niet als hij problemen heeft?quote:Op zondag 30 april 2023 14:00 schreef -XOR- het volgende:
VER heeft altijd 'problemen' als het niet loopt.
In principe klopt het, want als hij geen problemen heeft is die een stuk snellerquote:
Truequote:Op zondag 30 april 2023 14:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
In principe klopt het, want als hij geen problemen heeft is die een stuk sneller
Gelukkig hadden wij de geweldige zaterdag waar iedereen op zat te wachten ....quote:
Wel en geen balansproblemenquote:
Perez goed op dit soort circuits.quote:
Klinkt als Battle Bots van vroegah.quote:Op zondag 30 april 2023 14:02 schreef DX11 het volgende:
Ze hebben weer wat nieuws uitgevonden bij Sky om te adverteren "the battle channel"
Nee joh. Zeer middelmatige coureur die nu kan presteren omdat Red Bull mijlenver voor ligt op de concurrentie. Nog verder dan vorig jaar.quote:Op zondag 30 april 2023 13:58 schreef DX11 het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat Perez dit jaar het kampioenschap gaat winnen?
Of de spannende kwali vrijdag die niemand kon kijken.quote:Op zondag 30 april 2023 14:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gelukkig hadden wij de geweldige zaterdag waar iedereen op zat te wachten ....
Neuh, hij kwam natuurlijk al in eerste instantie niet dichterbij Perez, waar dat andersom wel het geval was.quote:Op zondag 30 april 2023 14:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of loopt het alleen niet als hij problemen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |